Wat zijn jullie aan het doen met dit weer?

Net even met Steven en waterbalonnen gespeeld. Vind hij helemaal geweldig. En zometeen de kleine man eruit en dan nog even met ze naar het park of de kinderboerderij denk ik. De rest van de week moet ik weer gewoon werken.

Met mijn dochter op de fiets naar de dierentuin gegaan, daar meteen een abonnement gekocht voor ons allebei (verjaardagscadeau van mijn moeder) en daar van 10 toot half 4 rondgelopen. Nu zitten we thuis op de bank een ijsje te eten.

Toen het zo rotweer was, vermaakte ze zich prima met tentenbouwen, restaurantje spelen, kaasstengels maken van papier en plakband en nog veel meer. Het enige wat ik hoefde te doen was met haar mee naar boven te gaan.

de t*ringzooi in huis gelaten voor wat het is en met de kids richting dierentuin gereden.

We pakken de mooie dagen die we pakken kunnen :dance: .

ella heeft lekker in de tuin in het zwembadje gespeeld, en lune erbij in de wandelwagen.

Ik baal echt als een stekker van het weer…Dat waren dan 2 dagen zomer…De rest regen regen regen en regen…ik medelijden met mensen die in eigen land op vakantie zijn… :wall:

Wij balen ook ontzettend van het weer, ben vandaag voor het eerst alleen met de drie kids. Daarom hangen ze vandaag té veel voor de tv, maar ik heb even geen puf om iets anders met ze te doen(heb vannacht elk uur gezien… :zzz: ), anders was ik wel ff met ze naar buiten, maar zo :roll:

Maar eens kijken of ik iets leuks kan verzinnen om straks te doen, alleen tv kijken is natuurlijk ook geen optie :shifty:

hier is het tot nog toe ook nog heerlijk weer.

oké het is niet zonnig, maar wel droog en warm.

Vanmorgen naar het CB gelopen en de oudste 2 zijn nu voor aan het buiten spelen, nummer 3 scharrelt in de tuin… en we hopen dat het nog even droog wil blijven, maar er schijnt echt regen aan te komen.

tjonge, het is al eerder voorbij dan we dachten…

Isa is een dagje uit met opa en oma, ben benieuwd waar ze uiteindelijk naar toe gegaan zijn…

wij stonden hier al op met regen, en nu is het zwaar bewolkt en vochtig. En de beloofde 27 graden wordt bij lange na niet gehaald…

oooo ik baal er toch zo van

Hier was het vanochtend flink broeierig,e chter nam de temp al snel af. Nu nog wel ietwat benauwd, maar geen zon en tot nu toe geen regen … :pray:

Ik wilde strakkies nog effe fietsen met mijn rakker… Hoop at het droog blijft.

Hij ligt nu nog ff te koesen :zzz: :angel:

Vanochtend in de regen naar de markt en nu kijken de kids (en ik) ‘Het Geheim’… :thumbup:

Vandaag = inpakken & wassen & spullen bij elkaar zoeken.

Kids kijken even tv en we moeten zo weer eens naar de tandarts!

Ik heb nog een leuke site gevonden! Niet alleen voor nu maar voor het hele jaar: ideas4kids.org (mag toch wel, is niet commercieel?)

Doe er je voordeel mee :thumbup:

Zal er zo eens op kijken. 's ochtends was het rotweer en hebben we TV gekeken en zijn we toen het even droog was naar de speeltuin om de hoek gegaan. Ook heeft ze wat met strijkkralen lopen knutselen. Rond kwart voor 2 zijn we naar de albert heijn gegaan. Om 3 uur zijn we naar de dierentuin gegaan. om 5 uur naar huis, ijsje gegeten en daarna zoonlief opgehaald van het kdv. Ik ga zo maar eens koken.

Hier ook leuke ideeën (wel franstalig)

mespetitsbonheurs.com/category/enfant-jeune/bricolage-decoupage/

En deze:

craftideas.info/

vandaag met ella en lune naar het dorp geweest. het was jump for kika!!! dus een plein vol springkussens, ella wist van gekkigheid niet op welke ze wilde springen en hopte van het ene naar het andere springkussen! ook nog een kika beer voor lune gekocht :inlove:

Het is hier wisselvallig; de zon schijnt nu even, maar we hebben ook al wat buien gezien…

En wat ik doe:

Vanmorgen wat was weg gewerkt, bloed prikken in het zkh, even naar Action & Kwantum geweest en nu zo een was weer ophangen… en heel erg moe zijn… :inlove:

De zon schijnt maar het waait erg hard en ik?? Ik geniet van een heerlijke ontspannende middag, zoonlief is bij oma. :dance:

Kids willen knutselen maar ik kan niks… Ik stik van de pijn door het vele hoesten en zit aan maximale dosering van tramadol met paracetamol.

Tussenoplossing: slingers maken van reepjes (voor feest van tante miranda van zaterdag 8) ) kunnen ze helemaal zelf, ik zit er voor Pieta Snot bij :lol: Kids vinden het geweldig en zien de meters slinger groeien

:mrgreen:

Ik heb echt last van dit weer. Ik SNAK naar zon!!!

Het is gewoon koud hier! Bah! :cry: