pizza : :drool: :oops:
suzanne
Broodje kaas met sla en tomaatje.
pita broodjes met kaas :drool:
Knoflook/knolselderijsoep en een schaaltje sla van ijsbergsla, komkommer en kiemen.
Wij hebben vandaag een ‘vreet-de-hele-dag-maar-door-dag’. Dadelijk gaan we lekker aan een pan verse chinese pttig-zoete tomatensoep. Dan stokbroodjes met brie en honinh. Een lekker schaal nachochips uit de oven met roomkaas, chilli saus en zongedroogde tomaatjes, gevulde champignons… Lijkt me meeer dan zat voor vandaag! lekkah, lekkah, slecht slecht…
Linzensoep met zuurdesemboterham.
Wrap van ijsbergsla (die functioneert als de wrap) met geitenroomkaas, gerookte zalm en alfalfa.
Broodje warm vlees met satesaus :oops:
Lekker tosti’s gemaakt met de meiden.
hier had ik
3 crackers met komijne kaas
1 gekookt eitje
Glas melk
Ik had gisteren salade meegenomen uit de biowinkel en dat gaat het worden.
Lekker makkelijk een keertje
Vandaag wéér tosti gegeten.
Het is het enige wat mijn dochter lekker helemaal op eet!
vandaag eens heel vreemd geluncht dochter lief wilde warme wafels eten :? dus haar zin en hebben we die gegeten met de medeling dat dit eens voor komt maar geen ritueel wordt
denk dat het hier dalijk kibbeling word, aangezien er markt is en ik daar ff heen gaat is het net zo makkelijk en bovenal lekker!!
Gevulde portobello uit de oven
Mango/geitenkaas quesadilla’s
oosterse wraps
Hier ga ik me vanmiddag wagen aan een salade van winterpostelein, gebakken knolselderij, zongedroogde tomaatjes en cranberries.
broodje kaas :mrgreen:
Hier vanmiddag een salade gemaakt van witlof, radijsjes, komkommer, alfalfa en bleekselderij met een dressing van citroensap, mosterd en olijfolie.