Laten we het weer eens over de lunch hebben.
Ik eet graag, vind veel dingen lekker en wil altijd graag eens iets nieuws proberen.
Daarom lijkt het me leuk om weer eens te kijken wat men eet als lunch.
(er is ooit eerder een topic over geweest, maar die kan ik niet meer vinden…)
Dus gooi maar op tafel die lunch-ideeën !
Vandaag heb ik als lunch.
Boterhammen met filet-american
een kom bospaddestoelensoep (uit een zak)
een broodje hagelslag :roll: :shifty:
tosti’s met chilisaus
Ik ben benieuwd. Ik lunch sinds de kinderen niet meer thuis lunchen over het algemeen vreselijk saai met gewone boterhammen.
Vroeger maakte ik nog weleens een soepje of lekkere broodjes ofzo, nu eigenlijk nooit meer. En ik krijg er spontaan trek in
Ik ben eiersalade aan het maken.
brood met omelet en ham
Y.uri een volkoren boterham met gekookte worst en een met smeerworst.
Ikzelf drie volkoren boterhammen met:
pindakaas
kaas
gekookte worst
Ook lekker bijzonder :liar:
Heb net brood met smeerworst op, met een glas melk :roll:
Vamorgen krentebol met nutella, dat was lekkerder :mrgreen:
Hier toevallig wat uitgebreider dan normaal omdat er vriendinnetjes te spelen waren/zijn; dus we hadden witte bolletjes en knakworstjes :drool:
Sinds de oudste op school overblijft is 't hier ook vaak een ‘gewone’ boterham. Wel jammer eigenlijk, 't is juist zo leuk en lekker iets specialers te maken.
Nikkie en ik hebben net tosti’s gegeten, met een kopje thee. We waren naar de markt geweest en hadden het koud. Even lekker opwarmen dus met deze lunch.
wij eten eigenlijk altijd maar gewoon een boterham…
soms wil ik nog wel eens appeltjes bakken, of een eitje, maar meer eigenlijk niet
vandaag aten wij gewoon een boterham maar ik ben echt dol op soep oid tijdens de lunch.
Lunch is hier over het algemeen erg saai met boterhammen.
Maar voor de afwisseling doe ik wel verschillende boterhammen (bruin, wit, donkerbruin, puntjes, bolletjes etc) Zodat het niet altijd dezelfde witte of bruine boterham is.
Eens in de zoveel tijd heb ik zin in wat anders en maak ik wraps:
Tortilla wrap, geraspte kaas erop en eventjes onder de grill, dan sla, tomaat en komkommer en soms een klein beetje knoflooksaus. :drool:
Het vult goed en is ZO LEKKER! heb me er van de zomer flink te goed aan gedaan. In de winter is een koppie soep ook nog wel lekker tussen de middag.
He, krijg honger van dit topic! :mrgreen:
2 boterhammen hagelslag en pindakaas.
Maar eet ook vaak in de middag:
appelflap
knakworstjes op brood
ragou
tosti
soep
ik vandaag heel luxe…
kaassanwich… :drool:
was met mijn moeder weg
Tosti’s ham/kaas en kaas/tomaat!
Meestal een gewone boterham, maar vandaag een boerenomelet gemaakt. Met zo’n pakje van H*nig (geloof ik), maar ook met prei, ui en een paar spekjes :drool: . Was erg lekker, maar ook te veel, de kinderen lustten het niet :roll: .
een boterham met zalm :drool:
Bij mijn ouders gegeten vanmiddag en die gingen naar de zeevis handel schmidt (beste in rotterdam halen de restaurants ed ook altijd hun vis)
En ook nog een bordje met ewrtensoep :mrgreen:
Gisteren pompoensoep met een zuurdesemboterham
Vanmiddag een vega sloppy joe’s (stuk bruin oerbrood met een soort curry van linzen, tomaat, ui en knoflook) en dan sop je dat brood lekker in dat prutje :mrgreen: jammie!