Wat zijn jullie aan het doen met dit weer?

hier heb ik de oudste 2 vanochtend even uit laten razen in de ballenbak van de IKEA :mrgreen: .



En zelf op mijn gemakkie (nou ja… maar met 2 minder in elk geval) lekker door de winkel. Halverwege bakkie thee, jongste voeden… is zo je ochtend maar weer voorbij hoor :lol: .

hier vermaken de oudste 2 zichzelf! ideaal! ze kunnen het momenteel prima met elkaar vinden!

Hier zijn ze druk… irritant… moe… brrr… heb er 1 bij oma nu en de ander zit gapend even voor de tv :shifty:

Morgen weer zwemmen… even lekker rauzen…

mijn jongste is lekker buiten aan het spelen, wel met een dikke jas aan…



huishouden is al klaar :shock:



straks even naar een speeltuin…



is de schoolvakantie nog niet voorbij,

vorig jaar ook alleen maar regen gehad :thumbdown:

HIer gaat alles door elkaar.



Vanmorgen inkopen gedaan voor de vakantie, met de kids koffie geleut, hoe decadent hihi.



NU buurmeisje over de vloer, er wordt verkleed, met barbie’s gespeeld, onnozel gekletst, en een beetje gesnoept.

Nu zitten de dames voor de tv winks te kijken, en onze kleine jongeman kijkt in de keuken pieter post. Zijn absolute favo aflevering met de stoomtrein.

Daarna als het lukt nog even buiten spelen.

Straks knikker ik het buurmeisje weer richting de overkant, zet het eten op, en dan begint om 17.30 het bedritueel alweer :mrgreen:

Marion; wat zijn cake-pops???

Dit is al weer de tweede dag dat er buiten gespeeld wordt. Vandaag welliswaar bij opa en oma maar toch! Ze waren gisteravond ook echt moe.

Zelf ruim ik op. Geniet ervan om niet met de tijd te leven. Broodje als we honger hebben enzo. :slight_smile:

Ik ben trouwens met een lijstje bezig om de; ik verveel me(niet) pot te kunnen vullen, en de kinderen hebben al mee verzonnen; kleien, foto’s maken, minisctecken etc. zelf heb ik ook nog; fruitsalade maken, stenen verven, mode-show houden, mee helpen koken, thee-partijtje houden en een verrekijker maken er aan toegevoegd. En nog veel meer!



Geweldige sites! Dank jullie voor het delen!!! Deze mama is van; totaal geen inspiratie, naar totale inspiratie gegaan! :dance:

Vanmiddag met kleine uk naar het zwembad geweest. Ik had wel verwacht dat het druk zou zijn (vakantie, prutweer) maar ik heb het denk ik nog nooit zo druk gezien in een zwembad als vandaag :shock:. Tijdens de vakantie ga ik het zwembad maar even vermijden geloof ik…

morgen ga ik met de kids samen een pandan chiffon cake maken (zo’n groene) :drool:

@crien wrote:

morgen ga ik met de kids samen een pandan chiffon cake maken (zo’n groene) :drool:




Lekker!



Morgenvroeg komt m’n zusje met haar kindjes bij ons spelen. M’n neefje van 2 en een half wilde graag buiten spelen met Max en Victor :inlove: Dan kan natuurlijk :smiley:

lekker alle buurkindjes hier gevraagd, kleurplaten geprint naar keuzen, boel stoelen om de taflen en kleuren maar. Jammer dat we nog warm moesten eten, anders had ik kadetjes gehaald oid, en het feest afgemaakt!



Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij gaan straks naar de tandarts 8) echt een top activiteit :roll: !



Gister begonnen met ons feeën-elven-kabouter tuintje. Wat een plezier! :inlove:

En we maken post, voor opa in Australia en voor hun tante (mijn lieve vriendin die meer als een zusje voelt) die wel wat extra’s kan gebruiken. Gister heerlijk geknutseld en vandaag naar de brievenbus! :thumbup:

En weer veel naar buiten, vandaag lekker in de tuin van mijn moeder.

Hier zijn de kinderen (gelukkig) lief.

Maar ze zijn ook lekker bezig, tenten bouwen, thee drinken, kleuren, tv kijken :mrgreen:

En we hebben afgesproken met de buurtkindjes :inlove:



Verder is het wel fijn weer om je huis op te ruimen, strijken en tassen inpakken :thumbup:



Maar het is wel zielig voor alle kinderen die thuis zitten en vakantie hebben.

Want net zoals iemand al zei, zullen alle overdekt speelpaleisen, zwembaden en ander indoor activiteiten bomvol zitten :roll: :thumbdown:

het is nu heerlijk weer hier… maar de vooruitzichten zijn wat minder…



Kans op enkele stevige onweersbuien, lokaal mogelijk veel neerslag in korte tijd Geldig: woensdag 27 juli 2011 vanaf ca 16 uur gedurende ca 6 uur





dus voor 4 uur maar lekker buiten en daarna naar binnen :mrgreen: :mrgreen:

Hier vanmorgen ook al regen, we hebben vandaag niks op de planning, fysio komt vanmiddag voor Pepijn en ik geloof dat oma Roos nog ff wil halen vandaag, verder lopen we nog lekker in pyama en kijken de meiden momenteel tv. Pepijn ligt weer lekker te slapen, mama doet wat huishouden en computeren tussendoor! Papa moest van de week weer aan het werk!

Dit is mijn eerste week vakantie. Manlief komt een weekje later. De kids hebben uiteraard wel vakantie.

We gaan volgende week met de caravan weg dus ik hoop dat het dan goed weer is.



VOor nu zitten ze nog in de pyama, hebben we al een chococake gebakken en straks gaan we even heerlijk buiten spelen. Naja, de kids dan.

We hebben net de pandan chiffon cake gemaakt; moet nu een uur in de oven dus nu tijd voor de lunch. De kids vinden het een feestje om hun boterham in een bakje voor de tv op te eten…



Ik vind dat niks maar oké dan heeft mama ook even rust voor een bakkie en KoK :angel:



Ik kwam gisteren nog zo’n site gevonden als hier genoemd werd… Even kijken waar ik 'm gelaten heb… :think:

Heerlijk dit weer!!

Van mij mag het nog 3 weken langer zo blijven!!! :dance: :thumbup:



Ik ben waarschijnlijk de enige die dit vind, maar met een dikke buik en 3 kids die vakantie hebben, is dit erg fijn!

Nu kan ik elke dag wat leuks met de kinderen doen (ijsje eten, kinderboerderij, speeltuin enz) Hier in Limburg valt het wel mee met de buien, de zon schijnt niet, maar het is meestal wel droorg… als het nu boven de 25 graden zou ik dat nu echt niet trekken…



doet nog een regendansje :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Lekker niks, heb tot 13.30 uur gewerkt… Morgen zwemmen, denk alleen niet dat we de enigen zijn…