Wat zijn jullie aan het doen met dit weer?

Wij bakken koekjes! 8)

een heeeeele lange houten treinbaan aan het leggen :smiley:

Victor is op school, Max is ziek en met hem heb ik net een spel gedaan.

werken… wat jullie doen is leuker!

@meisje1974 wrote:

werken… wat jullie doen is leuker!




Kom maar gauw (nu zijn er nog koekjes :lol: )!

Uhm mijn man had een vliegtuigje gemaakt van papier en ging daar mee vliegeren en ik een hoedje voor Roan en later gingen we met een propje ‘tennissen’ met de hand, ik heb Roan nog nooit zo hard horen lachen, dat doen we dus met dit weer… :mrgreen: :mrgreen:

Rio kijken…

hahaha ik heb last van nesteldrang. En dat komt best goed uit met dit weer. :mrgreen:

treinbaan gemaakt, worstebroodjes gemaakt, stomme liedjes luisteren. spelletje doen op de wii. dutje doen, alvast de specieboontjes schoongemaakt (samen met Sharon) dat soort dingen dus.

pff zou moeten opruimen en inpakken, maar hang al de halve tijd rond op het kok-forum… :frowning:

Eerst flink opgeruimd en gepoetst, daarna samen met zoon stickertjes geplakt, gekleurd, voorgelezen enzo :slight_smile:

naar school gelopen door de regen, boodschappen, terug door de regen, even wat gedaan in huis, door de regen naar school, door iets minder regen weer terug naar huis, gegeten met de buuf en haar kids, weer naar school (door de motregen) en weer naar de buuf, want daar waren 2 van de kids nog, 2 uur lopen lullen en toen was het weer tijd om naar school te gaan en weer naar huis.



Net even samen met de kids wat gedronken en aangezien ze bekaf zijn van school zit de oudste nu zijn halfuurtje op de nintendo te spelen en de 2e even voor de tv.

Niks :oops: nou ja, niet helemaal niks. Heb vandaag brownies en een lemon loaf gebakken :drool: en nu zit ik dus :sick: -misselijk op de bank terwijl ik eigenlijk zo aan het avondeten zou moeten beginnen :? Denk dat ik de (zelfgemaakte :drool: ) lasagne van laatst uit de vriezer haal en verder gewoon blijf zitten waar ik nu zit :shifty:

Boodschappen gedaan… met vriendinnetje en kind even binnen leuk tentje wat gegeten… gisteren indoor gaan zwemmen… ik haat regen… :frowning: Nu aan t opruimen en eten voorbereiden…

@crien wrote:

@meisje1974 wrote:
werken… wat jullie doen is leuker!




Kom maar gauw (nu zijn er nog koekjes :lol: )!




Lees het nu pas. De koekjes zijn vast op :frowning:



Ondertussen ben ik aan het wachten op hubbie. Die haalt me op van mijn werk!

@Sennapen wrote:

Uhm mijn man had een vliegtuigje gemaakt van papier en ging daar mee vliegeren en ik een hoedje voor Roan en later gingen we met een propje ‘tennissen’ met de hand, ik heb Roan nog nooit zo hard horen lachen, dat doen we dus met dit weer… :mrgreen: :mrgreen:




en dat je daar dan de hele dag mee bezig kan zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Werken :wink: Iedereen is ziek hier benden, dus weer eens ouderwets aan het invallen.

Ik heb met de kinderen een dvd gekeken “mijn vader is detective”. Lekker knus met z’n allen op de bank, warme choco met slagroom en kopjes thee…en we hebben net een frietje stoofvlees op. Gedouched waren ze vanmiddag vanuit school al dus ze zijn in principe al helemaal klaar voor bed…alleen straks nog tandjes poetsen en een verhaaltje.

Wij hebben een foto-alfabet gemaakt, ze waren er uren zoet mee!



http://childhood101.com/playopedia/2011/06/alphabet-secret-agent/



hele leuke site vol dit soort ideeen!

@Lune wrote:

Wij hebben een foto-alfabet gemaakt, ze waren er uren zoet mee!



http://childhood101.com/playopedia/2011/06/alphabet-secret-agent/



hele leuke site vol dit soort ideeen!




ooooh dat is leuk zeg :thumbup:

Die ga ik zeker onthouden voor een regenachtige vrije dag.