We tellen af met Caris!

Super dat het zo gaat hé ik heb tl 1.5 jaar bv gegeven, ik wilde nog door maar tl niet

Weer een stap dus eten

Ja ben super blij dat het zo goed gaat zeker gezien de andere 2 voor de 3,maanden al volledig op flesvoeding zaten.

Super Smarty, lekker doorgaan zo :thumbup:

Hoe gaat het met Duncan en de shakejes?

Ik ga na mijn vakantie (volgende week) weer beginnen met south beach.

Met de shakejes gaat het goed, ben nu inmiddels 6 kilo kwijt door shakes en in totaal 16 kilo vanaf de zwangerschap.

Smarty wat heerlijk dat het zo goed gaat met de bv, lekker van genieten!!

:clap: :clap: :clap:

:oops: :oops: :oops: .

ik moet er nog wel 30 hoor :oops: :oops: ,

Ik lach me hier trouwens suf, want k.aya probeert weer de kat te temmen :mrgreen:

Het begin is er. En als dat goed gaat, dan stimuleert dat wel om door te gaan :thumbup:

ik ben ook 37 kilo zwaarder dan toen ik mijn man leerde kennen hoor :oops: :wink:

Zwaai zwaai… Tot over een week…

Veel plezier!!

Veel plezier

Net terug van het ziekenhuis.

L.illy heeft idd een afwijking op de curve met haar hoofdje, dit word in de gaten gehouden en daarom moeten we over een maand terug komen.

We hebben nu ook medicatie gekregen tegen de reflux, voor ons was het huilen gewoon geen doen meer ondanks dat ze savonds doorslaapt breekt het gewoon op.

Ze krijgt nu 4 x per dag domperidon en 2x per dag ranitidine, hopelijk word het zo beter!

Och arm meisje ,hopelijk helpen de medicijnen snel en hoop dat de groei afwijking van het hoofdje mee valt.

Hier is school /psz weer begonnen, wat een rust ineens heerlijk.

Gisteren verjaardag kaja gehad, morgen is hij echt jarig dus traktatie’s maken. .

Tot later

marty gefeliciteerd! Lekker he dat alles weer begonnen is, dan heb je even wat meer rust om je heen om wat dingen gedaan te krijgen!

Kreeg weer geen mails

Cees geniet ervan

Hopelijk helpen ze snel kaya

Morgen naar gyn en jurken passen, leuk

Caris laat je me effe weten hoe het was bij de gyn?

En veel plezier met jurk passen :inlove: :inlove: :inlove:

Natuurlijk laat ik het weten

Net reportage gezien over die man die in roermond zijn huis in brand stak en 6. Kinderen om kwamen brrr, moest toen gewoon ff kijken bij tl die heerlijk lag te slapen.

brrr daar moet ik echt niet naar kijken!

Chromosomenonderzoek was goed, bloedstollingsonderzoek kan op 2 punten fout zijn. Te weinig bloedstollingsonderzoek ofzo, maar dat was bij mij goed. Je jan ook teveel hebben, deze moet nog een keer geprikt worden, was vraag van het lab. Gyn zei hoefde niet wat te betekenen was kleine afwijking, vandaar weer prikken.

Gaan verder weer ofo in, van voren af aan. Als dat allemaal goed us, zullen we het een jaar weer moeten proberen.

Spannend Caris, fijn dat de bloedonderzoeken goed waren!

Nu dus echo’s neem ik aan? ben benieuwd of daar wat uit komt :pray:

Ja echo spermacontrole en bloedtesten