wat nou als Faizaa ook naar de meeting komt?

is dit meer jouw smaak… of hou je het gewoon bij de boxershorts… :mrgreen:

Eh Faizaa, als Azzy dat aantrekt, kom ik toch echt incognito!

@lena3 wrote:

Omdat jij straks de enige zonder string bent Ruud?

Nou, daar hoef je niet mee te zitten hoor. Als alles goed is ben ik tegen die tijd 7 maanden zwanger, dus ik trek ook een gewone onderbroek aan.




:thumbup: goed idee Lena :wink: … een string is moeilijk terug te vinden tegen die tijd… bij mij zakte ie weg tussen alle huidplooien… kon in de spiegel alleen maar een driehoekje voor en driehoekje achter zien… de rest was foetsie… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@lena3 wrote:

Eh Faizaa, als Azzy dat aantrekt, kom ik toch echt incognito!




:mrgreen: zie jij ook bij de uitslagen van de poll, dat steeds meer mensen NIET met mij willen praten hihihi…

beginnen ze hier allemaal: oh leuk Faizaa… op het laatst denken ze: wat is dat voor een freak… :hand: :mrgreen:

Stelletje dozen…Bij Mateo had ik ook enorme slaapzakken aan, maar bij Micah tot het einde gewoon een string hoor… :roll: :roll: :roll:

@ruud wrote:

Ik begin me zo langzamerhand toch wat zorgen te maken geloof ik. :mrgreen:




Ik ben een beetje bang voor jou Ruud… jij bent de BIGG BOSS van het hele stel hier… :mrgreen: dus ik ben vanaf nu heel beleefd… :angel:

@Marlous wrote:

Stelletje dozen…Bij Mateo had ik ook enorme slaapzakken aan, maar bij Micah tot het einde gewoon een string hoor… :roll: :roll: :roll:




Slaapzakken… :hand: ZO erg was het nou ook weer niet… Waren je billen bij Micah kleiner dan bij Mateo? :think: :mrgreen: Ik had bij beiden zwangerschappen mega billen… en tja was die string echt kwijt dus… :wink: vandaar lekkere grote (sorry marlous) SNOOPY onderbroeken… :oops: :oops: :oops: :oops:

@faizaa wrote:

SNOOPY onderbroeken.




That’s it…Ik kom niet meer…

Gut, duidelijk de hand van Azzy zichtbaar op die foto daarboven. Die had je er even uit moeten photoshoppen Fai, dan waren er misschien nog een paar mensen geweest die hadden gedacht dat je dit plaatje gewoon van Internet had geplukt. Nu weet iedereen wel beter…











:mrgreen:

@Marlous wrote:

@faizaa wrote:
SNOOPY onderbroeken.




That’s it…Ik kom niet meer…






:frowning: is dit TOO MUCH voor je Marlous… Ik weet t… stom van me om die SNOOPY broekjes affaire weer op te rakelen…

@Mar10e wrote:

Gut, duidelijk de hand van Azzy zichtbaar op die foto daarboven. Die had je er even uit moeten photoshoppen Fai, dan waren er misschien nog een paar mensen geweest die hadden gedacht dat je dit plaatje gewoon van Internet had geplukt. Nu weet iedereen wel beter…











:mrgreen:






:mrgreen: Verdorieeee… :wall: :wall: :wall: Niet aan gedacht… En ja, die harige armen van onze allochtoon Azzy herken je natuurlijk uit duizenden… :sick: :mrgreen:

@faizaa wrote:

is dit meer jouw smaak… of hou je het gewoon bij de boxershorts… :mrgreen:






:shock:



ehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



:shock:





rrrrright…



ik wilde mijn fototoestel al meenemen voor een foto serie van de meeting … mare dat het een kinky fotoshoot zou worden slik



ik neem aan trouwens dat dit betekend dat de kindertjes thuisblijven ? :wink:

@Loeksel wrote:

@faizaa wrote:
is dit meer jouw smaak… of hou je het gewoon bij de boxershorts… :mrgreen:






:shock:



ehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



:shock:





rrrrright…



ik wilde mijn fototoestel al meenemen voor een foto serie van de meeting … mare dat het een kinky fotoshoot zou worden slik



ik neem aan trouwens dat dit betekend dat de kindertjes thuisblijven ? :wink:




:mrgreen: de kids krijgen ook een leren outfit… Aisah hebben we een mooi leren rompertje gekocht… :inlove:



nee joh… we zijn hele lieve nette mensjes hoor… komen in onze nette kleertjes… :mrgreen:

pffffffffffff gelukkig :slight_smile:

@Marlous wrote:

@faizaa wrote:
SNOOPY onderbroeken.




That’s it…Ik kom niet meer…




Hahahaha ik kom niet meer bij hier. Weer Marlous met haar SNOOPYonderbroeken-fobie :lol: :lol: :lol:

Zeggggggggggggggggg gaan we nou ook al zitten MUTSEN in de hiuskamer :shock:

:o











:mrgreen:

Marlous ik doe én de 17e ''en de grote meeting een SNOOPYstring aan 8)

Speciaal voor jou :angel:

Idd Fai zoals je zegt…dat zijn de enige strings waarvan je de zijtouwtjes nog ziet…de rest van mijn mooie goed verdwijnt tussen de lovehandelsmoederflupsen dus tja…die SNOOPY is zo gek nog nie :mrgreen:



Maar even ON topic :roll:

Fai…leuk leuk leuk…neem die NEPmuts van je mee dan…kan hij op de kinderen letten 8)

Kan jij lekker kletsen :mrgreen:

Oh ik weet een leuk kadootje voor Marlous, Sas voor de mutsenmeeting



Snoopyondergoed

Hahaha Fai, ik ga steeds benieuwder naar je worden!

Een echte lekkere muts ben je!

En ik kan je Snoopy ondergoed wel handelen hoor! :smiley: :-*

@TaMa wrote:

@Marlous wrote:
@faizaa wrote:
SNOOPY onderbroeken.




That’s it…Ik kom niet meer…




Hahahaha ik kom niet meer bij hier. Weer Marlous met haar SNOOPYonderbroeken-fobie :lol: :lol: :lol:






:mrgreen: Marlous heeft me afgestoten als adoptie zus alleen om de SNOOPY affaire… :hand: :frowning:

Aaaaaaaah meissie toch :-*

Marlous, je kan SNOOPY toch best aan? Toe doe het voor fai en anders stel je je eigen voor… Azzy in een snoopyslip… Ik denk dat fai dan best meevalt :lol: :lol: