hey meiden hoe is het hier? nog genoten van de zon vandaag? ik moest werken :?
Hier een productieve dag gehad, vanmorgen eerst beneden gestoft en opgeruimd, daarna met l.evi naar cb. Hij weegt nu 6270gr en is 64 cm,kreeg ook zijn voorlopig laatste prikken en daar heeft hij geloof ik flink last van!
Vanmiddag heb ik de kamer van de oudste 2 opnieuw ingedeeld, was niet blij met hoe het was, nu wel. Dus al met al niet buiten gezeten.
Morgen zijn de oudste 2 ook thuis, dus dan kan ik niet zoveel, dus gaan we lekker in de tuin.
Hoe is het verder met iedereen.?
Smarty, wat sneu dat hij zo last van zijn prikjes had :hug: , Lilly is er ook goed ziek van geweest, binnenkort moeten wij voor de tweede sessie en dan krijgt ze van te voren paracetamol.
lekker aan het rommelen geweest dus in de kamertjes van je kids, lekker is dat he een beetje schuifen en doen!
Gisteren is de fysio weer voor Lilly geweest, en het gaat supergoed, over twee weken kmot ze weer en dan is dat waarschijnlijk al de laatste keer :dance:
Gisteren was het echt superwarm en hebben we niet zoveel gedaan, kaya heeft de hele middag met twee emmers met water buiten gespeeld in haar blote billen :inlove: . Lilly heeft heel veel geslapen maar was ook wel jengelig, had waarschijnlijk net als mama last van de warmte.
verder ben ik nog steeds druk bezig met afvallen en dat gaat op zich wel aardig :mrgreen: .
Vanmiddag maar eens kijken wat we gaan doen. rem is nu met kaya naar de kinderboederij even 1 op 1 tijd en hij moet straks weer werken.
vanavond in iedergeval weer hollands got talent kijken
de reactie van de jongens op het herindelen van hun kamer was helemaal top 8) ze vonden het helemaal geweldig! ( wel jammer dat ze dat als aanleiding zagen om weer een paar avonden flink te klieren voordat ze gingen slapen,maar goed … gisteravond ging het weer goed)
ja l.evi was er flink beroerd van afgelopen maandag! ik durf het bijna niet hardop te zeggen maar ik geloof dat we weer terug in een ritme met hem komen! ipv 2 a 3 keer per nacht kwam hij maandag en dinsdag nacht nog maar 1 keer! en vannacht sliep hij eerst van 20.30 tot 00.30 en daarna tot 6 uur! dus dan mag ik niet meer klagen he!
wat fijn dat lily waarschijnlijk nog maar 1 keer fysio hoeft!
heerlijk he dat kids zo blij kunnen zijn met 2 emmers water, hadden ze hier een tijdje terug ook!
mijn jongens hebben gister heerlijk gespeeld met hun nichtjes! mijn schoonzus was hier in de buurt op vakantie en de laatste 2 dagen logeerde ze bij mijn schoonmoeder, dus konden de kids lekker samen spelen!
hier al wat ideeën opdoen voor de verjaardag van kaja ( taart, traktatie, hapjes…), over 2 weken vieren we het en over 2,5 week is hij echt jarig! zucht mijn ventje wordt gewoon al 5 :shock: hij is de vakantie inmiddels beu ( duurt nog 2 weken), want hij wil naar school in zijn oudste kleutermapje werken ( jaja nu is dat nog leuk he )
nou ik ga weer even verder, l.evi en m.ilo zijn voor het eerst geloof ik tegelijk in bed, dus even lekker samen met k.aja luierdelui tv kijken!
Ik kom vanavond kletsen. Ik ga nu even met mijn draagdoek aan de slag die net door de postbode is bezorgd :dance: :dance:
cees wel foto’s maken he!!!
Nu nog niet, de banden zitten gedraaid Maar ze ligt zo lekker te slapen dat ik er maar mee op de bank ben gaan zitten. Echt een unicum op dit tijdstip dat ze stil is :thumbup:
Schoonvader is naar de eerste hulp. Hij heeft het heel benauwd
Heerlijk dat ze stil is en lekker van genieten!!!
Spannend van je schoonvader :hug: :hug:
Ik hoor net dat er een ontsteking zit in zijn longen en dat hij aan de ab via infuus ligt. Er is ook een hartfilmpje gemaakt, maar dat was goed.
Vannacht moet hij in ieder geval daarblijven.
En? Hoe is het hier?
Kaya, hoe gaat het met de lekkage? Is het inmiddels allemaal opgelost?
Smarty, heeft Levi zijn ritme weer te pakken?
Hoe zou het met Cariska zijn
Hier gaat het wel okee. Drukke dagen zo met sv in het zkh. Fer is 's morgens zeer vroeg wakker. Ik denk ook door de zkhopname. Hij heeft het er in ieder geval vaak over. Sv heeft een bacterie en hierdoor een ontsteking bij zijn longen. Ze weten echter nog niet wat voor bacterie, waardoor ze nog niet gericht ab kunnen geven. Tot die tijd moet hij in ieder geval in het zkh blijven
Kleine meisje vindt het heerlijk in de draagdoek (en ik ook :inlove: ) maar daarbuiten is ze snel ontevreden. In het bedje ligt ze nu overdag ingebakerd en daardoor is ze wel tevredener. Vanmiddag naar de osteopaat. Ik hoop dat die wat kan betekenen voor ons
Joehoe :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Hier was ik weer, we hebben vannochtend voor het eerst weer gedouched en tot nu toe geen lekkage, nu moeten we elke keer controleren of er lekkage is na het douchen.
Vandaag een gezellig dagje gehad, vanmorgen even naar de stad we moesten een id aanvragen voor lilly. Daarna even wat gedronken errug gezellig. vanmiddag had kaya twee vriendinnetjes te spelen, eerst hebben we wasknijpervlinders gemaakt en daarna cupcakejes versier, en omdat het droog was hebben ze heerlijk buiten gespeeld!
Hoe was het bij de ostheopaat Cees? Sneu dat fer zo van slag is door het ziekenhuis ik hoop dat ze snel vinden welke bacterie hij heeft en dat ze gericht ab kunnen geven .
Fijn dat de draagdoek zo goed gaat! Lilly heeft eerst ook ingebakerd gelegen maar gelukkig is het niet meer nodig :dance: .
ik heb een ergonomische drager gekocht en ik hoop hem dinsdag binnen te krijgen.
Ik heb heerlijke achtergrond geluiden, lilly is aan het kletsen tegen een paar speelgoedvlinders :inlove: :inlove: :inlove:
Ik duim ook hard voor caris
Ben ik ook weer, zeer bewogen week achter de rug, m.ilo bleek een longontsteking en oorontsteking te hebben was er de eerste dagen flink ziek van,maar sinds gister gaat het beter. Verder druk met breien en ander creatief werk. En politie agent spelen, einde vakantie het wordt tijd om weer naar school te gaan.
Ga nu slapen, duim ook heel hard voor caris.
Weer terug van een super vakantie, echt heerlijk gehad en lekker genoten!! Helaas niet zwanger dus afwachten wat gyn gaat zeggen eind deze maand
Caris :hug: :hug: :hug: ,
wel fijn dat je zo’n super vakantie hebt gehad!!
Cariska weer terug van vakantie :dance: :dance: Balen dat je weer minimaal een maandje moet wachten :hug: :hug: Wanneer heb je een afspraak in het ziekenhuis?
Beterschap Smarty. Das niet niks, een oorontsteking en longontsteking :hug:
Kaya, wat een gedoe na het douchen :roll: Maar goed, als het maar weg is :thumbup:
Osteopaat kan Jans goed behandelen. Ze heeft een blokkade in de nek en in de heupjes. De dag na de behandling merkte je al direct dat ze veel rustiger en opener was. Dat begint nu jammer genoeg wel weer weg te gaan, maar dinsdag mogen we weer.
cees, geloof dat ik 23-8 heen moet (maar staat niet in agenda dus moet dat even opzoeken haha)
Fijn dat ostheopaat werkt!!
Kaya, top dat jullie douche goed lijkt!
Hier heerlijk geslapen in eigen bed. Dinsdag komt mijn nieuwe telefoon met abo (htc sensation) Helemaal blij!!
gelukkig dat je bijna weer heen mag! Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen! en wat de volgende stappen zullen zijn!
de douche lijkt vooralsnog nog steeds goed maar ik vind het wel griezelig om te douchen
smarty wat zielig zeg :hug: :hug: , hopelijk knapt hij snel weer op!
cees wat fijn dat de osteophaat goed kan helpen!
En ik maar denken dat ik geen mails meer kreeg gewoon niets bijgetypt. Waar is iedereen?
Ik zit nu in de bus op weg naar het werk, 2de dag alweer
En ik maar denken dat ik geen mails meer kreeg gewoon niets bijgetypt. Waar is iedereen?
Ik zit nu in de bus op weg naar het werk, 2de dag alweer