Lekker in onze speeltuin rond gehangen!!!
hier heb ik de oudste 2 er gewoon uit moeten zetten vandaag… echt ik weet niet waar die last van hebben… maar die zijn het mooie weer geloof ik ontwend.
KAN je naar buiten, zaten zij te klieren binnen ‘weet niet wat ik moet doooeeehoooeeeen’.
Nou je verzint NU wat of ik zet je gewoon buiten en ga je je daar maar vervelen.
Uiteindelijk hebben ze wel heerlijk gespeeld :thumbup: .
Nummer 3 heeft de hele rondjes op zijn 3 wieler rongecrossed, die is blij met het weer.
@mamaMarije wrote:
hier heb ik de oudste 2 er gewoon uit moeten zetten vandaag… echt ik weet niet waar die last van hebben… maar die zijn het mooie weer geloof ik ontwend.
KAN je naar buiten, zaten zij te klieren binnen ‘weet niet wat ik moet doooeeehoooeeeen’.
Nou je verzint NU wat of ik zet je gewoon buiten en ga je je daar maar vervelen.
Uiteindelijk hebben ze wel heerlijk gespeeld :thumbup: .
Nummer 3 heeft de hele rondjes op zijn 3 wieler rongecrossed, die is blij met het weer.
Wat een herkenning zeg :lol:
Max vond het vandaag te warm… :wall: Ja wat wil je ook als je op de koude dagen een korte broek aan doet en op een mooie dag als vandaag een lange! met ook nog eens dikke sokken. Tssss
( voor morgen bij opa en oma heb ik hem toch een korte in zijn tas gedaan :mrgreen: En zwembroek want volgens mij gaan opa en oma met ze naar het plaatselijke strandje. )
oef gelukkig zijn mijn kinderen wederom niet zo bijzonder als ik soms denk :lol: .
Het IS natuurlijk ook gewoon een omslag… als het nu maar lang genoeg mag duren dat ze er ook daadwerkelijk aan kunnen wennen en niet straks dan weer een dag binnen zitten naar de regen te staren.
Ik zit nu in de schaduw waar het 27 graden is en kijk uit op een zonovergoten dal in Zuid-Frankrijk. Maar uh … ik wil jullie verder niet jaloers maken hoor .
en hier de ochtend weer regen…
heb appelflapjes gemaakt met de oudste 2 met appels van de boom van de buren.
Inmiddels breekt de zon weer door.
zonnetje is hier niet dus heb maar gekozen om de hal te gaan schilderen er moet nog zo veel gebeuren dat ik er nu maar mee begonnen ben en djessy ligt lekker op de bank naar winnie de poeh te kijken.
Hij wou niet mee helpen met schilderen :mrgreen:
Had anders ook geen kwast met verf gekregen maar gewoon een kale kwast anders ken ik het verf overal weg halen
Het is hier maar 16 graden :shock: Koud man…
Ik ben kaartjes aan het scoren via die veilingen site, heb al korting voor Slagharen in the pocket zeg maar, nu nog Dolfinarium en Hellendoorn(nog 1 keer, dan heb ik 4 kaartjes korting voor Hellendoorn)
Dit weer vraagt natuurlijk om een pyjama-hangdag!
Het is hier heel gezellig hoor binnen. We kijken van achter de ramen in onze pyjama hoe hard het regent !
Inderdaad lekker naar buiten, regenjasjes en laarzen aan.
Het is jammer van het weer, maar je moet er wat van maken toch? Juni was ook een slechte maand, onze vakantie viel in het regenseizoen ! En toch hebben we het heerlijk gehad!
@Sennapen wrote:
Wij gaan naar Ballorig! :dance:
Hebben wij gisteren ook gedaan en vandaag mag ik weer werken. Lekker binnen op kantoor :dance: !!