wat nou als Faizaa ook naar de meeting komt?

Ja, is dat effe schrikken… Het zou zomaar eens kunnen dat Faizaa naar de meeting komt in november…



Wat doen we dan?!



Gaat het dan toch door? Of gaan we dan gewoon stiekem ergens anders en vertellen haar dat niet?



Ik denk dat ik zelf maar gewoon met haar ga praten, kan ik meteen die bloedjes van kinderen van haar zien :inlove: :mrgreen: .

Ik voel me wel een beetje dom, ben ook een tijd niet meer frequent aanwezig maarre, wat is er met Faizaa dan ?

@Karin2 wrote:

Ik voel me wel een beetje dom, ben ook een tijd niet meer frequent aanwezig maarre, wat is er met Faizaa dan ?




Hehe, ben ik toch niet de enige die ietwat nieuwsgierig werd naar ‘het verhaal van Faizaa’…

@mama76 wrote:

@Karin2 wrote:
Ik voel me wel een beetje dom, ben ook een tijd niet meer frequent aanwezig maarre, wat is er met Faizaa dan ?




Hehe, ben ik toch niet de enige die ietwat nieuwsgierig werd naar ‘het verhaal van Faizaa’…




idem :think:

Ik word nu ook wel heel nieuwsgierig… :mrgreen:

Ik ken haar niet, maar lees wel eens verhalen van/over haar…



Volgens mij zitten ze gewoon te plagen, want wat ik ervan gelezen heb is het een harstikke leuke meid. Bekkie op de goede plek, maar dat is juist goed!

@Christine wrote:

Volgens mij zitten ze gewoon te plagen


volgens mij ook :wink:

@Christine wrote:

Ik ken haar niet, maar lees wel eens verhalen van/over haar…



Volgens mij zitten ze gewoon te plagen, want wat ik ervan gelezen heb is het een harstikke leuke meid. Bekkie op de goede plek, maar dat is juist goed!




Mee eens.

@lena3 wrote:

@Christine wrote:
Volgens mij zitten ze gewoon te plagen


volgens mij ook :wink:




Ja natuurlijk, maar het is gewoon opmerkelijk als je iemand zo in de huiskamer exposed :wink:

Ha ha, ja stel je voor dat ik echt een hekel aan Faizaa zou hebben en dan zo’n topic open :mrgreen: .

Zou nog wel een idee zijn, wat hate-topics over mensen die me irriteren :mrgreen: . Hoelang zou het duren voordat het verwijderd werd? Een minuut?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:





nou ik kom niet en ik kan je 1 ding zeggen



dat komt niet door faizaa :lol:

Nou er zijn toch mensen die het topic schijnen te begrijpen en fanatiek hebben gestemd 8)

Misschien heeft het te maken met ‘arm om je schouder’ :think: :wink:


Zou nog wel een idee zijn, wat hate-topics over mensen die me irriteren . Hoelang zou het duren voordat het verwijderd werd? Een minuut?


Proberen :mrgreen:

dr is er gewoon eentje die niet met faizaa gaat praten :eh:

Hoe kan dat nou :naughty:

Laten we een hate-topic voor die persoon openen!

jammer ik was het niet. een hate topic voor mij lijkt me heerlijk :mrgreen:

zit je te vissen Fiep?

:lol:

Wat is er met Faizaa?? :oops:



Special guest op de meeting oid?

:eh: