Wat krijgen jullie kids van de sint?

Wij zelf hebben eigenlijk nog niets gekocht :oops: ga vanavond maar,

maar ze wordt alweer gruwelijk verwend door oma en opa natuurlijk.



Ze krijgt in ieder geval een wereldbol die in drie kleuren veranderd dokter bibber wat boekjes en knutselspullen en een felroze koekoeksklok van intert*ys die wilde ze zo graag hebben.



Dit jaar niet echt speelgoed meer omdat ze er toch niet mee speelt.Ze had met haar verjaardag van iedereen playmobiel gehad en dat ligt nu in een ton en met barbies wil ze ook al niet meer spelen.



Met kerst mag ze haar eigen kleding uitzoeken das wel lekker makkelijk met een meid :wink: die kan je blij maken met een mooie jurk.

LUUK KRIJGT:



Cars horloge

Cars paraplu

Klei

Cars stickers

Een knuteselpakket.



Van oma:

Een kraanwagen met afstandsbediening

cars auto.

Een speelauto,tje.



Tom ook een cars auto. Voor de rest weet ik het nog niet.













TOM KRIJGT:



Cars kleurboek

Klei van Teltubbies.

Thomas de trein.

Bob de bauer puzzel.



Van mn man zn werk krijgt Luuk een robot op afstandsbediening



En Tom krijgt een laptop.

een buggy, rugtas, maillot en geld.



de rest zien we wel :smiley:

hoi hoi



kimberley wilt niets speciaals dus krijgt ze geld (gelooft ook niet meer)



alisjha:

knutseldoos

3 leesboeken van bambi,sneeuwwitje en doornroosje

dvd barbie als eilandprinses

knutselboek

staande pen pelikaan





angelina



kaptafel



destiney



blokkentafel



en dan krijgen ze samen een keuken met toebehoren



dan nog een hoop snoep, chocolade enz enz dus vind het wel weer leuk zo



groetjes nathalie :wink:

Véél te véél… (tja, enig kind én enig kleinkind :roll: )



Van ons krijgt ze (op 5 december):

Het roze prinsessenpaleis van Little People, plus nog wat kleinere LP aanvulsetjes die hier weer bij horen, en een My Little Pony Knuffelbaby.



Van mijn ouders krijgt ze (a.s. zondag):

V-Tech Smartville Boomhuis, Fisher Price Lach&Leer Telefoon, en nog een roze popje die naar aardbei ruikt.



Van mijn schoonouders (afgelopen zondag al gekregen):

Een net echt lijkende babypop, houten stapelvriendjes en kartonnen boekjes.



En ik durf het bijna niet te zeggen, maar ze krijgt van ons met kerst dus ook nog eens kadootjes… :oops:

Blijkbaar posten hier weer heel andere mensen als die in mijn eerdere topic van “hoeveel geef je nou uit”



:mrgreen:



8)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij echt rot schrik… :silenced:

Marloes ik ga met je mee. Wat krijgen sommige kleine kindjes al onwijs veel.

@Marlous wrote:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij echt rot schrik… :silenced:




:lol:

Lijkt me een andere discussie :naughty: Ik was gewoon nieuwsgierig en wil er helemaal geen waardeoordeel over vellen. Dat kan in een ander topic :mrgreen: Ik vind dat iedereen hartstikke leuke kado’s heeft uitgezocht en schaam je niet om hier gewoon te vertellen wat jouw kids krijgen :wink:



Ik was hier eerlijk gezegd al een beetje bang voor toen ik het topic opende :oops: :oops:

Jesse krijgt een regencape van jip en janneke en heb een pyama verder heb ik nog niks moet nog ff kijken. Maar hij heeft al genoeg speelgoed.

Misschien nog iets van duplo ofzo maar meer ook niet.

dorien waar haal je zo’n regencape???

Heb ik bij de hem* gehaald. Er waren regenpakjes en capes in een zelfde soort zakje dus moet je ff opletten als je er een gaat halen.

morgen ff kijkren, en anders mijn ma operaf sturen :mrgreen:

@Marlous wrote:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij echt rot schrik… :silenced:




same here.

Ik schrok me al rot toen ik die playmobil verjaardagsspullen en die kerststal af had gerekend.

Die kerststal is 1 ding van sinterklaas, en ik denk dat ik voor beide kinderen en manlief nog iets aparts koop en dan vind ik het wel mooi geweest.

@Marlous wrote:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij echt rot schrik… :silenced:




HAHAHAHA het lijkt veel hoor. Ik begin al in januarie al wat te kopen. Steeds iets erbij dat het ineens niet zo,n groot bedrag uitkomt. Maar zonder ons vadeau,s krijgen ze ook veel van oma ,s en opa,s. En ook nog van mn man zn werk. De peuterzaal. Vandaag heefd Tom een dokterskoffertje gekregen daar.



En het zijn echt geen dure dingen hoor. Waar ik pas van schrik is dat men een dure spelcomputer koopt Zoals de Nintende etc. voor die kids voor Sinterklaas. Dan is het geld al zowat op. Nee ik heb liever wat meer cadea,s wat te betalen is. En dan lijkt het veel.



Ik ben van vroeger echt gewend om een Sinterklaaszak vol te krijgen. Dan deed iedereen die meedeed er geld bij. Het zijn maar kleine dingen hoor. Zo lijkt het veel. Dat vind ik veel leuker dan heb je meer uit te pakken dan een duur cadeau.

Weet je, wij kregen altijd gigantisch veel kadootjes, mijn moeder kocht die het hele jaar door. Hele goedkope kleine dingetjes. Vroeger vond ik dat echt geweldig, in een huishouden met zo weinig geld zo’n berg kadootjes!



Nu merk ik dat ik zelf dus liever twee of drie dingen geef die mooi en duurzaam zijn. Heeft er ook mee te maken dat anna sofie drie dagen voor sinterklaas jarig is

Maar dat zijn geen nintendo’s en camera’s…



In de schoen stop ik van dat kleine simpele spul en ze kan zo gelukkig zijn met een chocoladepiet :smiley:





ze heeft alleen de vreselijk arrogante trek van mijn schoonfamilie dat ze alle chocoladeletters weigert, ze eet alleen de drosteletter op :evil: Nest.

Ja onze cadeau,s zijn echt niet duur hoor. Er komt echt geen Nintendo of zo,n digi camera in de zak.



Maar ik doe het al wel wat minder als vorig jaar. Toen had ik wel wat meer. nee dat vond ik toch teveel.

Wij vieren dit jaar voor het eerst sinterklaas, maar dan ook gelijk 3 keer…



Anique krijgt:

LP kerststal

LP boerderij (de kleine)

LP trekker met boerderijdieren

tentje van de H*ma

kassa

Potje



En bij vrienden nog wat en natuurlijk van opa en oma. Pff nu al een verwend kind :oops:

Renzo krijgt;

Van Oma zo’n wegschietpoppetje van pokémon :roll: we vinden het beide vreselijk maar waarschijnlijk vind hij dat kado het leukste :lol:

Hij krijgt een carskleedje met een autootje erbij,leuk kleed met de weg erop :thumbup:

Een chocoladeletter.

Fietslampjes.

Een tandenborstel 8)

Een dino-ei (kan hij zelf openhameren komt er een dinootje uit :mrgreen: )

Een fietscomputer (gespaard bij zijn smacks :thumbup: voor 2,-)

Een vrachtwagenboek met geluidjes erin (lang leve action)

Knexx klein verpakking (was nu 2,97 bij de action :shock: heb ik eerder bijna 8 voor betaald bij de speelgoedwinkel :twisted: )



In zijn schoen had hij;

chocolademunten.

Dino groei ei :mrgreen: ( moet in water komt een dinoding uit)

Een pokémon chocolade suprise ei…zonder speeltje…pieten zonder veer :roll: :wink: :mrgreen: (foutje van de winkel.fabriek…)

Cars hemd en onderbroek.

En vanmorgen een briefje van de pieten zonder veer met nog een speeltje uit een ei en als goedmaker een lettertje chocolade erbij :angel: (ik zei het bij de winkel en die muts liet een chocoei stuk vallen dus ik kreeg het speeltje mee :lol: )



Celiza krijgt in de zak;

speldjes en elastiekjes :inlove:

Het hema kabouterpadestoeltentje

Een tandenborstel 8)

Een chocoladeletter die mama opeet :mrgreen:

Een blokkenkarretje (ikea)

prinsessenboekje met geluidje (action)

Van oma óf het v tech liedjesboek (anders voor kerst) óf een slaapzak met lange mouwen.



Verder heb ik allemaal handige kadootjes voor de volwassenen in de zak,zo is de zak vol en is iedereen aan bod…dus een afwasborsteltjes,douchspulletjes,maskertjes,kaarsje,voor mijn vriendin een kikker waar je water bij doet en wordt het een prins :lol: zij is té lang vrijgezel 8) ,haarklem,armbandje,iedereen een chocoladelettertje,legging voor mijn zus…zulke dingen :thumbup:



Leuk hoor met een kleuter de sint…ik verzamel ook door de maanden dingen en al dat kleine spul haal ik bij de euroknallerwinkel en de action en zo :thumbup: