We tellen af met Caris!

Hier ben ik :mrgreen:

Werk ze :thumbup:

Schoonvader is gisteren naar huis gekomen, maar uiteraard helemaal verzwakt. Al is het maar van het 2 weken niks doen en in bed liggen.

En… we hebben een doorslaper :dance: :dance: Of eigenlijk 2 dus :wink:

Maak me jaloers, wij hadden van de week een nacht waarin ik er ieder 1,5 uur uit kon… vannacht wel beter hoor hij sliep van 20.30 tot 3.00,daarna 5 uur en toen was iedereen om 7.30 wakker.

Hier is het druk,volgende week begint school, k.aja jarig, weer werken, dus probeer wel te komen maar zal weer minder zijn.

En je dacht dan moet ik mijn berichtje maar twee Keer plaatsen :mrgreen: .

Zometeen naar het cb, prikjes haken. Vanmiddag komt de fysio waarschijnlijk voor de laatste keer en dan heb ik verjaardag van mijn nichtje en die word al weer 10!!!

Dus een lekker druk dagje!

Oeps 2keer haha

Cees top doorslaper.

Smarty, jij hopelijk ook snel

Kaya succes ,

Nu weer aan het werk

ach weet je ik vind het ook wel weer heel erg knus zo 'snachts samen met mijn kleine ventje aan de borst, dus aan de andere kant… :lol:

ach komt vast wel een keer goed!

gister meeglopen op mijn nieuwe werk kdv en was leuk! plus een heel fijn bijkomend voordeel, ik mag mijn kleine ventje zelf blijven voeden :dance: dus ik kan lekker door blijven gaan met bv! ze hebben liever dat ik even 10 min van de groep ben om hem te voeden, dan dat iemand bijna een uur met hem bezig is om de fles te geven, want over de fles doet hij echt heel lang, maakt niet uit welke speen/fles… dus ik is blij! ga sowieso op donderdag werken van 8.00 tot 15.30! en voor de rest zal het nu nog even flexibel zijn,maar over een tijdje ook vast! helemaal happy de peppy!

werktijden zijn van 7.00 tot 13.30, 8.00 tot 15.30 of 13.15 tot 17.30 (uitloop tot uiterlijk 19.00)

verder gaat het hier prima hoor met de kids, alhoewel ze zijn weer toe aan school en peuterzaal! maar goed vandaag komen mijn ouders voor de verjaardag van k.aja want zij kunnen de zondag niet… morgen dagje rust en dan zaterdag verjaardagsboodschappen en taart maken en zondag kotje vol met visite! maar beloofd goed weer te worden, dus dan gaat de partytent in de tuin en dan lekker met zijn allen naar buiten! in totaal 9 kids en 10 volwassenen! dus een gezellige boel!

en dan maandag de oudste 2 weer naar school/ psz en disndag is k.aja echt jarig!

maar goed nu ga ik even snel, l.evi is wakker aan het worden en over klein uurtje staan mijn ouders hier en ik ruik nog een verdachte broek voorbij komen :lol:

tot later

Wat heerlijk dat je kunt blijven voeden, lekker van genieten! En ze hebben groot gelijk, zo gaat het veel sneller!

Lekkere werktijden zeg. en heelrijk de donderdag een hele dag dan maak je lekker veel uurtjes!

en 6 weken vakantie is ook wel veel he!

Zonet naar het cb geweest! haar lengte is 60cm!! Dus daarmee zit ze weer op het gemiddelde, ik had al zoiets dat ze lang werd :smiley: . Haar gewicht is 5344 gram en daarmee blijft ze haar curve volgen op de -1 lijn. Alleen haar curve van haar hoofdje zakt iets naar onderen dus dat bespreek ik maandag even met de kinderarts maar ik ben superblij :dance:

zometeen komt de fysio en vanmiddag verjaardag, hopelijk word lilly er niet te erg ziek van want kaya is ook al niet fit

Top dat je kan blijven voeden zeg super

Kaya, wat houdt het in van haar hoofd?

Als de omtrek van haar hoofdje afzakt in de curve, betekend het dat het hoofdje niet genoeg doorgroeit en de capaciteit van de hersenen dus ook niet, nu is het niet zo dat ze een enorme dip heeft daarin maar het is wel iets wat goed in de gaten gehouden moet worden.

anormaal gesproken gaat eerst het gewicht omlaag, dan groeien ze minder hard en daarna blijft het hoofdje achter en dan gaan ze ziche cht zorgen maken.

Maar ik weet bij de kinderarts maken ze zich minder snel druk als bij het cb, ze zien wel ergere dingen. Maar ik wil het maandag wel aankaarten.

Aha snap hem

Ik vind het ook wel knus die nachtvoeding Smarty, maar mijn nachtrust is me ook heilig :angel: Dus ik ben wel blij dat ze doorslaapt. Al heb ik dat gevoel van “wij tegen de wereld” nu niet zoals ik dat bij mijn zoon had :wink:

Fijn dat je Levi op het werk mag en kan voeden. Al is dat volgens mij een verworven recht volgens de wet :think: Net als kolven.

Ik zou het ook aankaarten Kaya bij de kinderarts. Niks voor mij, kindjes die afwijken van de ideale lijn :shifty:

Fijn gewerkt Caris?

Jans heeft spruw :? Vandaag van de huisarts een drankje gekregen. En ik kook de fles maar iedere keer uit en de speentjes ook zo vaak mogelijk. Hopelijk is ze er snel vanaf.

Sneu dat ze spriet heeft cees, merk je dat ze er last van heeft?

Ik lig nu al op bed. Enorm last van de rug, merk echt dat ik er een poosje niet ben geweest wel irritant. Al warm gedoucht nu in bed, hopelijk snel over…morgen vroege dienst, hoe ik dat ga overleven weet ik niet… Lang leve de paracetamol.

spriet :think: :think: Die telefoons met internet toch :naughty: :naughty: :mrgreen:

Balen van je rug Caris :hug: Hopelijk doet een nacht rust je goed :pray: Anders heel veel succes morgen :hug:

Ach je snapt me wel haha

:mrgreen: :thumbup:

Wat een weer hier. Het onweert al (met tussenposes) vanaf half 7 :shock:

Zal je zien, slapen we net begint het hier…

Hier is het onweer al een tijdje over, maar lig daar nooit wakker van

Ja tot 9 maanden heb je sowieso voed/kolf recht, maar als het lukt mag ik ook daarna blijven voeden. Mijn " baas" (klinkt zo raar want zo voelt het niet) is pro bv, heeft haar eigen kinderen ook bv gegeven.

Och spruw (he mijn telefoon kent het wel) beterschap hopelijk niet te veel last en snel er vanaf.

Die kans is inderdaad aanwezig :?

Spruw nu kent mijne hem ook haha

Super smarty, hoelang wil je geven?

Fijn zo’n baas Smarty :thumbup: Het is wel eens heel anders :thumbdown: Mijn vriendin moest kolven op het invalidentoilet. En dan na werktijd pas (ze mocht een half uur eerder stoppen) omdat haar baas haar niet zou kunnen missen tijdens het kolven. Ze kon het altijd maar net halen zonder te gaan lekken :hand:

@Cariska wrote:

Spruw nu kent mijne hem ook haha

Super smarty, hoelang wil je geven?

Mijn 1e doel was 3 maanden, dat heb ik al ruim gehaald, 2e doel was maanden, nou dat red ik ook wel, dat is nog 3 weken, volgende doel is 9 maanden, maar als het lukt wil ik eigenlijk minimaal een jaar als het langer lukt /gaat langer, maar stel steeds kleine doelen en goed als het op de een of andere manier niet meer zou gaan dan is het ook geen drama hij heeft de beste start gehad!

Ow hij heeft trouwens vanavond 3 piep kleine ieniemini stukjes brocolli op, de eerste 2 stukjes gingen na wat spelen op, het 3e stukje kwam verkeerd terecht, dus werd uiteindelijk uitgespuugd. Over een kleine week/ 2 weken beginnen we echt.