Een bananen/yoghurt smoothie met kaneel :drool: en een grote appel in plakjes erbij
2 plakjes wit brood met ham/kaas en komkommer plus glas melk
Een tosti met kaas en een bakje mango/passievruchtenyoghurt
Ik heb bij mijn ouders meegelunched toen ik de tweeling op ging halen. Blijkbaar vond mijn vader dat een goede reden om wat lekker te maken:
Bruin brood met ham, kaas, omelet en ui.
Smaakte heerlijk :drool:
Hier een heerlijke tomaten/kaas quiche die ik om te proberen meenam bij de biowinkel, nou dat gaan we vaker doen, hij was heerlijk!
Schaaltje sojamelk met havermout, lijnzaad, kaneel en stukjes appel.
Vanmiddag at en dronk ik:
2 boterhammen met sandwichspread, 2 rijstwafels met kaas, 1 kop cupasoup champignon, 1 tomaatje en een glas koude chocomelk
Ik at 2 zuurdesemboterhammen met cranberrygeitenkaas en voor de kleine man maakte ik een vlinderomelet (zo had ik ineens een manier bedacht dat hij ook zijn brood op at ipv alleen het ei )
2 tosti’s kaas en een beker chocomel
2 broodjes met een gebakken ei!
Stokbroodje kruidenboter :drool: !
2 bruine boterhammen met kaas en nog een kopje Pomodori-soep wat over was van gisteren.
Pomodori-soepje en een boterham met kaas
@Mex wrote:
Pannenkoeken!
Zooo, heb ik even mooi inspiratie opgedaan hier. Worden hier dus ook pannenkoeken.
En hier een brocolli-soepje met een boterham.
Op mijn werk een lente-ui soepje en een broodje pesto, mozzarella, tomaat!
@Greetje14 wrote:
Ik heb mijn lekkere Italiaanse broodjes gehad :drool: :drool: :drool: :drool:
Milano (afbak)broodjes
Besmeren met pesto.
Dan een plakje parmaham
dan schijfjes tomaat en daarop plakken mozarella!
Lekker met een pomodori-soepje :drool:
Wat klinkt dit lekker :drool: !!
2 boterhammen met kaas en sla. Nu nog een bakje sla met komkommer en tomaten :drool: !
@~Marion~ wrote:
Wij hebben vandaag een ‘vreet-de-hele-dag-maar-door-dag’. Dadelijk gaan we lekker aan een pan verse chinese pttig-zoete tomatensoep. Dan stokbroodjes met brie en honinh. Een lekker schaal nachochips uit de oven met roomkaas, chilli saus en zongedroogde tomaatjes, gevulde champignons… Lijkt me meeer dan zat voor vandaag! lekkah, lekkah, slecht slecht…
Mmmm, dat klinkt echt heeeeeerlijk :drool: !
Ik denk dat het hier een broodje omelet gaat worden.