We tellen af met Caris!

Wil ik de stad in gaat het regenen :wall: :wall: :wall:

nu is het droog…

Ja maar het hangt er steeds om en de bus gaat maar 1 keer in het uur.

Balen zeg van je douche. Hopelijk valt het allemaal mee maar zo klinkt het niet :shifty:



Je kunt ook hiernaartoe komen, de zon schijnt heerlijk :mrgreen:



Ow haha… 4 doeken. Leuke hobby :thumbup: Ik heb mijn zus toch maar eens gevraagd voor haar draagzak. Gewoon om te kijken of het misschien toch zou kunnen met mijn nek. En inderdaad voor als we een keertje snel een boodschap moeten. Want ook wij hebben geen adapters om de maxicosi op de wagen te bevestigen.

Nou het bedrijf schiet ook niet op dus dan duurt het zowiezo lang.



En zit je me nu lekker te maken met de zon :naughty:



Ik had trouwens nog niet gereageerd op de doop van Jans, ik vindt het heel mooi wat jullie elkaar beloven :inlove: en het lijkt wel een beetje op hoe het vroeger bij ons in de kerk ging.

Cees, geen draagzak doen hoor! Dat is echt zwaar, kan je echt beter een doek proberen. Kijk anders ff hier in draagtopic of er niemand bij je in de buurt woont waarvan je ff een doek kan proberen! Doek is zoveel fijner dan een zak!! (eventueel wil ik je mijne wel lenen, moet je wel de verzendkosten willen betalen…)

Idd cees van een draagzak wordt je echt niet blij en ik spreek uit ervaring, in een doek zitten ze zoveel steviger! Je mag de mijne ook lenen tegen verzendkosten, zie maar of je die van mij of Caris wilt lenen of niet.

Bedankt voor het aanbod dames :-*



Ik probeer eerst de zak van mijn zus en daarna kijk ik eventueel wel verder :wink: Misschien gebruik ik 't wel nooit.

Het is gewoon alweer 4 weken geleden dat we ons rond dit tijdstip meldden in het ziekenhuis omdat ik me niet lekker voelde. Wat gaat de tijd toch snel voorbij :shock: en op deze momenten krijg ik er toch altijd weer een brok van in mijn keel.

:hug: ik herken het zo! Ik kan soms ook wel janken als ik mijn beide meisjes op schoot heb dan word de liefde te groot en kan het dan haast niet bevatten

cees, hou er dan wel rekening mee dat de zak echt hangt aan/op je schouders (en nu hou ik op :mrgreen: )

:mrgreen:

:lol: :lol: :mrgreen:



Maar goed, zo eigenwijs als jij bent,ben ik ook, dus ik ga het toch proberen :stuck_out_tongue:

haha ok, maar ook een doek?? Kan je het verschil voelen :stuck_out_tongue:



hier vanmorgen gewerkt van 8.30 tot 11.00. Ivm ziekte straks weer werken van 15-22, ben ook hartstikke gek… zucht…

Bijna vakantie :-*

Werkse dan maar vanavond :frowning: .



We hebben net iemand langsgehad voor de kinderwagen. Die hebben we op marktplaats staan omdat we alleen nog maar de phil en teds gebruiken. Heeft ze ook nog een afpsraak staan in groningen omdat dat een vierwieler is.

Ik vind dat zo appart je gaat toch van te voren kijken of je een vier of driewieler hebt, ik lijk wel een kijkshop :wall: :wall:

dat is wel balen kaya!! Hopenlijk ben je hem snel kwijt!

Ik hoop het ook

hoi meiden,



ik ben er ook weer! gisteren zijn we terug gekomen van vakantie!

het was een leuke maar erg vermoeiende vakantie! L.evi kwam s’s nachts steeds om de 2 uur, m.ilo begin iedere dag om 6 uur en ja de hele dag intensief met de kids bezig zijn, zwemmen, naar de speeltuin, voetballen, naar slageharen, dierentuin emmen en plopsa coevorden geweest!..



maar goed vanaf nu kom ik weer actief mee doen!



liefs

Smarty, fijn dat je weer terug bent!

Jeetje elke 2 uur snachts, dat is pittig zeg! En idd de hele dag druk en dan ook nog eens m.ilo zo vroeg :shock: , jullie zijn haast toe aan vakantie als ik dat zo lees :lol: . Wel fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!





En mijn voorgevoel klopte, de mevrouw heeft afgebelt voor de kinderwagen :thumbdown: