Wat maakt jou erg herkenbaar?

@Madre wrote:

Ik moet zeggen dat ik mij niets kan bedenken wat uiterlijk kenmerkend voor mij kan zijn. :think:



hmmmm



:think:




Hier ook…



Misschien val ik op, omdat ik een heel onopvallend type ben…

Zo’n 12-in-een-dozijn type :wink:

Ik ben gewoon een lekker wijf, dat valt wel op. Zo. 8)



:angel:

@~Marion~ wrote:

Men vindt mij altijd de overdreven, drukke, veel te hard pratende aandachtstrekker die vreselijk in de belangstelling MOET staan. Men denkt ook dat ik altijd heel erg zeker van mijn zaak ben. Gelukkig zijn er nog voldoende mensen die de moeite willen nemen om wat langer te kijken naar me en dan zien ze wel dat ik helemaal niet zo zeker van mijn zaak ben en dat een hoop van mijn gedragingen juist weg komen uit een stuk pure ONzekerheid.



Verder zing ik dag en nacht… Zing, zing, zing… Ik heb in dienst gezeten en ik heb uiteindelijk eens een nacht buiten op de appèlplaats mogen slapen omdat ik mijn (serieuze) zangverbod had overtreden…




:lol: :lol: :lol: :lol:

@D. wrote:

Ik ben gewoon een lekker wijf, dat valt wel op. Zo. 8)



:angel:




en een dosis zelfvertrouwen waar je u tegen zegt :mrgreen:

@~Melanie~ wrote:

@Huggie wrote:
@Affie wrote:
@Huggie wrote:
Ik ben idd ook on-af-scheidelijk met mijn telefoon :mrgreen:
:oops: ohja me too




Joh :lol:




Huh wat? Oh dat ding wat mijn moeder chirugisch wil laten verwijderen bij me bedoelen jullie? :lol:




Grapjas :lol:

@mamaMarije wrote:

@D. wrote:
Ik ben gewoon een lekker wijf, dat valt wel op. Zo. 8)



:angel:




en een dosis zelfvertrouwen waar je u tegen zegt :mrgreen:




:angel:



Nu dan even serieus: ik denk eigenlijk dat ik niet heel bijzondere kenmerken heb waaraan je me zou herinneren. Behalve dan dat ik heel de dag door loop te (vr)eten, dat is een terugkerende grap tijdens elke vergadering op het werk. :roll:

Ik heb ook zo’n aan mijn hand vastklevende iPhone.

Leuk in het onderwijs. Docent die met gsm door gangen loopt :naughty:

Ik heb de absentieregistratie-app er op en andere zinvolle onderwijsdingen :angel:

lydia… goed excuus… :wink: :lol:



dan mag jij je leerlingen ook niet verbieden dat ze een mobiel hebben… :mrgreen:

@Pitje27 wrote:

lydia… goed excuus… :wink: :lol:



dan mag jij je leerlingen ook niet verbieden dat ze een mobiel hebben… :mrgreen:




:mrgreen: Die discussie voer ik heel vaak :wink:

Zit wel een beetje verschil tussen mij en hun. :angel:

Eèn ding doe ik niet op mijn werk…





Kok 8)

@lydia wrote:

@Pitje27 wrote:
lydia… goed excuus… :wink: :lol:



dan mag jij je leerlingen ook niet verbieden dat ze een mobiel hebben… :mrgreen:




:mrgreen: Die discussie voer ik heel vaak :wink:

Zit wel een beetje verschil tussen mij en hun. :angel:

Eèn ding doe ik niet op mijn werk…





Kok 8)




haha… dit is ook een discussie… ikzelf zou de discussie aangaan met de leraar/lerares… MAAR het ligt eraan



heb je m aanstaan, of uit

en mag een leerling m wel mee de klas innemen en uit laten staan



als jij m aan laat staan… zou ik dat ook doen

(ik was vroeger best een “vervelend” betweterige meid (misschien nog steeds wel :shifty: )



kan zo wel wat voorbeelden opnoemen… ik vond dat ik precies deed wat ze zei… zij vond van niet… (kon meteen naar de directie… maar ja dat is een ander topic :mrgreen: )

mijn herkenningspunten :



die ene met dat gitzwarte kapsel, felgroene ogen met de meest extreme oogschaduw en haar rokjes met allerlei kleuren/print maillots.



verder draag ik ook spijkerbroeken met daaronder stiletto’s in de meest uiteenlopende prints en kleuren ( soms zelfs ordinaire zoals tijgerprint )





hmz als ik het zo lees kom ik een betje over als een dame van achter het station, maar ik ben verre van ordi hoor.



op mijn schoenen na dan :lol:

Kenmerkend:

Ik heb een harde aanstekelijke lach

En ik neem heel vaak mijn telefoon niet op.

Dan weten mijn vrienden en familie dat ik aan het werk ben, en ben ik niet te storen.

Of ik zit op de fiets (ga overal op de fiets naar toe als het enigszins kan) en hoor dan de telefoon niet.



qua karakter ben ik lief, moederlijk en verzorgend

Als we visite krijgen ben ik The Hostess with the mostest

altijd hapjes naar de smaak van visite, drankjes idem, extra mijn best doen bij het koken, zelf taarten bakken.



Dus dan vergeven mijn vrienden me wel als ik niet altijd meteen de telefoon opneem

Grappig topic.



Ff denken hoor. Ten eerste heb ik een achterwerk waar je een kratje bier op kwijt kan en nog ruimte hebt om te biljarten.



Verder ben ik goedlachs, tikje onzeker en dat zie je als ik alleen loop. Met mijn kids erbij valt dat niet op. :mrgreen:

Verder ben ik het doorsnee type denk ik. Doe mijn best om er een beetje leuk uit te zien.

Oja, en ik heb een eeuwig zwiepende paardestaart op mijn hoofd gekwakt. Die zit er al jaren. eigenlijk heb ik best een mooi bossie haar maar los is zo lastig.



Neh, niks bijzonders aan mij. :mrgreen:

Kan het nog moeilijkere vraag.



Euh waar ik herkenbaar aan ben.

Beetje onzeker kleding styl. Netjes en sportief. Draag 90% van de tijd Nikes.



Lach vrolijk.

qua uiterlijk ben ik er een van 10 in een dozijn, maar dan wel van de vollere dames…



mijn vaste clienten (thuiszorg) omschreven m ij altijd als: die stevigere, vrolijke, rustige, serieuze, zorgzame dame.



dus denk dat ik me daar maar aan vasthoud want dat klopt eigenlijk precies

die moet ik onthouden…



een achterwerk waar je een kratje bier op kwijt kan EN ruimte hebt om te biljarten :lol: sorry… maar ik zie dat dus echt voor me he :lol: :shifty: :oops:



Nou dan doe ik mee, volgens manlief heb ik ook zo’n poolbiljart als achterwerk, wij plaatsen er echter vaak een dienblad op :mrgreen: :lol:



Nouja, wat geeft het, ik vind dat ik hele mooi dikke ronde billen heb voor mijn maat 52 :snooty:

En gelukkig vind mijn man dat ook :angel: 8)



Heb het vanmorgen nog gevraagd, maar vooral mijn warrige bos haar valt op… is echt niks van te maken :roll: Een vogelnestje hooguit.



En volgens manlief val ik op omdat ik in huis overal in het Engels tegen mezelf loopt te l*llen… :oops: tic ofzo… ben verder niet schizo of iets hoor :mrgreen:

@astrid17 wrote:

@ariel wrote:
Mijn voorkeur gaat uit naar snelle auto’s. Liefst Alfa.




Mijn voorkeur gaat ook uit naar snelle auto’s :lol: , Maar ze moeten ook practisch zijn. Wij zijn van de BMW. :mrgreen:




Wij zijn ook van de bmw’s :inlove:

Mij herken je daaraan. Soms lastig hoor, mensen spotten mij wel als ik in de auto rijd, maar ik spot andere mensen nou nooit onder het rijden :eh: :mrgreen:



Verdere kenmerken: ik ben stevig en ben ook te herkennen aan de hond.

Ik moet het echt hebben van de ‘assoicoires’ denk ik :lol:

@Mutsie86 wrote:

@astrid17 wrote:
@ariel wrote:
Mijn voorkeur gaat uit naar snelle auto’s. Liefst Alfa.




Mijn voorkeur gaat ook uit naar snelle auto’s :lol: , Maar ze moeten ook practisch zijn. Wij zijn van de BMW. :mrgreen:




Wij zijn ook van de bmw’s :inlove:

Mij herken je daaraan. Soms lastig hoor, mensen spotten mij wel als ik in de auto rijd, maar ik spot andere mensen nou nooit onder het rijden :eh: :mrgreen:



Verdere kenmerken: ik ben stevig en ben ook te herkennen aan de hond.

Ik moet het echt hebben van de ‘assoicoires’ denk ik :lol:




haha, mijn accessoire is sophie :smiley: en voglens mij kent iedereen hier in het dorp sophie ook wel zo ongeveer als het vrolijke, kwebbelende meisje met de gouden haartjes :inlove: :inlove:

ik denk dat bij anderen vooral mijn chaos enorm opvalt. of dat weet ik wel zeker. altijd sleutels kwijt, pasje kwijt, portemonnaie kwijt, chaos op bureau, chaos in huis, chaos in haren, chaos in kleding (‘huh, je hebt geen vlek op je trui vandaag…’ :shifty: ). van dattum.

en behalve mijn haar is dat allemaal nu ook nog tig keer erger nu ik zwanger ben…

Eehmm…lichamelijk: een grote moedervlek op een niet zo’n charmante plek :mrgreen: . (tijdens de KS had de gyn de grootste lol 8) )



En verder, geen blad voor de mond met af en toe mijn dialect er tussendoor 8)