wat nou als Faizaa ook naar de meeting komt?

@F’lien wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Faizaa, zal een podiumpje voor je aanvragen/regelen dan kan je even een paar verhalen vertellen op de grote KOK-meeting.

Ik denk dat je volle zalen trekt 8)

Dus andere aanwezige dames tissues en tena-lady mee, dat word lachen :lol: :lol:

enne niet schuilen achter dat je het zo eng vind Faizaa :snooty: , volgens mij is dat na 10 min weggetrokken :mrgreen: :-*

Mis wel een reactie van Azzy hier :eh: :eh:

:oops: :oops: :oops: Me and my big mouth… :oops: altijd hetzelfde… grote bek en toch een beetje bang om te komen… Niet om te kletsen hoor… dat vind ik wel leuk… ook leuke verhalen vertellen :thumbup: Ik was gewoon bang om alleen in een hoekje te zitten :mrgreen: maar daar maak ik me nu geen zorgen meer over :snooty: ik vind vast wel iemand om mee te kletsen :dance:

Iedereen gaat nu om je heen staan: ’ oooh kijk dat is dr nou’ …‘zou ze nu Snoopy dragen?’…enz enz

Je word de grote Kok-atracctie :wink: :mrgreen: :-*

Stephie, Marielle…

Azzy aka Faiman krijgt de kans vaak niet om te KOK-en… Ik ben vaak sneller bij de computer… :mrgreen: Hij had van de week een briefje… zo’n geel plakbriefje tussen zijn agenda… Ik kijken… Staan daar namen: TaMa, Kiddo… en nog iets… zeg ik: wat is dat… Ja zegt ie dat zijn de namen van de vrouwen waar ik op gereageerd heb :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heb em maar even uitgelegd dat ie dan beter bij “mijn berichten” kan kijken of een schrijfblok moet aanschaffen :roll: :roll: :roll:

Azzy is nu even booschapjes doen… ga dan even een ovenschotel met pasta en spinazie maken… en dan MAG hij even KOK-en :mrgreen:

@Karin2 wrote:

@marielle wrote:
Faiman durft niet meer, dat krijg je er nou van we hebben je nog zo gewaarschuwd. Eerst een k.u.t.j.e en dan pas meemutsen. :lol:

:o

8)

Gedurfde opmerking :angel:

Azzy leest regelmatig in het mutsen topic mee en is gelukkig zo’n soort opmerkingen gewend… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sas had em al gezegd eerst een k.u.t.j.e aan te meten… en dan pas zou acceptatie volgen… na een offer aan oppermuts F’lien natuurlijk… En azzy wilde de boel flashen… dus vandaar de foto met lipstick en oogschaduw… ALSOF WIJ DAT NIET ZOUDEN ZIEN DAT DAT GEEN ECHTE VROUW IS… :roll: :roll: :roll:

@lena3 wrote:

:shock:

ben je nou helemaal mesjogge… we hebben welgeteld 3 mannen hier en dan ga jij zoiets zeggen???

Nee hoor, lieve jongens, blijf gerust :-* .

Je begrijp Faizaa dat ik nu op je billen ga letten hè?

Ik hou gewoon mijn eigen maat billen, als je het goed vindt. En die stop ik nu niet en nooit niet in een string, want dat zit voor gen meter. Dus ik ga wel lekker met mijn dikke buik tussen de jongens op de stringloze bank zitten :dance: .

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: alsjeblieft niet :hand: :wink:

enne… weet jij wat Ruud en Loeksel onder hun kleren dragen??? Misschien WEL een string… :mrgreen:

@joseetje wrote:

Iedereen gaat nu om je heen staan: ’ oooh kijk dat is dr nou’ …‘zou ze nu Snoopy dragen?’…enz enz

Je word de grote Kok-atracctie :wink: :mrgreen: :-*

Nope… die SNOOPY zijn goed tijdens zwangerschap en daarna om je vet een beetje te bedekken maar nu gaan ze steeds vaker ingeruild worden voor een leuke boxerstring :thumbup: :thumbup: :thumbup:

(ik zeg die natuurlijk alleen om Marlous niet gek te maken, dat snap je wel… )

KoK-atractie… :shifty: :shifty: :shifty: ehmmm is dat positief of juist negatief… :mrgreen:

Faizaa wat denk je zelf meis…

positief natuurlijk :-*

@joseetje wrote:

Faizaa wat denk je zelf meis…

positief natuurlijk :-

Ok… 8) :mrgreen:

He lieverd… gefeliciteerd nog… zie net je banner… Top zeg!!! :-

Dank je :inlove: :-*

@faizaa wrote:

@Karin2 wrote:
@marielle wrote:
Faiman durft niet meer, dat krijg je er nou van we hebben je nog zo gewaarschuwd. Eerst een k.u.t.j.e en dan pas meemutsen. :lol:

8)

Azzy leest regelmatig in het mutsen topic mee en is gelukkig zo’n soort opmerkingen gewend… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sas had em al gezegd eerst een k.u.t.j.e aan te meten… en dan pas zou acceptatie volgen… na een offer aan oppermuts F’lien natuurlijk… En azzy wilde de boel flashen… dus vandaar de foto met lipstick en oogschaduw… ALSOF WIJ DAT NIET ZOUDEN ZIEN DAT DAT GEEN ECHTE VROUW IS… :roll: :roll: :roll:

Tsja, alsof wij mutsen écht gek zijn :snooty: :snooty:

:mrgreen:

Don’t fool around with De Mutsen! :mrgreen:

Wij hadden deze act natuurlijk meteen door!

@faizaa wrote:

@lena3 wrote:
:shock:

ben je nou helemaal mesjogge… we hebben welgeteld 3 mannen hier en dan ga jij zoiets zeggen???

Nee hoor, lieve jongens, blijf gerust :-* .

Je begrijp Faizaa dat ik nu op je billen ga letten hè?

Ik hou gewoon mijn eigen maat billen, als je het goed vindt. En die stop ik nu niet en nooit niet in een string, want dat zit voor gen meter. Dus ik ga wel lekker met mijn dikke buik tussen de jongens op de stringloze bank zitten :dance: .

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: alsjeblieft niet :hand: :wink:

enne… weet jij wat Ruud en Loeksel onder hun kleren dragen??? Misschien WEL een string… :mrgreen:

Ik weet het lekker :mrgreen:

Van Loeksel dan hé, niet van Ruudjuh :mrgreen:

@Mellie wrote:

Van Loeksel dan hé, niet van Ruudjuh :mrgreen:

Laat ik het nou net van Ruudjûh weten… 8)

@lena3 wrote:

Dus ik ga wel lekker met mijn dikke buik tussen de jongens op de stringloze bank zitten :dance: .

Ik spreek even alleen voor mezelf om verdere speculaties te voorkomen maar you’re more than welcome on my couch. :mrgreen:

No strings for me!! now way!! :twisted:

Ik hou het gewoon saai bij boxers :slight_smile:

@Loeksel wrote:

No strings for me!! now way!! :twisted:

Ik hou het gewoon saai bij boxers :slight_smile:

Das duidelijk Loek! :thumbup: Die Mellie van je zegt dat ze het weet en verteld het vervolgens niet… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@F’lien wrote:

@faizaa wrote:
@Karin2 wrote:
@marielle wrote:

8)

Tsja, alsof wij mutsen écht gek zijn :snooty: :snooty:

:mrgreen:

dat DENKEN ze soms jahhhh… :roll:

@Stephie wrote:

Don’t fool around with De Mutsen! :mrgreen:

Wij hadden deze act natuurlijk meteen door!

:mrgreen: stomme ezel die Azzy!! :wink:

Ik ben niet van plan om naar de meeting te gaan, maar na wat ik hier op KoK heb gelezen van en over Faizaa en zeker na het lezen van dat verhaal over die bovenbuurman lijkt het me hartstikke leuk om haar een keer in het echt te ontmoeten :smiley:

@Yvonne Z. wrote:

Ik ben niet van plan om naar de meeting te gaan, maar na wat ik hier op KoK heb gelezen van en over Faizaa en zeker na het lezen van dat verhaal over die bovenbuurman lijkt het me hartstikke leuk om haar een keer in het echt te ontmoeten :smiley:

:mrgreen: nou dan kom toch! Gezellig joh!! Zijn nog meer prettig gestoorde mutsen daar… :inlove:

:-* :-* :-*