Wat krijgen jullie kids van de sint?

Ben gewoon nieuwsgierig :slight_smile: . Wat gaan jullie kids van de goedheiligman/vrouw krijgen? En eventueel anderen?



Hier krijgt Noud de speeltuin van playmobil, een houten piratenschip, een doosje lego, dora rekenspel, wat sokken, pyjama ed, een piratenpuzzel.

Marlot krijgt het V-tech liedjesboek, een tas met haar naam. megablocks, een krijtbordje, een versiering voor haar raam en een jurk.



Misschien doe ik er nog wat kleine dingen bij, ik heb altijd zo’n kadootjesdoos op zolder :mrgreen:



Oscar krijgt manchetknopen met een dubbeltje en zijn geboortejaar en een cd van onze nijmeegse sjonnies :dance: . Ik ben nog op zoek naar iets leuks voor hem…

Pff zover ben ik nog niet. Anna Sofie is zondag jarig, zij moet eerst kadootjes daarvoor hebben en die heb ik nog niet eens.



Komt vast goed…



Speeltuin van playmobil is leuk!!!

Lucas krijgt van mij een digicam van little tikes, een houten puzzel van jan bibejan(met dank aan) en een thomas treintje. Daantje krijgt stapelbare auto’s en een bumba-rugzak. Wat ze van mijn ouders krijgen weet ik niet, dat zie ik vanzelf wel… Daan krijgt in verhouding wat minder dan lucas, maar dat komt ook omdat hij twee weken later ook nog eens jarig is…

:oops: :oops:

Merel krijgt nog cadeautjes die opnieuw ingepakt zijn.

Ik heb nog één en ander op zolder staan van haar verjaardag :shifty: :shifty:



Dus… volgend jaar maken we er een écht feestje van, nu nog even niet :wink:

Emma krijgt het kerststalletje van little people (omdat mama die graag wilde hebben :roll: ), een telefoon van fisher price, een labeldoekje en een voorleesboekje. En dan krijgt ze van oma en opa ook nog wat, maar dat is ook voor mij een verrassing

Een nieuwe pyama, dvd van Plop, een grote hijskraan, en een auto die je zelf uit elkaar kan sleutelen, nog wat boekjes.



Van mijn zusje een ballentent, mijn ouders geven een V-tech laptop en mijn schoonouders weet ik niet

Niet zoveel, Luuk is pas jarig geweest en mn dochter gelooft niet meer.

Maar ze krijgen van mij een paar dingen, bij mijn ouders ook (die hebben alles van Huis Anubis gekocht) en van mn tante.

Judith heeft gister nog een andere mobiel gekregen, alvast voor sinterklaas :mrgreen:

En dr grote kado komt met de kerst he, dr hondje…

Lightning mc. Queen (Cars)

dokterskoffertje (ter voorbereiding voor operatie volgende week)

dvd thomas en Brum

handschoenen en muts van Cars

  • kadootjes van tante, oma en nichtjes



    Daarom heb ik het bescheiden gehouden, want vorig jaar zei hij na pakweg 5 kadoos…“hoef niet meer mama”… :dance: :dance: :dance:

Brent krijgt:

autostuur, autogarage, stofzuiger, bestuurbare auto, autootjes, pyama en pantoffels van Cars



Marente krijgt:

knuffeldoekje van Woezel&Pip, spaarpot met geld, rammelaar V-Tech, haarclipjes van Nijntje en nog een kadootje dat ik niet weet



Veel speelgoed deze keer, maar is van ons en mijn familie samen!

Wat ze van mijn schoonouders krijgen weet ik niet!

Niets…



Ik heb wel van alles gekocht hoor, maar ik hoorde dat de oma van Mark weer uit haar dak is gegaan…En de moeder van Mark toch ook wel…



Dus ik geef ze niets en hoogstwaarschijnlijk verdwijnt de helft van de sinterklaaskadoos weer op zolder :roll:

Hannah:



Paralpu (prinses)

Nachtjapon

Dingetje van Dora

Nog wat dingetjes voor de pop (zitten in een soort beautycase)



Lucas:



Paraplu (Dino :inlove: )

Doosje playmobiel

Vormjes voor koekjes (ook met dino’s)

Zaklamp



Voor hun samen speeltentje paddestoel.



Van mijn ouders en schoonouders en hun tantes krijgen ze ook nog wat dus dit lijkt me meer dan genoeg.

Een my little pony baby, een doos met teken-enkleurspulletjes, een kliederschort, een puzzel en een boekje van bumba.

Hoi mijn kids krijgen:



Emily : een kaart voor in de ds waar je heel veel spellen op kan zetten, een hoop klding, een barbie, boek van huis anubis



Wes: Heel veel playmobil, een bob de bouwer garage



Fransje: fischer price dashbord, little people kerststal, little tikes graafmaschienen auto om op te rijden

Viènne krijgt zo bad speelding van winny the pooh

en muziekmaakset, zit van alles in, trommel, triangel, tamboerijn, sambaballen allemaal van hout.



En ze krijgt van opa en oma nog wat en van andere opa en oma maar wat weet ik nog niet. verassing.

Roos krijgt van ons voor sinterklaas niks, ze is 6 december jarig :inlove:



Van opa en oma krijgt ze een badje met toebehoren voor haar pop, een dvd van Dora, van mijn zusje een pratende klok of zoiets, mijn schoonzusje zal ook nog wel met wat aankomen. Geen idee of ze van andere oma ook wat krijgt. Verder krijgt ze morgenmiddag van de gastouder een kadootje, ze hebben groot feest in Prikkewater ( zalencentrum )



En dan krijgt ze dus 6 december van ons, mijn vader en moeder en mijn oma en manlief zijn moeder en buurman en buurvrouw kadootjes en dan het weekend erop op zaterdag en zondag ook nog feest…dussuh aan kado’s geen gebrek :think:



Liefs Marieke

Ashley krijgt een kinderkamer van Playmobil,2 houten puzzeltjes,de sprekende stofzuiger,tafel van Ikea,magisch tekenbord



Sharona krijgt omnibus van huis van Anubis,spel van huis van Anubis,spel Mikado,horloge in ring,mp3 speler

de jongste krijgt de kerststal van little people, puzzels (is ze gék op) en een eigen serviesje voor in haar keukentje.



De oudste ( die voor de vorm meeviert…het hoeft van hem allemaal niet meer zo) een nieuw toetsenbord voor zijn PC en een dekbedovertrekset.

Anne s speelgoed had aanpassing aan haar leeftijd nodig, dus ze krijgt een pop in bad met toebehoren, een grote grondplaat van duplo (ze heeft de zoo voor haar verjaardag gekregen en krijgt met kerst nog 250 stenen), boetseerklei, een grondpuzzel van Dora en een visspel. Van mn ouders krijgt ze een armband en een horloge, van mn broer een puzzel van bumba. Met kerst krijgt ze ook nog een keuken. O ja en ze krijgt een poppenwagen (2e hands gekregen). En van het werk van mn partner heeft ze een stofzuiger gekregen :inlove: .

Benthe die krijgt wat kleertjes…

Wat cadeau`s terug ingepakt van der verjaardag :oops:

** blokkenton en dierenorkest (muziekding) **



Een megablocksboot van pooh



En ze zal van mijn mama ook nog wel het een en ander krijgen :mrgreen:

ik heb het gekocht :roll: maar tom krijgt binnen het budget van 20 euro per koppel:

van opa en oma: een set met 3 autos ( politie brandweer en ambulance)

van schoonzus: afstandbestuurbare grote auto met 3 knoppen voor geluidjes ( een peuter ding, ff foto zoeken is wel erg tof)

van ons een ochtendjas van cars



en dat was het :angel: