Wat maakt jou erg herkenbaar?

@~Melanie~ wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
Mij herken je aan mijn kinderen, moeder de gans met d’r kroost.

Eigenlijk bijna altijd bij elkaar :lol: :lol:

Verder kan ik niet echt bedenken, wat mij nu zo kenmerkt.

Ik ben niet zo heel erg uniek.

O jawel trouwens ik heb een flinke spleet tussen mijn voortanden, dat is wel iets opvallends.

Maar daardoor lach ik ook altijd met mijn mond dicht op pics, dus zie je dat niet.

Nou, ik houd steeds mijn ogen open als ik Rijswijk ben maar herken geen kind van je :mrgreen:

Mijn kenmerken…mijn vrij harde stem, mij herken je wel heel goed aan mijn kinderen overigens als je ergens ‘Ryan kom verdorie hierrrrrrr!’ In Den Haag of Rijswijk hoort galmen dan ben ik het 9 van de 10 keer :mrgreen:

Ik heb jouw misschien wel een keertje gezien.

Althans dat denk ik.

Was jij zo’n 5/6 weken geleden op dinsdagavond in de schilp?

Het zal om een uur of 19.30 geweest zijn.

Ik liep net de wc uit en jij wilde naar binnen met je kleine meid.

Ik zat nog te denken bekend gezicht, was dat Mellie, maar ik durfde niet terug om te vragen :shifty:

Ik rijdt trouwens met een roze quinny uit 2001, enorm bakbeest dus dus kan ook wel erg opvallen.

Hihi ik denk dat mensen mij niet meer herkennen :wink:

Ben 20 kilo lichter en heb mijn lange haar kort laten knippen (of althans een boblijntje) en een totaal andere kleur. :mrgreen:

Een paar kenmerken blijven wel hetzelfde. Als ik alleen ben, dus zonder mijn kids dan bungelen er steevast wel wat plastic tasjes aan mijn hand van (kinder) kleding winkels. Lichte shoptic :oops:

Als ik met mijn kids ben dan zie je een moeder die probeert haar kids bij te houden omdat ze alle kanten opschieten en waarvan de jongste steevast tegen iedereen hoi! Ik ben Amy. Wie ben jij? roept :lol:

Wat ook echt erg lydiaans is :oops: :oops:

Dan ben ik van plan om te gaan roken en onderweg naar buiten kom ik van alles tegen wat ik nog even snel tussendoor doe…

Hamvraag: waar blijft mijn sigaret…?

Rook jij Lydia ? In mijn beeldvorming klopt dat beeld helemaal niet bij jou.Grappig.

ha wat leuk om te lezen!!

mijn kenmerk zijn mijn ogen. Groot, lichtblauw met een heel donker randje eromheen. Met zwart haar valt dat gewoon op. Veel mensen vragen me dan ook of ik lenzen draag en zijn dan verbaasd van niet :dance:

Qua gedrag ben ik altijd degene die leuke dingen bedenkt. Met de meiden de hort op, feestjes, dagjes uit, lekker eten… ja dat is Douwine wel ja!

@Karin2 wrote:

Hier in het dorp kent iedereen mij. Ik verbaas me er altijd over hoeveel mensen mij kennen en ik hen niet :shifty: dan zwaaien ze, toeteren of groeten en ik denk dan :think: :think: Ook hallo maar eh, wie zijt gij ? :oops:

Maar dat komt vast omdat ik 3x in de week door het dorp spoed richting het bos, 8 km rondje hardlopen met een hanekam :slight_smile: en vrijwilligster ben bij diverse maatschappelijke organisaties en overheidsinstellingen.

Verder zing ik ook veel, voornamelijk op de fiets en heb vaak een gezellig hoopje kinderen bij me, soms met een schaar ouders. Ik ben bijna altijd in het zwart gehuld en je kunt me ook herkennen aan een knalkleurige fietskar met zingende kids erin en achterop en naast de fiets :mrgreen:

Jou herken ik aan je kids :inlove: denk dan hé bekend dat is toch Karin? en dan kijk ik even naar de kids en dan weet ik het zeker hahaha.

@Karin2 wrote:

Rook jij Lydia ? In mijn beeldvorming klopt dat beeld helemaal niet bij jou.Grappig.

dat dacht ik nou ook!

Heb ik trouwens wel vaker dat roken (of juist niet roken) niet lijkt te passen bij iemand.

Juf van onze middelste is ook zo… ontzettend sportief type en gewoon het totaalplaatje klopt niet met roken ofzo.

Ik ben te herkennen aan een hoop denk ik. Lang blond haar, dikke billen en altijd opgemaakt. Ook heb ik altijd mijn nagels gelakt.

Op dit moment ben ik vooral te herkennen aan mijn onafscheidelijke Black Berry en mijn zonnebril. :thumbup: :mrgreen:

Ja fout hè :oops: die sigaret klem ik altijd achter mijn oor :oops:

@~Melanie~ wrote:

O jawel trouwens ik heb een flinke spleet tussen mijn voortanden, dat is wel iets opvallends.

Maar daardoor lach ik ook altijd met mijn mond dicht op pics, dus zie je dat niet.

Nou, ik houd steeds mijn ogen open als ik Rijswijk ben maar herken geen kind van je :mrgreen:

Mijn kenmerken…mijn vrij harde stem, mij herken je wel heel goed aan mijn kinderen overigens als je ergens ‘Ryan kom verdorie hierrrrrrr!’ In Den Haag of Rijswijk hoort galmen dan ben ik het 9 van de 10 keer :mrgreen:

Althans dat denk ik.

Ik zat nog te denken bekend gezicht, was dat Mellie, maar ik durfde niet terug om te vragen :shifty:

Ik rijdt trouwens met een roze quinny uit 2001, enorm bakbeest dus dus kan ook wel erg opvallen.

Dat klopt, Ryan heeft zwemles daar haha, ik weet dat helemaal niet meer joh :mrgreen:

Tijden zijn nu wel veranderd overigens, hij zwom eerst van 19 uur tot 19.30 en nu van 18.30 tot 19 uur.

Zwemmen jouw kids daar ook bij Excelsior?

Enneh, ik bijt niet heur, ben best lief :oops: :inlove:

@lydia wrote:

Ja fout hè :oops: die sigaret klem ik altijd achter mijn oor :oops:

I’m staggered :o

wat een openbaringen Lydia… ik zie jou nou met je foon in je hand vastgeplakt met sigaret achter het oor geklemd door het leven sjouwen… echt mocht ik weer in Emmen zijn dan ga ik daar dus op zitten letten ipv dat er ook nog kids bij horen en er gewoon een foto in je avatar zit :lol:

@Kroes wrote:

Waar je mij aan herkent? Lastige vraag zeg… hoe zien anderen mij…?

uiterlijk niet heel erg opvallend, denk ik. Blond, vrij kort haar wat een beetje rommelig zit. Bril vinden veel mensen mooi… paars met roze pootjes, verder geen montuur.

hee ik heb ook zo'n bril 8) 8) Maar ik wissel m af met contactlenzen.
Ik lijk trouwens van buiten ook altijd rustig...van binnen gebeurt er wel vanalles :shifty:
En ik ben herkenbaar aan mijn kettinkjes, altijd afgepast aan de kleding die ik draag, en subtiel. Ik houd van details :wink:
In het winkelcentrum herken je mij aan mijn hemmen (horde jongens, net zoiets als een harem :mrgreen: maar dan zijn ze klein, schattig en errug lief) :angel:

@WoLa wrote:

@Kroes wrote:
Waar je mij aan herkent? Lastige vraag zeg… hoe zien anderen mij…?

uiterlijk niet heel erg opvallend, denk ik. Blond, vrij kort haar wat een beetje rommelig zit. Bril vinden veel mensen mooi… paars met roze pootjes, verder geen montuur.

hee ik heb ook zo'n bril 8) 8) Maar ik wissel m af met contactlenzen.
Ik lijk trouwens van buiten ook altijd rustig...van binnen gebeurt er wel vanalles :shifty:

heb je die ook van rayban? Ik heb hem echt al bijna jaar, langst wat ik ooit met een
bril heb gedaan. En hij verveelt nog niet... zegt heel wat over mij :)

ha toch een ander, die van mij is van mexx :mrgreen: Maar ook paars (of donkerroze) met roze pootjes en geen montuur :smiley:

Wat grappig.

Tja waar ben ik herkenbaar aan… Ik heb enorm lang haar tot over mijn kont dat ik eigenlijk altijd in een enorme vlecht draag. Ik heb erg grote ogen en tja de laatse, ik praat heul erg veul :lol:

@francis wrote:

Wat grappig.

Tja waar ben ik herkenbaar aan… Ik heb enorm lang haar tot over mijn kont dat ik eigenlijk altijd in een enorme vlecht draag. Ik heb erg grote ogen en tja de laatse, ik praat heul erg veul :lol:

Yep that’s you! :inlove: :-*

hahahaha mijn kinderen!!!

mijn kids zijn soms nou ja soms??? er luidruchtig…

dus eerst mijn kids…dan ik…ssssstttt hou je stil, zachtjes hahahahahahah

pff ik ben een lange, chaotishe, vergeetachtige, drukke dame denk ik…ik weet vaak niet meer waar ik dingen heb opgeruimd,soms besluit ik iets te gaan doen,dan loop ik naar de zolder bijv om de was te doen, maar onderweg gaat er vaak wel eens iets mis en zit ik kasten uit te pluizen oid…of boeken of make-up

Ben weleens humeurig, vaak smorgens,ik denk dat de andere ouders op school dat bijv ook zien aan mij, smiddags vaak wel weer vrolijk,klets wel erg veel, begin op t schoolplein spontaan wel met iemand te kletsen, ik zing ook wel veel eigenlijk met de radio of een cd-tje mee…

ik hou van muziek.

de meesten herkennen me natuurlijk aan onze dochters verder zou ik niet weten eigenlijk niet weten of iets specifieks heb:think: ,ik ben denk ik redelijk onopvallend hahaha,gewoon lekker mezelf zijn dus!

@~Melanie~ wrote:

@~Melanie~ wrote:

Althans dat denk ik.

Dat klopt, Ryan heeft zwemles daar haha, ik weet dat helemaal niet meer joh :mrgreen:

Tijden zijn nu wel veranderd overigens, hij zwom eerst van 19 uur tot 19.30 en nu van 18.30 tot 19 uur.

Zwemmen jouw kids daar ook bij Excelsior?

Enneh, ik bijt niet heur, ben best lief :oops: :inlove:

Hihi dus jij was het toch!!

Wat toevallig, de volgende keer zal ik je aanspreken.

JA Sharon zwemt inderdaad ook bij excelsior, de keer toen ik je zag was de eerste keer trouwens. (rijkelijk laat, I know :oops: )

Maar ze heeft nu 6 lessen gehad en mag donderdag al in het diepe om voor d’r A diploma te oefenen, dus ze gaat hel hard.

Sharon zwemt vanaf volgende week op donderdag trouwens.