momenteel ben ik herkenbaar aan de oranje bugaboo waar ik eigenlijk altijd achter loop! verder ben ik een krullenbol en ben lang!
Haha wat leuk om te lezen!
Ik ben vooral herkenbaar aan mijn geslof met lopen :lol: Tot ergenis van mensen als ik weer eens op mijn uggs loop :shifty:
Verder aan mijn haar, haal er eigenlijk nooit een borstel doorheen. Gelukkig heb ik slag en kort haar
Ik ? :think:
Qua uiterlijk geen idee eigenlijk.
Qua gedrag?
Het vele vele vele kletsen … heel veeel.
Daarnaast Liefst in de omgang met kinderen om me heen. t LIefst met hen bezig thuis of buiten met alles was zowel hen als mij intereseerd
Daarnaast vrolijk, behulpzaam. Op t werk als ik niet zing zeggen ze hé is er wat? Dus dat is wel kenmerkend, ik zing vrij veel mee met de radio.
En ik wil altijd bezig en in beweging zijn. M.n op mijn werk,maar stil zitten is niet mijn ding. Druk dus. ( maar ik ervaar geen drukte ofzo )
Ow en ja … mijn passie voor muziek , met name van Nick en Simon :mrgreen:
En opvallend is mijn liefde voor Wendy, t is Wendy voor en Wendy na… mijn liefste Spookje. Mijn nichtje van 8 ( in dec 9 )
De negatievere kenmerken… mijn onzekerheid , hoewel die al een heel end minder is , en soms zelfs zoekende is hihi
Nog meer negatiefs? :think: Ow ik vergeet vaak dingen ( heeft te maken met geheugenstoornis) Is wel heeeel kenmerkend maar alleen door de mensen die me heel goed kennen. :mrgreen:
Ik loop heel hard… Kan niet rustig ergens heen lopen…
Ik kijk boos als ik in gedachten ben…Maar ben het niet vaak (boos bedoel ik). Verder ben ik klein en blond, op zich niet zo heel opvallend denk ik… :think: .
@Soleil wrote:
Ik kijk boos als ik in gedachten ben…Maar ben het niet vaak (boos bedoel ik). Verder ben ik klein en blond, op zich niet zo heel opvallend denk ik… :think: .
Ben je mijn tweelingzus?
@jet1981 wrote:
Ik loop heel hard… Kan niet rustig ergens heen lopen…
haha, ik heb in oeganda de bijnaam de soldaat, omdat ik altijd in stevig tempo van a naar b loop, hetgeen nogal afsteekt tegen het geslenter dat de gemiddelde oegandees toepast.
Ik heb dat met fietsen ook; ik fiets gewoon eigenlijk altijd tegen volle bak aan, beetje treuzelen en achteruit trappen en zo, daar heb ik echt niets mee.
Ik ben die lange fries.
(Ik woon niet meer in Friesland, maar mensen horen vaak wel dat ik daar vandaag kom.)
Soms zeggen ze over mij ook wel die lange dunne; maar vroeger was ik dunner!
Verder kijk ik ook boos als ik in gedachten ben en als ik moe ben ook en dan ga ik staren.
ik loop wat langzamer, slofferig haha :lol:
Waar herkennen mensen mij verder aan? Me kids waarschijnlijk? :think:
Uber sociaal, te zelfs soms!
lastig maar ik denk dat ik herkenbaar ben doordat ik altijd vrolijk ben, ik sta werkelijk dag en nacht klaar voor een ieder die me nodig heeft, mijn deur staat letterlijk en figuurlijk voor iedereen open, ben altijd eerlijk (niet iedereen is daar blij mee :shifty: )
verder draag ik bijna nooit make up, te herkennen aan me 5 kinders natuurlijk 1 blondje 4 bruine kinderen ( tja ook daar word weleens van opgekeken)
en :think: :think: ik weet het niet meer :oops:
Ik werd op mijn vorige werk (zorginstelling) door mijn collega’s “clinic-clown” genoemd. Ik stond altijd met grappen klaar…
Nu op mijn werk (kantoorbaan) is het van hetzelfde laken een pak. Ik praat en lach nogal hard. Ik maak overal lolletjes om, hou niet van zo’n strakke, steriele sfeer!