Smarty lijkt me ook lastig als je juist niet moet afvallen en het gebeurt wel! Afgelopen week was ik twee kilo afgevallen had wel meer kunnen zijn maar ik heb gegourmet in het weekend en wat andere onverantwoorde maar erg lekkere dingen gegeten :mrgreen:
Fijn dat l.evi weer een beetje zijn ritme krijgt!
Hier is het afwachtten hoe het met Lilly gaat vannacht want van de laatste fles bakte ze niet veel steeds huilen en druk doen onder de fles dan de fles wegdrukken met de tong om vervolgens weer te schreeuwen om een fles. Ik had nog gekeken of er een klontje in zat maar dat was niet het geval. Misschien moesten alle indrukken van de crèche er ook even uit of zo
kaya, hou je me op de hoogte over de nagellak???
hoe ging het op de creche?? Tot vanavond!!
Smarty, dat is idd ook niet de bedoeling, afvallen terwijl het niet hoeft.
Cees, laat je hier ook foto zien???
En kaya hoe heeft lily het vannacht gedaan? Hier was het 1.30 en 6 en daarna nog kunnen slapen tot 7.45.
Dus mag niet klagen!
Vannochtend gewoon weer om zeven uur!! Ik had het niet verwacht!
Lilly deed het super op de crèche gisteravond wel heel onrustig maar dat is logisch.
Ik heb Lilly en Kaya net weggebracht en nu ga ik zelf weer aan het werk
werkse! Tot vanavond!
Werk ze Kaya :thumbup: Fijn dat het goed ging op de creche. Logisch dat ze moe en uit haar doen was. Gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen
Cariska, foto :think: :think:
Smarty, weer door mogen slapen? Fijn van je man dat je mocht blijven liggen. Mijn man gaat ook steeds 's morgens met Fer naar beneden als hij vrij is. Wat een luxe :mrgreen:
Jans is al een paar dagen uit haar doen. Ze moppert heel veel. 's Morgens gaat het goed, maar zodra er activiteiten plaatsvinden of plaats hebben gevonden die niet gewoon zijn, dan moppert ze de hele dag verder. Ze is dan erg onrustig en schrikt heel snel en komt niet in slaap. Tot nu toe sliep ze overdag beneden in de wagen. Vond dat wel gezellig. Maar doordat ze overal bij wil zijn en alles wil weten, zien en bekijken is dat niet handig meer. Dus vanaf vandaag gaat ze boven in haar ledikantje slapen Hopelijk werkt het net zo goed als bij Lilly en komt ze weer beter in haar vel te zitten.
Ze ligt er nu in. Eerst moest ze een tien minuutjes huilen maar nu is het al een half uur stil. Wel relaxed zo, met Fer op de opvang en Jans boven in bed. Heb het idee dat ik voor nop thuis zit :silenced:
cees, foto van je gezinnetje!! Hopenlijk werkt slapen in eigen bedje. Bij tl hebben we vanaf begin tussen de middag in eigen bed gedaan.
Slapen in eigen bed gaat tot nu toe super goed :thumbup: Vanmorgen heeft ze 10 minuutjes gehuild toen ik haar erin legde. Om half 12 opgehaald voor een flesje. Toen moest ze nog wakker worden en om half 1 lag ze er weer in zonder huilen of iets dergelijks.
Saai zo hoor :shifty:
idd misschien saai maar fijn dat je meisje het goed doet! Al geprobeerd met draagzak?
Nee nog niet. Heb er nog geen in huis. Ik zie mijn zus vrijdag. Dan krijg ik 'm waarschijnlijk.
Maar als dit zo goed gaat met r, r en r, dan heb ik de zak misschien wel niet nodig
:lol:
Cariska, lekker aan het genieten van de vakantie? Alvast een fijne dag voor morgen :thumbup:
Kaya, hoe bevalt het werken? En de kindjes? Die vinden het vast raar.
Fer is vandaag naar de dierentuin met zijn peettante en haar gezin. Hij stond om 9 uur al klaar met zijn tas terwijl ze hem pas om 10 uur kwamen halen :lol: :lol:
Vanavond ga ik even met mijn moeder naar koopavond. Ik wil nu wel weer eens gewone kleren aan en de kleding van voor de zwangerschap die passen nog niet :?
Wat leuk dat hij al zo klaar stond met zijn tasje :inlove:
Kaya vindt het heel gewoon en lilly snapt het toch nog niet hahaha. Maar savonds is Lilly wel wat van slag dus dat is wel sneu.
Ik was net even lekker voor in de tuin bezig begint het te regenen :evil: .
Vannochtend is de fysio geweest en het gaat goed met lilly wel krijgt ze een lichte afplatting van haar hoofdje dus moeten we haar nu veel de linkerkant op leggen.
En blijft ze dan ook zo liggen?
Ik merk aan Jans dat ze ook onrustiger is 's avonds op de dagen dat Fer heel de dag thuis is. Dan is het overdag natuurlijk megadruk. Als ik alleen met haar ben, dan staat hooguit de radio aan. Maar ja, daar zal ze toch aan moeten wennen. Kan Fer toch niet voor de rest van zijn leven wegbrengen :lol:
We moeten een handdoek of iets dergelijks achter haar rug doen zodat ze niet terug kan rollen, snacht slaapt ze wel gewoon zoals ze wil.
En idd daar moeten ze aan wennen maar als Lilly boven ligt mag kaya van mij op dit moment niet uitgebreidt spelen boven met veel lawaai enzo, lilly heeft nu die rust nodig en die geef ik haar als ze ouder worden kunnen ze de prikkels makkelijker verwerken en zal de onrust ook minder worden.
Boven spelen doen we al bijna niet. Het is juist op de momenten dat Jans beneden is. Dan wil Fer haar heel veel aandacht en kusjes etc. geven. En ik vind het lastig om steeds nee tegen hem te moeten zeggen, want dan is het net alsof hij niet bij Jans mag zijn.
En daarbij zal ze er toch aan moeten wennen. Dan maar wat meer huilen :shifty:
Dat is hoer ook zo kaya wil haar steeds kusjes op haar handjes geven maar daar is lilly nou noet bepaald van gecharmeerd
@kaya wrote:
Dat is hoer ook zo kaya wil haar steeds kusjes op haar handjes geven maar daar is lilly nou noet bepaald van gecharmeerd![]()
hoer :shock: :lol: :lol: Wat hebben jullie voor een huishouden :think: :mrgreen:
:oops: :oops: :oops: dusssss ik bedoelde natuurlijk hier :oops: :oops:
:lol: :lol: