wat nou als Faizaa ook naar de meeting komt?

@renzosmam wrote:

Zeggggggggggggggggg gaan we nou ook al zitten MUTSEN in de hiuskamer :shock:

:o

:mrgreen:

Marlous ik doe én de 17e ''en de grote meeting een SNOOPYstring aan 8)

Speciaal voor jou :angel:

Idd Fai zoals je zegt…dat zijn de enige strings waarvan je de zijtouwtjes nog ziet…de rest van mijn mooie goed verdwijnt tussen de lovehandelsmoederflupsen dus tja…die SNOOPY is zo gek nog nie :mrgreen:

Maar even ON topic :roll:

Fai…leuk leuk leuk…neem die NEPmuts van je mee dan…kan hij op de kinderen letten 8)

Kan jij lekker kletsen :mrgreen:

Hihi… dit is meer een onderbroeken topic geworden… :roll:

Moederflupsen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nieuw woord maar weet wel PRECIES waar je het over hebt… :oops: :mrgreen:

NEP muts komt mee… mutsen meeting en mei mama meeting kom ik lekker alleen mutsen… maar de grote KOK meeting, wordt ik door HEM meegesleept… :?

@marielle wrote:

Oh ik weet een leuk kadootje voor Marlous, Sas voor de mutsenmeeting

Snoopyondergoed

:mrgreen: ik ga eens eens kijken :mrgreen: maar dan geven we die aan mark en dan mag ie haar die s’avonds pas geven als we weg zijn…

marlous is een echte leeuwin… :evil: en ik ben echttttt bang voor blauwe ogen, gebroken neuzen, als we haar die zo geven… :wink:

werkt als een rode lap op een dolle stier ben ik bang… :shifty:

@Stephie wrote:

Hahaha Fai, ik ga steeds benieuwder naar je worden!

Een echte lekkere muts ben je!

En ik kan je Snoopy ondergoed wel handelen hoor! :smiley: :-*

:thumbup: lieffie…

Ben ook benieuwd naar jullie allemaal… :inlove: :inlove:

SNOOPY rules… en de leren stringetjes ook :liar:

@TaMa wrote:

Aaaaaaaah meissie toch :-*

Marlous, je kan SNOOPY toch best aan? Toe doe het voor fai en anders stel je je eigen voor… Azzy in een snoopyslip… Ik denk dat fai dan best meevalt :lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: De muts meiden hebben nog trauma’s overgehouden aan Azzy met blauwe oogschaduw, lipstick en een roze muts… :sick: :sick: :sick:

om nog maar niet te spreken van die grote neus van hem… :roll:

Hahahahahaha ik heb die foto niet gezien!!!

War staat die dan??? :roll:

@TaMa wrote:

Hahahahahaha ik heb die foto niet gezien!!!

War staat die dan??? :roll:

azzy heeft spijt dat ie geplaatst is en heb beloofd de link niet hier neer te zetten… en beloofd is beloofd he TaMa…

dus hier de link :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=42124&postdays=0&postorder=asc&start=270

Heeft net in haar broek gepist*

Whahahahahahaha sorr Azzy, maar Fai… die moet je echt uitvergroten!

Dat is echt een lelijke muts :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:clap:

Fai je bent een topwijf bescheur me om je reacties. :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jaaaaaa… hij is echt een lelijk mormel…

wanna-be muts :snooty: :snooty: tja dat krijg je he… niet spotten met de mutsen… :hand:

want Faizaa pakt d’r meest ordinaire verf bij de hand en gaat aan de slag…

met dit als resultaat… zelfs Loeksel en Ruud weten niet meer wat ze ervan moeten denken en willen Azzy in de vrouwen hoek proppen ipv de mannen hoek… :wink:

@marielle wrote:

:clap:

Fai je bent een topwijf bescheur me om je reacties. :lol:

Nou dat vind ik top… ik beklaag me vaak genoeg hier… klagen klagen klagen… een echte Portugese eigenschap van me… :roll: 24 uur per dag zeggen hoe erg mijn hoofdpijn is… :mrgreen: Dus ik ben blij dat ik ze ook eens laat lachen hier… :thumbup:

@faizaa wrote:

wanna-be muts :snooty: :snooty: tja dat krijg je he… niet spotten met de mutsen… :hand:

met dit als resultaat… zelfs Loeksel en Ruud weten niet meer wat ze ervan moeten denken en willen Azzy in de vrouwen hoek proppen ipv de mannen hoek… :wink:

Hahaha hou nou op, kep buikpijn en die gekke vent van mij die snapt nou niet waarom ik zo moet lachen :lol: :lol: :lol:

@TaMa wrote:

@faizaa wrote:

Hahaha hou nou op, kep buikpijn en die gekke vent van mij die snapt nou niet waarom ik zo moet lachen :lol: :lol: :lol:

:mrgreen: en wat denk je van je kleine smurf die op en neer zit te hikken in je buikje… :wink: stoppen met lachen schat!!! :mrgreen:

zeg maar tegen je kerel dat het een vrouwen ding is maar laat hem die foto niet zien… ik ben bang dat die hem nog lang zal achtervolgen… mannen kunnen daar niet zo goed tegen… :lol: :lol:

@faizaa wrote:

@TaMa wrote:
@faizaa wrote:

:mrgreen: en wat denk je van je kleine smurf die op en neer zit te hikken in je buikje… :wink: stoppen met lachen schat!!!

Ik zat net nog bij je te klagen dat hij/zij zo rustig was maar nu krijg ik toch aardig commentaar :mrgreen: :inlove:

Maar je hebt gelijk lieverd, ik stop met lachen want beebje is er niet van gecharmeerd geloof ik :stuck_out_tongue:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Faizaa, zal een podiumpje voor je aanvragen/regelen dan kan je even een paar verhalen vertellen op de grote KOK-meeting.

Ik denk dat je volle zalen trekt 8)

Dus andere aanwezige dames tissues en tena-lady mee, dat word lachen :lol: :lol:

enne niet schuilen achter dat je het zo eng vind Faizaa :snooty: , volgens mij is dat na 10 min weggetrokken :mrgreen: :-*

Mis wel een reactie van Azzy hier :eh: :eh:

Ja Azzy blijft achter he? :smiley:

Joehoe Faiman, where are you?

Faiman durft niet meer, dat krijg je er nou van we hebben je nog zo gewaarschuwd. Eerst een k.u.t.j.e en dan pas meemutsen. :lol:

@marielle wrote:

Faiman durft niet meer, dat krijg je er nou van we hebben je nog zo gewaarschuwd. Eerst een k.u.t.j.e en dan pas meemutsen. :lol:

:o

8)

Gedurfde opmerking :angel:

:shock:

ben je nou helemaal mesjogge… we hebben welgeteld 3 mannen hier en dan ga jij zoiets zeggen???

Nee hoor, lieve jongens, blijf gerust :-* .

Je begrijp Faizaa dat ik nu op je billen ga letten hè?

Ik hou gewoon mijn eigen maat billen, als je het goed vindt. En die stop ik nu niet en nooit niet in een string, want dat zit voor gen meter. Dus ik ga wel lekker met mijn dikke buik tussen de jongens op de stringloze bank zitten :dance: .

@TaMa wrote:

@faizaa wrote:
@TaMa wrote:
@faizaa wrote:

:mrgreen: en wat denk je van je kleine smurf die op en neer zit te hikken in je buikje… :wink: stoppen met lachen schat!!!

Ik zat net nog bij je te klagen dat hij/zij zo rustig was maar nu krijg ik toch aardig commentaar :mrgreen: :inlove:

Maar je hebt gelijk lieverd, ik stop met lachen want beebje is er niet van gecharmeerd geloof ik :stuck_out_tongue:

Ach das leuk… :thumbup: wordt ie ook vrolijk van, een mama die zo hard moet lachen… :mrgreen: