wat nou als Faizaa ook naar de meeting komt?

Ik kom alleen als Azzy ook komt :slight_smile: (maar dan zonder muts en lipstick)

Faizaa ik heb vorige keer bijna geen moment de kans gehad om te kletsen tijdens de grote meeting.



Was er alleen met Julien (Lean thuisgelaten), maar daar had ik mijn handen al vol aan. Hij (en Sanae net zo) kan natuurlijk niet alleen spelen, dus ik was continu met hem op pad :mrgreen:



Heb wel gezellig met Eef in de blokkenhoek gezeten 8)



Oja, misschien kan de titel van dit topic worden veranderd in ‘Wat als Azzy ook komt?’



Met als opties in de poll:

a. dan ren ik hard weg

b. dan ren ik hard weg

c. dan verstop ik snel mijn lipgloss



:angel:

@TaMa wrote:

@faizaa wrote:
WIE VIND fAIZAA EEN ENORME DRAMA-QUEEN… :mrgreen: :mrgreen:




Ikke hahaha maar dan ben ik het ook want heb precies dezelfde angst. Daarom doe ik maar niet aan meetings :wink:




Jij??? :o gek! Echt?? Maarre kom je dus echt niet… :cry: Kom je lekker bij mij zitten… :mrgreen:

@Biebels wrote:

Faizaa?? Normaal??? :eh: Ik vind haar juist heel BIJZONDER!! :mrgreen:




:inlove: biebels… je bent een lieffie… :-*

@Jacqueline wrote:

@TaMa wrote:
@faizaa wrote:
WIE VIND fAIZAA EEN ENORME DRAMA-QUEEN… :mrgreen: :mrgreen:




Ikke hahaha maar dan ben ik het ook want heb precies dezelfde angst. Daarom doe ik maar niet aan meetings :wink:




Hier precies hetzelfde verhaal. :oops: :oops:



Misschien moeten we eens een wegkruipers-meeting houden :lol:

Zal gezellig worden! :wink:




:mrgreen: goed idee… haha… :thumbup:

@marielle wrote:

Oh Faiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii de meeste van de mutsen, zijn er dan ook weer hoor. Dus alleen zitten doe je zeker niet. :mrgreen:





Muts



By the way wie moet er dan op Quillan passen, als ik in de ballenbak wil spelen :lol:




Sanae past op Quillan… ze heeft net die poppen ontdekt en Quillan is zo’nnnnn schatje… ze vindt em vast heel aardig… :mrgreen:

Zie er echt naar uit om je een een big huggg te geven… lekkertje… :-*

@Marlous wrote:

Ik ga incognito…Niet dat ik daar wat aan heb want ik zie haar de 17e augustus ook al…En dan kan ik er niet negeren he, het is bij mij thuis :lol: :lol: :lol:




Je kan me aan de deur laten staan… bukken achter de vensterbank met de rest van de meiden… en dan je tel niet opnemen… 8)

@marisca77 wrote:

en ik me maar afvragen hoe jullie aan zoveel berichtjes komen :mrgreen:

dit soort topic’s is dus het antwoord



nou ik wil wel met faiza praten en nog meer dus kom maar uit dat hoekje van je hihihi




wat wil je nog meer doen met me dan… :think: :mrgreen:

ik ga je ook nog zien op de mei mama’s meeting… :dance:

@Loeksel wrote:

Ik kom alleen als Azzy ook komt :slight_smile: (maar dan zonder muts en lipstick)




Hij trekt wel stiekem mijn ondergoed aan… van die panter strings en zo weet je wel… maar maak je geen zorgen… die zie je niet… :angel:

@Mar10e wrote:

Faizaa ik heb vorige keer bijna geen moment de kans gehad om te kletsen tijdens de grote meeting.



Was er alleen met Julien (Lean thuisgelaten), maar daar had ik mijn handen al vol aan. Hij (en Sanae net zo) kan natuurlijk niet alleen spelen, dus ik was continu met hem op pad :mrgreen:



Heb wel gezellig met Eef in de blokkenhoek gezeten 8)



Oja, misschien kan de titel van dit topic worden veranderd in ‘Wat als Azzy ook komt?’



Met als opties in de poll:

a. dan ren ik hard weg

b. dan ren ik hard weg

c. dan verstop ik snel mijn lipgloss



:angel:






:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hahaha… lig helemaal in een deuk hihi… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nee die dreumes van mij loopt/rent overal naartoe dus ik bind haar gewoon even vast ergens aan een paaltje… heeft mama rust en kan ze even kletsen… :snooty:

@faizaa wrote:

@Marlous wrote:
Ik ga incognito…Niet dat ik daar wat aan heb want ik zie haar de 17e augustus ook al…En dan kan ik er niet negeren he, het is bij mij thuis :lol: :lol: :lol:




Je kan me aan de deur laten staan… bukken achter de vensterbank met de rest van de meiden… en dan je tel niet opnemen… 8)




:lol: :lol: :lol: :lol: Ik vind het een leuk plan faizaa, dus als er niemand open doet :silenced: :angel:






@Faizaa wrote:
@Mar10e wrote:
Faizaa ik heb vorige keer bijna geen moment de kans gehad om te kletsen tijdens de grote meeting.



Was er alleen met Julien (Lean thuisgelaten), maar daar had ik mijn handen al vol aan. Hij (en Sanae net zo) kan natuurlijk niet alleen spelen, dus ik was continu met hem op pad



Heb wel gezellig met Eef in de blokkenhoek gezeten



Oja, misschien kan de titel van dit topic worden veranderd in ‘Wat als Azzy ook komt?’



Met als opties in de poll:

a. dan ren ik hard weg

b. dan ren ik hard weg

c. dan verstop ik snel mijn lipgloss






:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hahaha… lig helemaal in een deuk hihi… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nee die dreumes van mij loopt/rent overal naartoe dus ik bind haar gewoon even vast ergens aan een paaltje… heeft mama rust en kan ze even kletsen… :snooty:




:lol: :lol: :lol: :lol: Niet te strak he dat bandje om haar nek/pols/enkel, daar gaan klachten over komen 8)

Ja Lous, dan kun je idd beter de 17de in cognito gaan. Gewoon verkleed als een dame of leeftijd (of gefreakte punker) de deur open doen, en rapido snello duidelijk maken dat ze het een paar huizen verderop nog maar eens moet proberen 8)

@faizaa wrote:

@Loeksel wrote:
Ik kom alleen als Azzy ook komt :slight_smile: (maar dan zonder muts en lipstick)




Hij trekt wel stiekem mijn ondergoed aan… van die panter strings en zo weet je wel… maar maak je geen zorgen… die zie je niet… :angel:




:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



:lol:

Ik begin me zo langzamerhand toch wat zorgen te maken geloof ik. :mrgreen:

Omdat jij straks de enige zonder string bent Ruud?

Nou, daar hoef je niet mee te zitten hoor. Als alles goed is ben ik tegen die tijd 7 maanden zwanger, dus ik trek ook een gewone onderbroek aan.

@Mar10e wrote:

Ja Lous, dan kun je idd beter de 17de in cognito gaan. Gewoon verkleed als een dame of leeftijd (of gefreakte punker) de deur open doen, en rapido snello duidelijk maken dat ze het een paar huizen verderop nog maar eens moet proberen 8)




NEEEEEEEEEHEEEEEEEEE, je mot nummer 18 hebben… :roll:

:lol:

@lena3 wrote:

Omdat jij straks de enige zonder string bent Ruud?

Nou, daar hoef je niet mee te zitten hoor. Als alles goed is ben ik tegen die tijd 7 maanden zwanger, dus ik trek ook een gewone onderbroek aan.






Phewwww Lena da’s een hele geruststelling. Denk ik… :think: :think:

@F’lien wrote:



:lol: :lol: :lol: :lol: Niet te strak he dat bandje om haar nek/pols/enkel, daar gaan klachten over komen 8)




of af en toe een koekje gooien… dan blijft ze ook rustig… een kneukske zeggen we hier in Limboland…

@Mar10e wrote:

Ja Lous, dan kun je idd beter de 17de in cognito gaan. Gewoon verkleed als een dame of leeftijd (of gefreakte punker) de deur open doen, en rapido snello duidelijk maken dat ze het een paar huizen verderop nog maar eens moet proberen 8)




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: rapido snello… :think: :mrgreen: het is de foto van Azzy he, zeg t maar eerlijk… :cry: dat heeft het kapot gemaakt he, ja he… ja he… zeg t maar gewoon…

@Loeksel wrote:

@faizaa wrote:
@Loeksel wrote:
Ik kom alleen als Azzy ook komt :slight_smile: (maar dan zonder muts en lipstick)




Hij trekt wel stiekem mijn ondergoed aan… van die panter strings en zo weet je wel… maar maak je geen zorgen… die zie je niet… :angel:




:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



:lol:




hou je d’r niet van LOEK, panter strings…

:wink: