Wat zijn jullie aan het doen met dit weer?

We zijn gaan bowlen vandaag, voor het eerst sinds jaren weer. We zijn allebei erg fanatiek maar we hebben daardoor ook erg gelachen. En nog leuker…in totaal 6 games gespeeld en het is 3-3- geworden. Dat had ik van mezelf dan niet verwacht, tijden van gooien in de goot kan ik me nog al te goed herinneren maar vandaag was dat ineens niet (meer) zo :thumbup:

Twister spelen met de oudste 3

Kokken

Op zoek naar een extra daagdoek



en zo frietjes eten :drool:

hier de zolder uitgemest, alles ligt nu weer op maat/ kind klaar in de kasten, zelfs de winterjassen :mrgreen: .



Nu nog een paar zakken voor de kledingbak maken en paar dingen op MP zetten (iemand nog belang bij winterjasjes 80 en 98 of spijkerjasjes?? :wink: )



@Hanneke, toch maar op zoek naar die doek dus :lol:

Moet je eens kijken op het forum van D&V.

Staat nu ook een mooie doek te koop, maar ik mag van mezelf niet :angel: .

Mooi Selena :thumbup:



ik baal even. eind van de dag, al de hele dag in huis aan het rommelen. nu halverwege het schoonmaken dus het is een grotere zooi dan vanmorgen en nu geen zin meer :roll:

en de regen komt al de hele dag horizontaal voorbij.

pffff…

ik vind morgen een dagje werken eigenlijk wel prima geloof ik :shifty:

Aan het chagrijnen…

gelukkig ben ik niet de enige :lol:



ga nu maar eens een nieuw pastarecept uitproberen, hopen dat het smaakt :drool:

zit hier ook te dippen… helemaal omdat mijn kids nu met hun papa op vakantie gaan… en ik zit nu thuis van… en nu…



heb hoofdpijn en ben stom aan t strijken, heb t warm (deur staat al open) en heb 100 klusjes in mijn hoofd



dingen op MP zetten, rolgordijn ophangen, sierplank ophangen, kasten eens schoonmaken, gaten in kleding naaien



maar ja… heb r niet zoveel zin in

@elisaatje wrote:



ik vind morgen een dagje werken eigenlijk wel prima geloof ik :shifty:








Ha! Ik kan volgende week maandag weer beginnen… thank God… ben lui… verveel me… vreet me onnozel… en erger me dood aan die regen… bleghhhh…

@Snoesje wrote:

heb t warm (deur staat al open)






Ik heb het ijsssss koud… :shifty:

ohh, ik hoor het wel vaker… ik zit hier op 8 hoog en het waait totaal niet door. Tis hier nooit minder dan 22 graden in huis… (scheelt in de winter ook verwarming hoor)…



sta daardoor de hele dag wel in de gaapmodus… :zzz:

Prachtige tekeningen,



@Diana wrote:

:mrgreen: Kijkdoos geknutseld net


Dat vond ik een leuk idee! :mrgreen:

Ben ik ook gaan doen vandaag met dana, die vond het prachtig en is helemaal trots op haar dikkiedikkijkdoos.



(zijn vaak van die simpele dingen he, maar je moet er maar net ff opkomen, maar helemaal leuk! :thumbup: )

een dikkiedikkijkdoos, brilliant! :thumbup: :inlove:

Ja haha hij is ook echt leuk geworden, ze mocht zelf knippen (was natuurlijk helemaal het einde) en ze heeft daarna de “muren van dikkie diks huisje” (de kijkdoos) met vingerverf geverfd.



Verder evt voor de ideeetjes: gister verjaardag en daar kwam schoonzus met de kids, die hadden een slinger gemaakt van 11 meter. Ze had gewoon vouwpapier gepakt en die in repen gesneden en die als ringen met plakband in elkaar gemaakt. Kids waren er 2 en half uur zoet mee geweest en megatrots op hun megaslinger :inlove:

jaaaa kom maar door met de ideetjes voor leuke dingen doen met de kinderen of leuke dingen die de kinderen zelf kunnen doen.



Ook al hebben we geen feest… geloof dat een slinger maken altijd wel leuk is, hangen we wel op hun kamer op ofzo dan :mrgreen: .



Maar ik hoop toch echt dat het komende week beter wordt en de kids gewoon met een bal onder de arm naar het trapveldje kunnen en ik dan even met de jongste 2 aan kom waaien met wat drinken etc etc…

Vanochtend scheen hier even de zon, dus we zijn meteen naar buiten gerènd! Heerlijk even uitwaaien op de diverse fietsen en trekkers.



Gisteren een brievenbus geknutseld en geverfd. Toen door de regen naar de echte bus gelopen om te kijken wat er nu allemaal eigenlijk op staat. Thuis de bus helemaal af gemaakt met de juiste teksten en toen hebben we staaaaaapels brieven ‘‘geschreven’’, uiteraard met een sticker als postzegel. Allebei een grote tas over de schouder en ze hebben vreselijk de postbode uitgehangen. Was leuk!

Hier was het de hele dag mooi weer, pas na 7 uur begon het te regenen, ze hebben dus de hele dag in de nieuwe (eindelijk!) speeltuin gespeeld! De regendagen hebben we gevuld met tenten bouwen in de huiskamer, ziekenhuis bouwen van oude dozen en gewoon wat aanrommelen.



Dikkiedikkijkdoos, leuk! Slinger is makkelijk en doet het ook altijd goed ja!

Ik heb vandaag is grondig gekuist, terwijl Kitana buiten met de fiets aan het rijden was.

Was hier mooi weer.

Deze namiddag zijn we dan samen met oma gaan genieten van de kermis, terraskes, … op de Gensche Feesten!

Deze avond pas om 21.30u thuis gekomen.

t komt weer hellaas met bakken uit de lucht

de kids spelen slaapfeestje das wel lachen,.Emma begrijpt t

die dommelt zelfs weg hahah



Straks maar eens wat emmers sop pakken en speelgoed boenen

in en in triest dit weer,…

(vooral Sem heeft t zo nodig na buiten gaan,dus hopelijk hebben we vanmiddag een paar uur droog weer) :pray:

kan me niet herrinneren dat we ooit zoveel regen hebben gehad,.in deze maand

Gisteren hebben we tot onze verbazing de hele dag droog! door kunnen brengen in de Efteling, veel zon gehad en af en toe wat bewolking maar wat was dit een verademing na al die regenachtige dagen :inlove:

Aaaargh!

Ik ging met een fijn gevoel de vakantie in,

maar nu, dag 2 van de eerste vakantieweek… (ont)PLOF!

Kids maken rommel of ruzie of allebei. En ze schreeuwen ook de hele dag i.p.v. gewoon praten… apart.

Ze zitten nu Sjakie en de chocoladefabriek te kijken, even rust… even…

Nu nog bedenken wat we zo gaan doen na de lunch. :think:

Naar buiten gok ik zo… het regent niet.



We gaan trouwens iedere dag naar buiten, ook als het regent,

anders dan vliegen de kids tegen de muren omhoog. :stuck_out_tongue:



Oe… ik geloof dat we de komende dagen bezig gaan met het maken van een elfjes tuin. 8)

Die site is echt leuk Lune!