We tellen af met Caris!

ja het was echt slopend, gister en vandaag was l.evi ook nog erg onrustig,maar nu ligt hij toch al weer een tijdje lekker te slapen, hopelijk zitten we snel weer in ons oude ritme! maar goed ik kan er gelukkig redelijk tegen, dus dat scheelt! en vannacht in mijn eigen bed sliep ik ook veel dieper, dus dan rust ik ook meer uit! l.evi sliep bij ons op de kamer tijdens de vakantie dus dat scheelde natuurlijk ook al!

Misschien dat hij daarom ook meer kwam omdat hij jou misschien hoorde en rook?

Lilly slaapt nog lekker bij ons op de kamer en bevalt me nog prima :inlove: kaya was met 7 weken al van onze kamer af maar die snurkte steeds heel erg en draaide alle kanten op in slaap. Lilly slaapt veel rustiger, is alleen wat bewegenlijker als ze in slaap moet komen.

Ik ben trouwens benieuwd hoe laat ze morgenvroeg komt want ze had om half negen al haar laaste fles. meestal is dat wel een half uur of uur later

zou best kunnen ja dat hij daarom vaker kwam,maar daardoor is meneer lekker gegroeid, in 3 weken bijna een kilo, dus ze zullen volgende week op het bureautje niet klagen :lol:

hier ligt l.evi er sinds 20.00 al in en ik ga hem ook niet wakker maken voor een voeding, zie wel wanneer hij komt! maar ik duik er zelf zo wel in, want we hadden vandaag een verjaardag, dus ben aardig gaar inmiddels!

Nou super gegroeid toch :thumbup:

slaap lekker dan :-*

smarty, welkom terug!!!

Kaya, en hoe laat kwam ze??

ik moet weer werken…

vannochtend pas om 7 uur :dance: :dance: echt ongelofelijk wat ene verschil met kaya zeg we mogen onze handjes dicht knijpen. en vannacht werd ze ook niet wakker rond een uur of vier voor een speentje wat ze normaal wel doet :dance:

Caris werkse vandaag…

en 1 voordeel het is toch rotweer om iets leuks te ondernemen.

Ik ga vandaag maar weer met kaya memorieen (schrijf je dat zo) anders weer ik het ook niet zo goed.

Ik was niet zo blij met de weegscaahl vannochtend dus ik heb maar weer een shake genomen, vanmiddag ook en dan kan ik vanavond gezellig gourmetten. Ik vindt het zo lief dat hij het bedacht heeft omdat dit mijn laatste dag van mijn verlof is! Gelukkig kan ik rustig beginnen omdat het zomervakantie is sluiten wij om 6 uur ipv 8 uur en dat scheelt enorm nu hoef ik woensdag maar tot 5 ipv tot 8 :dance:

en lekker gegourmet?? Wij zijn heerlijk uit eten geweest!! En heb nu vakantie!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Heerlijk Cariska. Fijne vakantie :thumbup: Gaan jullie nog weg?

Werk ze deze week weer Kaya :thumbup: Jans slaapt ook bij ons op de kamer. Fer heeft tot ruim 5 maanden bij ons geslapen, maar ik denk niet dat we dat deze keer gaan halen. Jans kreunt zo ontzettend veel. Ik word er een paar keer per nacht extra van wakker :roll:

Smarty, welkom back :mrgreen:

ja gaan zeker nog weg (wanneer zet ik hier liever niet neer!)

Hier heeft tl niet bij ons op de kamer geslapen, meteen op dr eigen kamertje.

Waar naartoe wel :mrgreen:

kaya hoe was je werkdag??

Cees, pbtje!

Hier zo heerlijk zelfgemaakte pizza eten en filmpje kijken op de bank!

Lekker zelfgemaakte pizza :drool: hier een shake met salade hahaha.

Eerste werkdag ging prima, ik was een beetje zenuwachtig maar dat was snel weer over. Ik was zo weer gewend, wel een beetje last van mijn voeten maar het is toch wel weer lekker aan het werk te zijn!

hebben jullie ook die nagellak (zwarte) die breekt??? Hoorde vandaag dat da bij jou die heeft… zo ja wat kost ie??

Het went zo snel om weer aan het werk te zijn. Fijn dat het meegevallen is :thumbup: Wat voor shakes neem jij Kaya?

Vandaag met mijn schoonfamilie op pad geweest. Eerst familiefoto’s gemaakt. Ook van ons gezin apart. Ik hoop dat ze mooi geworden zijn, dan laat ik er eentje op canvas afdrukken voor aan de muur :wink: Daarna zijn we op een terrasje gaan zitten, waar we 3 uur later pas vanaf kwamen met onze buikjes meer dan rond :mrgreen:

Caris: de nagellak zijn we helemaal door! Misschien in week 33 nog weer!

Cees: ik hoop dat de foto’s leuk zijn geworden! Ik doe eiwitshakes en het bevalt goed ik doe de 3-2-2 methode vanmodifast

Die van de reclame?

2 dagen alleen shakes, 3 dagen nog iets erbij en dan 3 dagen gewoon?

Ja idd die, maar ik heb shakes van een online sportvoedingswinkel want modifast is 25 euro of zo voor twaalf shakes en ik heb 80 shakes voor 32 euro!

Kijk, das nog eens een goede deal :thumbup:

Heb je dan ook echt geen honger tussendoor?

Nou ik heb best wel eens trek maar van honger kan ik echt niet spreken

Zo geloof dat l.evi inmiddels terug in zijn ritme begint te komen, mocht vanmorgen (ok wel een nachtvoeding gehad) tot 8.30 slapen, manlief was om 7.30 met de oudste 2 naar beneden. Verder luieren we nog wat door, beetje breien, spelletjes met de kids.

Wil het lijnen bij jullie lukken? Ik ken/herken het niet, ik moet juist in de gaten houden dat ik niet te veel afval, nu in 3 weken 2kg eraf en dat was niet de bedoeling.

Maar goed nu de laatste voeding aan het geven en hopelijk dan lekker weer een nachtje doorslapen.

Tot morgen.