Wat maakt jou erg herkenbaar?

Voorbeeld: ik heb altijd (vanaf mijn 12e ofzo) dezelfde tint lippenstift op, bordeauxrood/paarsig. Je hoort mij ook altijd aan komen lopen (klik klak klik klak-hakken in een heel snel tempo). Daarnaast ben ik het “swartje”, meestal heel donker gekleed met een donkere opslag. Ik lach ook weinig, maar mijn ogen lachen wel, maar de eerste indruk is meestal serieus en soms arrogant…



Wat heb jij voor kenmerken? Hoor je jou altijd lachen van een afstand?

Of heb je een zware stem? Altijd een pen achter je oor? Of zoals Thatcher elke dag een andere broche?

Loop jij elke pauze met een sinaasappel? Wat zijn jouw eigen herkenningspunten?



Ik ben benieuwd! :mrgreen:

niet specifiek 1 dingetje, maar t typeert mij wel dat ik veel lach geloof ik

verder uiterlijk, ik ben zwaar, en ik heb een grote bos krullen…

mensen herkennen mij altijd meteen ook als ze me maar 1x gezien hebben

@kristalkindje wrote:

niet specifiek 1 dingetje, maar t typeert mij wel dat ik veel lach geloof ik

verder uiterlijk, ik ben zwaar, en ik heb een grote bos krullen…

mensen herkennen mij altijd meteen ook als ze me maar 1x gezien hebben




Ik heb een foto van je gezien en ik dacht dat ik je daarna in Emmen zag lopen… Maar ik kon je niet aanspreken, had ik anders zeker gedaan!

Jeetje, dat is lastig… Ik denk dat ze mij herkennen aan mijn haar. (donker en met krullen/slagen erin). En ik loop in mijn vrije tijd vaak op Nike’s. Maar ik vermoed dat ze me eerder aan mijn auto dan aan mezelf herkennen. :lol: :lol: :lol:

Meestal herkennen mensen mij aan dat ik er altijd anders uitzie :slight_smile:



En verder valt er met mij altijd wat te praten en te lachen :slight_smile: Ik klets nog als ik slaap bij wijze van :roll:

@astrid17 wrote:

Jeetje, dat is lastig… Ik denk dat ze mij herkennen aan mijn haar. (donker en met krullen/slagen erin). En ik loop in mijn vrije tijd vaak op Nike’s. Maar ik vermoed dat ze me eerder aan mijn auto dan aan mezelf herkennen. :lol: :lol: :lol:




Kan ook toch? Ik probeerde laatst iemand te beschrijven en toen zei iemand: oh je bedoelt die van die Audi a8? :mrgreen: had ik mee moeten beginnen dus :wink:

ik heb n harde stem, en ben lekker aanwezig :slight_smile:



Verse vis!!! Lekkere haringen!!! :mrgreen: :lol:

Tja kenmerkend, dat is een moeilijke vraag. Qua uiterlijk heb ik dat eigenlijk niet. Wel qua karakter. Ik kom meestal toegankelijk en aardig/spontaan over.

Rode lippestift! Soms gaat m’n merk opeens veranderen :evil: en dan is het een crime om weer de goede kleur te vinden. Ook heb ik al een paar jaar een rode bril. Ik probeer wel eens een andere kleur maar kom steeds weer op een rode uit.



Mijn voorkeur gaat uit naar snelle auto’s. Liefst Alfa.

Als ik een bloemstuk maak (hobby) dan herken je de mijne er ook altijd uit. Ik heb wel een specifieke stijl.



Mijn vader heeft ook een heel herkenbare stijl. Hij is architect en ik weet niet altijd waar hij projecten heeft. Maar als het klaar is dan herken ik het wel. Zelfs als het heel ergens anders is in nederland.

dat ik snurk :mrgreen:



Typisch van mij … mijn fruitrepen, en mijn cup a soup… altijd tomaten creme…

altijd mijn te kleine handtas…

tja en mijn camera die ik altijd bij heb…

en thee, met honing…



uiterlijk wissel ik veel…

Ik heb héél lang haar :lol:



Verder ben ik erg druk, praat veel, lach veel, maar dat haar is wel écht herkenbaar voor mij denk ik voor veel mensen.

ik lees hier over lippenstift, dat is misschien wel kenmerkend. Ik gebruik nooit lippenstipt en nooit foundation. Alleen oog make-up

Ik zit heel vaak aan mijn haar te draaien :oops:

Ik ben te herkennen aan mijn lengte (1.84) Daarnaast doet mijn achternaam eer aan mijn lengte :mrgreen:

Ohja wat ook echt méga kenmerkend is voor mij (en tevens vast heel irritant voor anderen :angel: :shifty: ) dat wanneer ik met iemand sta te praten ik snel geneigd ben, als ik bijvoorbeeld iets grappig vind wat de ander zegt, even een tikje tegen de arm ofzo te geven :oops:



Daar betrapte ik mezelf laatst op en toen ik er op ben gaan letten stond ik versteld van mezelf hoe vaak ik dat dus doe :lol:

Ik moet zeggen dat ik mij niets kan bedenken wat uiterlijk kenmerkend voor mij kan zijn. :think:



hmmmm



:think:

@lydia wrote:

@kristalkindje wrote:
niet specifiek 1 dingetje, maar t typeert mij wel dat ik veel lach geloof ik

verder uiterlijk, ik ben zwaar, en ik heb een grote bos krullen…

mensen herkennen mij altijd meteen ook als ze me maar 1x gezien hebben




Ik heb een foto van je gezien en ik dacht dat ik je daarna in Emmen zag lopen… Maar ik kon je niet aanspreken, had ik anders zeker gedaan!


kan goed hoor, we hebben een abonnement op de dierentuin en komen dus met regelmaat in emmen :smiley:

Ik ben een druk aanwezig typje, praat graag, hard en veel, lach ook veel :wink:



Qua uiterlijk, herken je mij aan veel blauw-witte kleding en volgens mijn moeder ben ik altijd erúg netjes gekleed en verzorgd (zij vind soms te :wink:)

Mij herken je aan mijn kinderen, moeder de gans met d’r kroost.

Eigenlijk bijna altijd bij elkaar :lol: :lol:



Verder kan ik niet echt bedenken, wat mij nu zo kenmerkt.

Ik ben niet zo heel erg uniek.





O jawel trouwens ik heb een flinke spleet tussen mijn voortanden, dat is wel iets opvallends.

Maar daardoor lach ik ook altijd met mijn mond dicht op pics, dus zie je dat niet.

Typisch ik, is dat ik boos kijk, niet boos ben, en een vrij hoge stem heb.