Wat zijn jullie aan het doen met dit weer?

Het lijkt hier wel gewoon al herfst; de eikels waaien al van de bomen (in mijn tuin… dus ik kan aan het vegen blijven :twisted: )

Ik wil nog zon en zomer, ik wil het nog bloedheet hebben, ik wil nog in topjes en blote benen kunnen lopen, ijsjes eten, buiten zitten (tot 's avonds laat als het even kan) :frowning:

geloof er inmiddels ook niet meer zo in dat dat nog gaat gebeuren…

Zit hier nu ook met een dekentje over op de bank en vind het toch echt jammer zo van de vakantie van de kids ook.

Heb er amper met ze op uit gekund, al was het maar voor een picknick om de hoek etc. We hebben hier na deze week nog 3 voor de boeg en hoop toch echt op een paar lekker lome zomerdagen met een badje in de tuin etc… maar heb er niet echt vertrouwen in.

Ik heb vanmorgen de cv zelfs even aangehad om half 7… :oops:

Wij zijn vannavond maar gaan bowlen. Heel leuk natuurlijk maar eigenlijk meer iets voor in de winter.

gelukkig gaan we nog een week op vakantie.

Wij gaan naar Ballorig! :dance:

Hier hebben we een heerlijke HERFST wandeling gemaakt inclusief blaadjes zoeken!!

Daarna cakejes gebakken die de kids straks mogen versieren.

lijkt wel of het in Nl héél ander weertje is dan in België als ik de laatste berichtjes hier zo lees…

Gisteren en vandaag: heerlijk zonnetje, blauwe lucht met hier en daar een wit wolkje…

géén klagen dus !

liefs

Gerda

Met 6 kids binnen zitten vakantie vieren. :twisted:

Kan geen knutstelding meer horen of zien. :oops:

@Maxim wrote:

Met 6 kids binnen zitten vakantie vieren. :twisted:

Kan geen knutstelding meer horen of zien. :oops:

Nou daar kan ik wel een beetje inkomen ja…kids horen buiten te zijn…ja toch!!

Dus weg met dit druilerige herfst weer en kom maar op ZOMER!!!

Helpt vast niet maar tis het proberen waard :wink:

@meissie wrote:

Hier hebben we een heerlijke HERFST wandeling gemaakt inclusief blaadjes zoeken!!

Daarna cakejes gebakken die de kids straks mogen versieren.

hier waren ze laatst ook al eikels aan het zoeken in het bos… waarop de oudste riep: voor op de herfsttafel mam!

Die wou ik eigenlijk pas over een maand of 2 maken hoor :wall: .

En ben nu binnenactiviteiten ah zoeken voor onze vakantie… niet te duur, maar wel onderdak… ik zie ons namelijk niet zoals andere jaren heel veel op de camping bivakkeren (gelukkig hebben we wel een grote tent met voldoende leefruimte :thumbup: ).

Cupcakejes gebakken en versierd :drool:

gewoon lekker op de bank hangen! kussens van de bank gooien en gebruiken als trampoline of een ballorig-in-huis maken, met stoelen, duploblokken, bakken van de trofastkast, plus de kast zelf :slight_smile: en daanra samen alles opruimen :lol:

Na vandaag heeft Tobias de vakantie!!! En het lijkt nu beter weer te worden!! oke zondag nog een slechte dag… maar daarna:

. Na het weekeinde rustiger weer met wat meer zon en zelfs een aantal meest droge dagen. De middagtemperatuur loopt halverwege de week op naar waarden tussen de 20 en 25 graden.

vrijdag 19 augustus tot en met vrijdag 26 augustus

Grote kans (70%) op overwegend droog weer, met geregeld zon en temperaturen op of iets boven de normale waarde voor deze tijd van het jaar.

:dance: :dance: :dance:

Net even naar de kinderboerderij geweest. De rest van de dag zal niet veel bijzonders worden. Denk dat j vanmiddag even naar de speeltuin gaat. Koud is het namelijk niet

Nou, dat is geweldig, na het weekend beter weer!

Laten wij dan net weer naar school moeten :lol: :lol: .

Nou ja, we hebben ons al met al wel vermaakt in de vakantie, dus eigenlijk geen klagen. Iets meer buitenspeelweer was wel lekker geweest.

Bagger zomervakantie hebben de kids gehad!

Hier begint de school maandag weer!

maar na deze druilerige zomervakantie zijn ze wel toe aan school !

Gisteren heeft M een geboortekaartje gemaakt voor een pasgeboren broertje van een vriendinnetje uit haar klas en vandaag hebben we een chocolade tulbandcake gemaakt en die buiten opgegeten.

Ze hebben op de oprit gespeeld (kon eindelijk weer eens!) met fiets, step en schoolbord.

Kaartje is zo leuk geworden:

hier ook de hele dag de deur open en kids buiten.

Zij blij, ik blij, allemaal blij :lol: .

WE SPELEN EINDELIJK WEER EENS LEKKER BUITEN! :dance:

8)

We hebben gewandeld, gefietst, boodschappen gedaan, bij oma op thee en even baby tv gekeken :mrgreen: