gister: Good noodles
vandaag: wat spagetti gekookt in water met een boullion blokje en dan wat champignons, courgette, tomaat, 2 knoflook teentjes en 2 sjalotjes gesneden en in een pan gebakken daarna spagetti afgegoten en in de pan erbij gedaan… was erg lekker.
Hail heeft ook mee gegeten alleen heb ik voor haar de stukjes knoflook eruit gevist ze vond het heerlijk alleen de spagetti en beetje raar :mrgreen:
Hier was het een salade van rucola, peer, geitenkaas en avocado. Was erg jammie :drool:
Ik heb een eitje gebakken voor ons tweetjes!
Ik lunch het liefst op mn werk… Lekker vers pistoletje met filet of salade… :drool:
Poffertjesx
Muesli met magere Yogurt.
Ontzettend fout voor een healthfreak als ik, maar 2 Vietnamese loempia’s met hele hete saus. :lol:
Ciabatta met filet americain - zoete uiten en een gekookt ei
Smoothie en verse ananas.
een tosti met kaas en elzasser cervelaat.
Bloemkool-mosterdsoep met turks brood
Bloemkool-mosterdsoep met turks brood
Ik eet echt nóóit ‘gewone’ saaie boterhammen als lunch. Ik hou niet zo van brood, dus het moet wel echt lekker zijn, wil ik het eten. Dus hier was het zelfgemaakte groentensoep met bolletjes met zelfgemaakte zalmsalde.
Morgen ciabatta met pesto en mozzarella. :inlove:
Croissantjes met jam, harde bolletjes met kaas en een gekookt eitje (misschien wat mayo 8) ) waarschijnlijk stukje kerstbrood en wat sap.
:shifty: wij gaan zo even richting dierentuin dus denk dat onze lunch vandaag uit patatjes bestaat :drool:
Wij hebben net ontbeten…als lunch denk ik gewoon brood.
Ik werd vanochtend wakker met de geur van een versgebakken tomaten broodje. Die hebben we met het ontbijt opgegeten. Daarna meteen nog een aangezet. Vanmiddag gaan we die meester maken met een gekookt eitje en lekker beleg. Ik ben dus echt gek op brood…
Roerei met courgette, champignons en paprika
Wij hebben gebrunched omdat iedereen lekker uitgeslapen had; verse croissantjes, broodjes en scones, verse vruchtensapjes, fruitsalade, gekookt eitje, pot thee erbij :drool:
Twee boterhammen met gebraden gehakt, een kop cupasoup champignon en twee rijstwafels met kaas.
k heb net brood gegeten, de baby de borst en de 2 die thuis zijn niks…ze zijn ziek :?