Wat maakt jou erg herkenbaar?

@fiep klophout wrote:

ik denk dat bij anderen vooral mijn chaos enorm opvalt. of dat weet ik wel zeker. altijd sleutels kwijt, pasje kwijt, portemonnaie kwijt, chaos op bureau, chaos in huis, chaos in haren, chaos in kleding (‘huh, je hebt geen vlek op je trui vandaag…’ :shifty: ). van dattum.

en behalve mijn haar is dat allemaal nu ook nog tig keer erger nu ik zwanger ben…




ach zolang je je kind(eren) niet vergeet… dan valt het toch wel mee met de chaos? :wink:

@mamaMarije wrote:

@fiep klophout wrote:
ik denk dat bij anderen vooral mijn chaos enorm opvalt. of dat weet ik wel zeker. altijd sleutels kwijt, pasje kwijt, portemonnaie kwijt, chaos op bureau, chaos in huis, chaos in haren, chaos in kleding (‘huh, je hebt geen vlek op je trui vandaag…’ :shifty: ). van dattum.

en behalve mijn haar is dat allemaal nu ook nog tig keer erger nu ik zwanger ben…




ach zolang je je kind(eren) niet vergeet… dan valt het toch wel mee met de chaos? :wink:




nou, gisteren toen ik aanlengsiroop in afwaswater deed ipv afwasmiddel, toen vond ik toch wel dat ik het stadium ‘het valt wel mee’ wel een beetje voorbij ben… :shifty:

Waar je mij aan herkent?



Ben wat chaotisch volgens mij :oops: Beetje rommelig ook.

Heb vaak 2 prachtige kindjes bij me :inlove: die ik vooral met een flinke dosis humor probeer op te voeden :mrgreen:

Verder zou ik het eerlijk gezegd niet weten. Gebruik iig ALTIJD eyeliner!

@fiep klophout wrote:

@mamaMarije wrote:
@fiep klophout wrote:
ik denk dat bij anderen vooral mijn chaos enorm opvalt. of dat weet ik wel zeker. altijd sleutels kwijt, pasje kwijt, portemonnaie kwijt, chaos op bureau, chaos in huis, chaos in haren, chaos in kleding (‘huh, je hebt geen vlek op je trui vandaag…’ :shifty: ). van dattum.

en behalve mijn haar is dat allemaal nu ook nog tig keer erger nu ik zwanger ben…




ach zolang je je kind(eren) niet vergeet… dan valt het toch wel mee met de chaos? :wink:




nou, gisteren toen ik aanlengsiroop in afwaswater deed ipv afwasmiddel, toen vond ik toch wel dat ik het stadium ‘het valt wel mee’ wel een beetje voorbij ben… :shifty:




:mrgreen: heerlijk Fiep! :-*

Oke, waar je mij aan herkent :think: :lol:



Zeer Blond, meestal wel spontaan (ligt aan mn humeur haha :mrgreen: ) meestal vriendelijk en zeg tegen veel mensen gewoon hoi :lol: en ik praat veeeel vooral als ik helemaal los kom haha. En door mn enthousiastme ga ik soms een tikkeltje te hard praten waardoor de hele buurt kan mee genieten volgens manlief :lol: .

En verder tja heb bijna altijd skinny jeans of een legging aan met laarzen met een shirtje/jurkje/tuniekje.

Waar je mij aan herkent? Lastige vraag zeg… hoe zien anderen mij…?



uiterlijk niet heel erg opvallend, denk ik. Blond, vrij kort haar wat een beetje rommelig zit. Bril vinden veel mensen mooi… paars met roze pootjes, verder geen montuur.

Ooh ja, die buik van 40 weken valt wel op, maar die hoop ik binnenkort kwijt te zijn…



Ik nies veel en dan heel vaak en snel achter elkaar. Record ligt op 12. Op straat krijg

ik daar vaak opmerkingen over of ik zie hoofden omdraaien. Dat is dus echt wel een kenmerk :mrgreen:



Verder ben ik voor de buitenwereld vrij rustig, maar is mijn hoofd altijd druk van binnen.

Kan best rood reageren, ben een denker, rommelig, creatief, wispelturig, dromerig en ben

een redelijke einzelgänger…

@mayo28 wrote:

Eehmm…lichamelijk: een grote moedervlek op een niet zo’n charmante plek :mrgreen: . (tijdens de KS had de gyn de grootste lol 8) )




Dat wist ik niet :lol:


En verder, geen blad voor de mond met af en toe mijn dialect er tussendoor 8)


Klopt als een bus kan ik uit ervaring zeggen :angel: :-*

Ik heb een zachte en hoge stem. Ben volslank en meestal heb ik een witblond jongetje bij me :inlove:

@belle wrote:

@mayo28 wrote:
Eehmm…lichamelijk: een grote moedervlek op een niet zo’n charmante plek :mrgreen: . (tijdens de KS had de gyn de grootste lol 8) )




Dat wist ik niet :lol:


En verder, geen blad voor de mond met af en toe mijn dialect er tussendoor 8)


Klopt als een bus kan ik uit ervaring zeggen :angel: :-*
.

Jeroen wel 8) :mrgreen:

@belle wrote:

Ik heb een zachte en hoge stem. Ben volslank en meestal heb ik een witblond jongetje bij me :inlove:




Dat witblondje jongetje was er toen nog niet, maar die stem is idd wel herkenbaar ja :-*

@Tammy wrote:

Ik ben een harde prater, denk dat ik daar wel aan te herkenen ben :wink:




Wat dacht je van die prachtige krullen van je en dat plaatje van een dochter! :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

ik denk dat bij anderen vooral mijn chaos enorm opvalt. of dat weet ik wel zeker. altijd sleutels kwijt, pasje kwijt, portemonnaie kwijt, chaos op bureau, chaos in huis, chaos in haren, chaos in kleding (‘huh, je hebt geen vlek op je trui vandaag…’ :shifty: ). van dattum.

en behalve mijn haar is dat allemaal nu ook nog tig keer erger nu ik zwanger ben…




Herken ik niet. Oik laat ook nooit rommel na, waar ik ook ben. Het is ook nooit meteen een zooi als ik ergens ga zitten :liar:

Wat heerlijk om een aantal herkenningen te lezen!



Cell, ik lul ook heel vaak in het engels tegen mezelf. Of tegen een niet aanwezig figuur… Hele dialogen ga ik dan aan met iemand die er niet is… (Koekoek!!!)



En op ons huwelijk zei de dominee in de preek: ‘A kan, als hij later thuis komt dan M, precies zien welke route ze gelopen heeft toen zij thuis kwam, Hij volgt gewoon haar jas, sleutels, tas, schoenen, portomonee…’

:lol: :lol:



Ik herken dat wel. Ik stap ook elke avond zo uit mijn kleren en laat het liggen. Ene keer op de gang, andere keer voor het bed of naast het bed. Hub zegt elke keer: ‘goh, lijkt net alsof hier iemand is opgelost’ :lol: :lol:



en hub is zo netjes, dat is altijd zo handig tussen ons :liar:

@fiep klophout wrote:



nou, gisteren toen ik aanlengsiroop in afwaswater deed ipv afwasmiddel, toen vond ik toch wel dat ik het stadium ‘het valt wel mee’ wel een beetje voorbij ben… :shifty:




Nou… beter zo, dan andersom he… :shifty:

@Eppo wrote:

@Madre wrote:
Ik moet zeggen dat ik mij niets kan bedenken wat uiterlijk kenmerkend voor mij kan zijn. :think:



hmmmm



:think:




Hier ook…



Misschien val ik op, omdat ik een heel onopvallend type ben…

Zo’n 12-in-een-dozijn type :wink:




Hier ook!



Ons mam zei vroeger altijd tegen mij: jij valt op, doordat je niet op wilt vallen! :shifty:

Hier in het dorp kent iedereen mij. Ik verbaas me er altijd over hoeveel mensen mij kennen en ik hen niet :shifty: dan zwaaien ze, toeteren of groeten en ik denk dan :think: :think: Ook hallo maar eh, wie zijt gij ? :oops:

Maar dat komt vast omdat ik 3x in de week door het dorp spoed richting het bos, 8 km rondje hardlopen met een hanekam :slight_smile: en vrijwilligster ben bij diverse maatschappelijke organisaties en overheidsinstellingen.



Verder zing ik ook veel, voornamelijk op de fiets en heb vaak een gezellig hoopje kinderen bij me, soms met een schaar ouders. Ik ben bijna altijd in het zwart gehuld en je kunt me ook herkennen aan een knalkleurige fietskar met zingende kids erin en achterop en naast de fiets :mrgreen:

@Pimpernella wrote:

@Tammy wrote:
Ik ben een harde prater, denk dat ik daar wel aan te herkenen ben :wink:




Wat dacht je van die prachtige krullen van je en dat plaatje van een dochter! :mrgreen:




:-*

@fiep klophout wrote:

@mamaMarije wrote:
@fiep klophout wrote:
ik denk dat bij anderen vooral mijn chaos enorm opvalt. of dat weet ik wel zeker. altijd sleutels kwijt, pasje kwijt, portemonnaie kwijt, chaos op bureau, chaos in huis, chaos in haren, chaos in kleding (‘huh, je hebt geen vlek op je trui vandaag…’ :shifty: ). van dattum.

en behalve mijn haar is dat allemaal nu ook nog tig keer erger nu ik zwanger ben…




ach zolang je je kind(eren) niet vergeet… dan valt het toch wel mee met de chaos? :wink:




nou, gisteren toen ik aanlengsiroop in afwaswater deed ipv afwasmiddel, toen vond ik toch wel dat ik het stadium ‘het valt wel mee’ wel een beetje voorbij ben… :shifty:




:lol:



Fiep en zwanger - ik zie de combi wel een beetje voor me.



Op mijn werk sta ik vooral bekend om een redelijke dosis scherpzinnigheid en het al dan niet met een dosis humor nog in de groep gooien ook. Is ook deels mijn handelsmerk - ik ben voor een deel ook wel op mijn persoonlijkheid aangenomen in dit team.



En ookal woont dit meisje al jaren in het midden van het land, ergens blijf ik altijd een beetje die rotterdamse/schiedamse.



Mijn uiterlijk zou wel weer eens wat meer uitgesproken mogen zijn - een beetje het kind van de rekening van het werken en moeder zijn.

Ik heb altijd een kind aan de borst of op de rug.

Als ik alleen in de winkel ben dan vraagt zelfs de cassiere waar mijn kinderen zijn gebleven :wink: