Wat zijn jullie aan het doen met dit weer?

http://kitchencounterchronicles.blogspot.com/2011/06/im-bored.html



Ook eentje om te gaan maken voor volgende week vrijdag :dance:

Wij wilden cakejes bakken maar we zijn naar Plopsa indoor geweest.

Vandaag werken, man heeft door het noodweer gefietst met de kids (op en neer naar school).



Komende week op de vrije dagen (moeten nog 1 week naar school) oefenen met cakejes bakken met Eli. Die gaat dinsdag afscheid nemen op de PSZ en wil ze zelf bakken (versieren dus). Dit weekeind flink oefenen met hoe/welk beslag en waarmee versieren,zodat we dit maandag na het avondeten redelijk snel in elkaar kunnen draaien.

Heb een cupcake maker van mijn moeder geleend,dus het bakken is snel en goed,maar wel even testen hoe lang e.d.



Nu na 1 dag zijn de eerste lading cakes nog lekker zacht,dus denk dat ik het welk beslag en hoe lang onder controle heb.

Als dit weer zo blijft,dan komen we onze dagen door, door binnen van alles aan te pakken. Kids laten meehelpen. Bijv. de commodekamer van de jongens alvast aanpakken,zodat het straks ook een slaapkamer kan worden voor Jo. Die wil straks graag alleen slapen. Hij krijgt dan de kleine kamer om zich in terug te kunnen trekken,maar de grote ‘afrika’ kamer blijft van de heren samen om in te spelen.



daarnaast denk ik veel uitzoekwerk op zolder met de kids en veel rommel wegbrengen.

Verder af en toe logeren bij oma, wij werken om beurten gewoon. Binnen films kijken, spellen en af en toe dagje wat leuks doen.

Wij zijn de spullen voor onze kampeervakantie aan het inpakken. Zaterdag vertrekken we.

Het weer combineert niet zo met wat ik in gedachten heb, maar het komt vast goed, haha.

@Lune wrote:

Wij hebben een foto-alfabet gemaakt, ze waren er uren zoet mee!



http://childhood101.com/playopedia/2011/06/alphabet-secret-agent/



hele leuke site vol dit soort ideeen!




Ooohhh, wat een leuke site! :thumbup:



Thanks for sharing

Mandy, cupcakes gewoon met cakemeel van Koopmans, 15-20 minuten op aangegeven temp en ze zijn :thumbup:

Die 2 sites zijn super!



Wij hebben al een tent gebouwd, elkaar op een matras rond gesleept, kasten uitgemest, koekjes gebakken, tv gekeken, spelletjes gedaan en niks gedaan en vanmorgen… de hele ochtend buiten gespeeld want de zon scheen!!!

hier hebben we tussendemiddag gepicknicked bij school ipv heen en weer gelopen.

Samen met de buuf en haar kids.

Heerlijk zulk slecht weer 8) .

Ja, vanmorgen was het hier ook onverwacht lekker weer (zonnig) Maar nu begint het al weer te miezeren. De kids hebben lekker buiten gefietst en gestept en ik was buiten in de voortuin bezig en de oprit aan het vegen en had ook een schoolbord naar buiten gesleept. 8)



Net binnen een huis gebouwd van de tuinstoelkussens en daarin gepicknickt :smiley:



Nu effe rust met een bakkie koffie en de kids met een evergreen koek voor de tv 8)

ben de kamers aan het ontladen… :mrgreen:



vanmorgen even naar de kinderboerderij geweest…



terror tim heeft erg goed meegholpen,

dat ik een hele la met sokken kwijt ben… :angel:



ik zag wel leuke ideeen voor flitsen :thumbup:





en als het regent gaan we gewoon naar buiten,

lekker met een plu, en regenlaarsjes aan…

Wat leuk die sites!!!



Hier vandaag geschilderd voor oma haar verjaardag, boekjes gelezen en in de tuin gespeeld.



Vriend druk in de weer op zolder, nog ff en dan kan ik met de kids de kledingkasten onder handen gaan nemen en de meiden gaan verhuizen van slaapkamer (en beebs kamer op orde gaan maken :dance: )

Ik teken tegenwoordig veel in mijn vrije tijd, ook in opdracht. :mrgreen: Voornamelijk huisdieren en soms portretten in grafiet.



Wat voorbeeldjes:



















de verwarming aangezet :mrgreen:



zo weekeind boodschappen doen,

en weer verder met inpakken…



mooie tekeningen trouwens :thumbup:

Wauw Selena wat een mooie tekening :thumbup:



:mrgreen: Kijkdoos geknutseld net

dus tijd voor een douche en dan op naar de boodschapjes

Vanmorgen uitgebreid naar de kapper geweest, daarna met de family de stad in en plantjes gekocht en nu in huispak, op de bank! Morgen gaan we met de grootste meiden cake-pops maken.

@crien wrote:

@Lune wrote:
Wij hebben een foto-alfabet gemaakt, ze waren er uren zoet mee!



http://childhood101.com/playopedia/2011/06/alphabet-secret-agent/



hele leuke site vol dit soort ideeen!




Ooohhh, wat een leuke site! :thumbup:



Thanks for sharing




erg leuke site! Even mijn Engels opfrissen 8)

me aan het ergeren aan het boren van de buurman in de tussenmuur :twisted: .



Elke keer 3/4 gaten boren… dan weer iets (wat kan ik niet door de muur heen zien) doen en na 10 minuten weer een paar gaten… en dat nu voor de 4e of 5e keer…

Selena :shock: Prachtig :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Ik ben keihard mijn best aan het doen om vrolijk te blijven. Maar ik begin echt wel een beetje dipperig te worden van dit weer hoor. Bleeeeegh :cry:

De ratten kooi schoonmaken en de was buiten hangen. Na een week van plens buien is het eindelijk weer droog en warm. Morgen de bedden afhalen! :thumbup: