Wat maakt jou erg herkenbaar?

mijherkennen ze altijd door Fenna (het hele dorp weet geloof ik wel wie Fenna is) die zet me nog wel eens voor aap en dat vinden mensen prachtig…

@ariel wrote:

Mijn voorkeur gaat uit naar snelle auto’s. Liefst Alfa.




Mijn voorkeur gaat ook uit naar snelle auto’s :lol: , Maar ze moeten ook practisch zijn. Wij zijn van de BMW. :mrgreen:

Ik ben een harde prater, denk dat ik daar wel aan te herkenen ben :wink:

@mamma van sharondenise wrote:

Mij herken je aan mijn kinderen, moeder de gans met d’r kroost.

Eigenlijk bijna altijd bij elkaar :lol: :lol:



Verder kan ik niet echt bedenken, wat mij nu zo kenmerkt.

Ik ben niet zo heel erg uniek.





O jawel trouwens ik heb een flinke spleet tussen mijn voortanden, dat is wel iets opvallends.

Maar daardoor lach ik ook altijd met mijn mond dicht op pics, dus zie je dat niet.




Nou, ik houd steeds mijn ogen open als ik Rijswijk ben maar herken geen kind van je :mrgreen:



Mijn kenmerken…mijn vrij harde stem, mij herken je wel heel goed aan mijn kinderen overigens als je ergens ‘Ryan kom verdorie hierrrrrrr!’ In Den Haag of Rijswijk hoort galmen dan ben ik het 9 van de 10 keer :mrgreen:

Als je een klein dik rond propje ziet fietsen met een kind voorop en achterop en een knalgele fietskar ook nog eraangekoppeld… yup dan is het Cell :lol:



Ik loop 80% van de tijd zonder jas, hooguit een vest aan want ik heb het gauw warm en ik heb rossig haar wat nooit fatsoenlijk zit (onmogelijk heb ik gemerkt 8) ) dus dik,propje,klein, rommelhaar, rossig met sproeten, felroze strakke bril, veel op de fiets en 4 kinderen meeslepend…



Ja… dat zal het wel zijn denk ik… :lol:



Goh… charming eigelijk :shifty:

@Cell wrote:

Als je een klein dik rond propje ziet fietsen met een kind voorop en achterop en een knalgele fietskar ook nog eraangekoppeld… yup dan is het Cell :lol:



Ik loop 80% van de tijd zonder jas, hooguit een vest aan want ik heb het gauw warm en ik heb rossig haar wat nooit fatsoenlijk zit (onmogelijk heb ik gemerkt 8) ) dus dik,propje,klein, rommelhaar, rossig met sproeten, felroze strakke bril, veel op de fiets en 4 kinderen meeslepend…



Ja… dat zal het wel zijn denk ik… :lol:



Goh… charming eigelijk :shifty:




:lol: :lol: :lol: :lol:

@kristalkindje wrote:

niet specifiek 1 dingetje, maar t typeert mij wel dat ik veel lach geloof ik

verder uiterlijk, ik ben zwaar, en ik heb een grote bos krullen…

mensen herkennen mij altijd meteen ook als ze me maar 1x gezien hebben




Ja! Jou vergeet ik nooit weer!

Tjonge wat ben jij een mooi mens :wink:

Idd, die lach en die grote bos krullen :dance: :dance: :dance:

@kristalkindje wrote:

@lydia wrote:
@kristalkindje wrote:
niet specifiek 1 dingetje, maar t typeert mij wel dat ik veel lach geloof ik

verder uiterlijk, ik ben zwaar, en ik heb een grote bos krullen…

mensen herkennen mij altijd meteen ook als ze me maar 1x gezien hebben




Ik heb een foto van je gezien en ik dacht dat ik je daarna in Emmen zag lopen… Maar ik kon je niet aanspreken, had ik anders zeker gedaan!


kan goed hoor, we hebben een abonnement op de dierentuin en komen dus met regelmaat in emmen :smiley:




Wij ook, komen we elkaar vast nog wel eens weer tegen :wink:

poeh… ik ben niet meer herkenbaar omdat ik 20kg ben afgevallen. Hahaha maar wat voorheen bij mij heel herkenbaar was: DISNEY.

Disney tas, disney pen, etc.

Ik had altijd wel iets van disney bij me.



Nu ben ik herkenbaar aan mijn prachtige dochter die altijd bij me is. hihi



dikke knuf nicole

Dat ik verslaafd ben aan koffie…

(geen smaakjes enz. gewoon een heerlijke espresso!)

Ik denk dat mensen mij daaraan herkennen.

Als de buurman mij ziet is het eerste wat hij roept “koffie?” :lol:

Ik drink eigenlijk niks anders…

Ja bij het eten een glaasje wijn en soms 's avonds ook nog een glaasje. :wink:





En dat ik in bezit ben van 3 hele mooie meiden :inlove: :inlove: :inlove:



(erg herkenbaar door de 2-ling :wink: )

tja ik ben te herkennen aan mijn lachend gezicht, je zult mij zelden met een lang gezicht zien rondlopen.

en ik ben altijd met mijn gsm bezig :oops: dus zie je iemand met een lach en een iphone in de hand door Maastricht lopen…that’s me :mrgreen:



Ohja en mijn gebit is echt mijn kenmerk…vele zeggen altijd oh is dat die meid met dat mooi gebit :smiley:



Vroeger sprong ik constant en had ik als bijnaam Sprinkhaan…maar das nu niet meer :lol: :lol:

Mij herken je aan dat ik net zo idioot loop te doen en net zoveel praat als dat kleine schattige jongetje met die krulletjes en dat hoge stemmetje :inlove: …

Ik ben idd ook on-af-scheidelijk met mijn telefoon :mrgreen:

@Huggie wrote:

Ik ben idd ook on-af-scheidelijk met mijn telefoon :mrgreen:
:oops: ohja me too

@Affie wrote:

@Huggie wrote:
Ik ben idd ook on-af-scheidelijk met mijn telefoon :mrgreen:
:oops: ohja me too




Joh :lol:

@Huggie wrote:

@Affie wrote:
@Huggie wrote:
Ik ben idd ook on-af-scheidelijk met mijn telefoon :mrgreen:
:oops: ohja me too




Joh :lol:




Huh wat? Oh dat ding wat mijn moeder chirugisch wil laten verwijderen bij me bedoelen jullie? :lol:

Men vindt mij altijd de overdreven, drukke, veel te hard pratende aandachtstrekker die vreselijk in de belangstelling MOET staan. Men denkt ook dat ik altijd heel erg zeker van mijn zaak ben. Gelukkig zijn er nog voldoende mensen die de moeite willen nemen om wat langer te kijken naar me en dan zien ze wel dat ik helemaal niet zo zeker van mijn zaak ben en dat een hoop van mijn gedragingen juist weg komen uit een stuk pure ONzekerheid.



Verder zing ik dag en nacht… Zing, zing, zing… Ik heb in dienst gezeten en ik heb uiteindelijk eens een nacht buiten op de appèlplaats mogen slapen omdat ik mijn (serieuze) zangverbod had overtreden…

@~Marion~ wrote:

veel te hard pratende…




Hier dus ook zo hahaha volgens mijn vriend.

Is ookzo ik weet het ook van mezelf.

Ook vloek ik heel veel… Ja sorry hoor! :mrgreen:

En ik zeg ALLES wat in mn hoofd opkomt, of diegene dat nu leuk vind of niet.

Dus ik ben een flapuit.

blond met 3 (in verschillende tinten) blonde jochies er achteraan… oh ja een pokkel(tje) met een prutsje die vast uiteindelijk ook blond zal worden erin :inlove:



Verder over het algemeen veel lachend, veel kletsend en het met bijna iedereen kunnen vinden.

ik vind dit een hele moeilijke vraag… :think: vooral om over jezelf te zeggen…



heb wel eens gehoor dat ik net een moederkloek ben… probeer iedereen te verzorgen en te helpen…



en natuurlijk altijd voorzien van 2 meiden… :inlove:



aanwezig past ook wel bij mij…