wat nou als Faizaa ook naar de meeting komt?

very special guest 8)

Ik heb ook weer wat gemist geloof ik maar eh Lena verveel je je ofzo? :mrgreen:

ja, valt het op?

@Jacqueline wrote:

Wat is er met Faizaa?? :oops:



Special guest op de meeting oid?




Misschien heeft ze wel drie borsten :think:



DAT zou een attractie zijn :mrgreen: .



Verder vind ik het erg leuk voor Lena dat die het zo leuk vindt dat ze komt… denk ik

ik heb anders gestemd en ik zal ook ff uitleggen waarom: in de poll staan al 11 mensen die faizaa willen zien/spreken. Dan ben ik nr. 12 en dat gaat in zo’n korte tijd niet lukken. Dus als Faizaa komt ga ik haar pb-en dat we vantevoren op een GEHEIME plek afspreken zonder al die anderen erbij zodat ik óók de kans krijg om Faizaa en haar mooie kindjes te ontmoeten :mrgreen:



(even vooropgesteld dat ik ook kom want ben nog niet zeker)

@pientje wrote:

Misschien heeft ze wel drie borsten :think:

DAT zou een attractie zijn :mrgreen: .





Dat zou Isabel geweldig vinden! Die zit nu erg in de TIETJES!!-fase… :roll:

slaat nergens op Faizaa is een normaal iemand en dat zo toppic :naughty:

En verder… gaat dit even helemaal langs me heen… :think: :roll: :oops:

@chantalmvbrittany wrote:

slaat nergens op Faizaa is een normaal iemand en dat zo toppic :naughty:




oooooooooh ze heeft dus GEEN 3 borsten :think:

zou het niet weten

:think:

OK, met z’n allen tegen Kiddo dus??? :mrgreen:



3 borsten, zou zomaar kunnen, wel erg handig voor de bv!!! :thumbup: Keuze genoeg!!

@chantalmvbrittany wrote:

slaat nergens op Faizaa is een normaal iemand en dat zo toppic :naughty:




ja jemig lena, ga je eens ontzettend schamen. del. :hand:

Ik ga zeker met haar praten.



Ik heb mijn eerste vuurdoop de 17de van deze maand al. Mutsenmeeting ben benieuwd hoe ze nu eigenlijk in het echt is.

WHOEHAHAHAHHAHAAA… echt Lena… jij bent echtttt stoerrrrr… :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Nou, even verklaren… Na een aantal hoe gaat het met je pb-tjes over en weer tussen mij en Lena kwamen we op de KOK-meeting…



En ik heb een grote mond van hier tot aan Tokio… Maarrrrrr ben zoooo bang om ergens alleen in een hoekje terecht te komen en dat dan niemand met mij wilt praten :oops: :oops: :oops:

Dus daar hadden Lena en ik erover… :lol: Ik kan echt lekker kletsen hoor en ben best een lief persoon (op mijn hormonen aanvallen na) maar toch ben ik altijd bang om alleen achter te blijven…



Dus heb een mutsen topic staan deze maand en de mei mama’s meeting in september dus kan alvast “proeven” maar echt waar, ik schijt BAGGERRR… :oops:



Lena wil iig wel een lekker babbeltje met me houden die dag… :mrgreen:

Dus ik denk dat ik mijn zorgen maar moet laten gaan… :snooty: 8) en gewoon moet gaan uitkijken om jullie allemaal in real life te ontmoeten :dance:



Ik vind het echt heel akelig hoor… :shifty: :shifty: :shifty:



Lena… je bent echt een schat hahahaa… dus DAT bedoelde je met: daar gaan we dan achterkomen… hihi…



Maarre, wie wil er dan perse NIET komen :think: :mrgreen:

Toch maar ook een hate-topic openen? :wink:



Topic: WIE VIND fAIZAA EEN ENORME DRAMA-QUEEN… :mrgreen: :mrgreen:

@faizaa wrote:

WIE VIND fAIZAA EEN ENORME DRAMA-QUEEN… :mrgreen: :mrgreen:




Ikke hahaha maar dan ben ik het ook want heb precies dezelfde angst. Daarom doe ik maar niet aan meetings :wink:

Faizaa?? Normaal??? :eh: Ik vind haar juist heel BIJZONDER!! :mrgreen:

@TaMa wrote:

@faizaa wrote:
WIE VIND fAIZAA EEN ENORME DRAMA-QUEEN… :mrgreen: :mrgreen:




Ikke hahaha maar dan ben ik het ook want heb precies dezelfde angst. Daarom doe ik maar niet aan meetings :wink:




Hier precies hetzelfde verhaal. :oops: :oops:



Misschien moeten we eens een wegkruipers-meeting houden :lol:

Zal gezellig worden! :wink:

Oh Faiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii de meeste van de mutsen, zijn er dan ook weer hoor. Dus alleen zitten doe je zeker niet. :mrgreen:





Muts



By the way wie moet er dan op Quillan passen, als ik in de ballenbak wil spelen :lol:

Ik ga incognito…Niet dat ik daar wat aan heb want ik zie haar de 17e augustus ook al…En dan kan ik er niet negeren he, het is bij mij thuis :lol: :lol: :lol:

en ik me maar afvragen hoe jullie aan zoveel berichtjes komen :mrgreen:

dit soort topic’s is dus het antwoord



nou ik wil wel met faiza praten en nog meer dus kom maar uit dat hoekje van je hihihi