Wat lunchen we vandaag ?

tjeetje alweer zoiets lekkers Thessa.

Ik heb vanmorgen knackebrod en geitenkaas gehaald, stukje komkommer of tomaat erbij en dat zal er wel in gaan :smiley:

Wentelteefjes…

Een pannenkoek met spek en twee bruine bolletjes met brie.

Ja we hebben hier een luxe bedrijfskantine :stuck_out_tongue:

hier gewoon brood en dat ook op de meeste dagen.

Woensdag wil er nog weleens iets anders op tafel staan… maken we tosti’s of bak ik een eitje oid. Keertje knakworst op een bolletje doet het dan ook erg goed…

Maar op de dagen dat de heren 2x naar school gaan ieder 2 boterhammen, beleg op tafel ze kiezen zelf (en de oudste 2 smeren het ook zelf).

tosti’'s

vanmiddag lekker krentenbrood :drool:

2 bruine boterhammen met kaas

Ik ben op mn werk en we hebben geen kantine, thuis neem ik vaak een soepje bij de lunch

@Dynasty wrote:

een boterham met zalm :drool:

Bij mijn ouders gegeten vanmiddag en die gingen naar de zeevis handel schmidt (beste in rotterdam halen de restaurants ed ook altijd hun vis)

Kun je ook online bij bestellen! :D

Vandaag broodjes met kip-kerriesalade

Pistoletje met kipkerriesalade, daar wat plakjes kaas overheen en dan even een paar minuutjes in de oven. Heerlijk! :thumbup:

Oeh, ik heb trek gekregen van dit topic. :mrgreen: Ben nu dan ook lekker een tonijnsalade aan het maken, 2 broodjes liggen te ontdooien, wat sla erbij en mmmmmmm :mrgreen:

hier was het een vers wit bolletje met pure vlokken

@Thessa wrote:

Gisteren pompoensoep met een zuurdesemboterham

Vanmiddag een vega sloppy joe’s (stuk bruin oerbrood met een soort curry van linzen, tomaat, ui en knoflook) en dan sop je dat brood lekker in dat prutje :mrgreen: jammie!

hmmm klinkt goed!

gister: sandwich met wat mayo (of honingmosterd), halve avacodo, herbamare en een zooi rucola sla.

Vandaag; left over (soort van) harira soep (bouillon, tomaat, wortel, kikkererwten)

Ik zal het recept in de vegetarische recepten zetten Lune & Kroes :slight_smile:

Vandaag was het mosterdsoep.

Stokbrood met kruidenboter.

1 snee suikerbrood met halvarine.

Een mandarijntje en een beker melk.

Soms ook wel tosti ham/kaas of kaas/salami/pesto

Of een gekookt of gebakken eitje.

Soms maak ik een smoothie als er veel fruit op de schaal ligt.

En wat ik ook heerlijk vindt: een warm geroosterde boterham met kaas. Zodat de kaas net een beetje zacht wordt, net niet smelt. :drool:

Vandaag: Crackers met aardbeienjam en Cup a soup champignon.

Wentelteefjes

2 boterhammen met speculoos, maar heb ontzettend zin in soep :drool:

Geroosterd brood met philadelphia en tomaat.

romige kippensoep en geroosterd brood met paturain.