Wat krijgen jullie kids van de sint?

ff nog een aanvulling



Mijn kids zijn de enige kleinkinderen aan alle kanten en mijn oma’s en opa leven nog dus geloof me ze worden ieder jaar strontverwent.



We gaan het dit weekend vieren bij me moeder en daarna bij me vader waar ook mijn oma’s en opa naar toe komen dus hoop dat alles weer terug de auto in past. we moeten tenslotte al een campinbed mee nemen en de nodige logger spullen voor 1 nacht.



Vraag ook altijd wat meer merk omdat ze al zoveel hebben en zo weet ik zeker dat het lang mee gaat

even zien,



ik leer dieren kennen hebben ze van oma

dvd jungle book met knuffels ook van oma



papa: wii



van mij:

manege playmobil

cavias playmobil

pannensetje

spaarpotten

strijkkralen

pijamas

chocoletter

knutselpoppetjes

magneet knutsel doosje

armbandje

dvd madelief de serie

dvd paard van sinterklaas en het luisterboek

en verder weet ik het nietmeer



de manege en de cavias moeten nog binnenkomen, ik heb ook een dino besteld maar die was niet leverbaar dus daar moet ik nog even een dingetje voor verzinnen hoe de sint dat oplost…

Dit jaar vieren we Sinterklaas voor het eerst. We vonden Merijn hiervoor nog te jong dus deden we alleen wat cadeautjes onder de kerstboom



Merijn krijgt van ons:

duplo graafmachine

schoolbord

thee serviesje



Xander krijgt van ons:

een soort vierkante bak met opblaasranden om in te zitten… moeilijk uit te leggen

opblaasding om achter aan te kruipen

soort rammelaar met licht en geluid



voor de rest nog wel een en ander van opa en oma en mijn broer en schoonzus en zijn overgroot ouders, maar wat… dat weten we woensdag

Mijn dames hebben ook al het een en ander gekregen. Sas had al wat schoenkadootjes: een dvd van Bert en ernie, dvd van het zandkasteel. Van de Sint op A’s werk een dora en Boots popje.



Senna had op het werk van A badspeeltjes gekregen.



Ze krijgen nog:



Sascha> van ons het poppenbad met toebehoren. Van opa en oma M een gevulde winkelwagen en een warme pyama en van opa en oma A een dokterskoffertje en badbekers



Senna> van ons een houten speelkubus. Van opa en oma M het FP trekhondje en van opa en oma A de vormensorteerder koekjestrommel van FP.



mijn schoonzus en zwager zijn ook hier met pakjesavond, dus ze zullen daar ook nog iets van krijgen.



A krijgt trouwens nog een mooi horloge van mij. Hij heeft zo geknokt dit jaar, dus hij verdiend iets extra’s!

Mathijsje krijgt van ons,

-Een ballenbad.

-Een glitterboekje over vissen (oceaan)

-Een staaf waar gekleurde ringen om heen zitten van groot naar klein.

-En een shirt, die het zelfde is als papa’s dart shirt (ook een verassing voor papa want die weet dat niet)



Van pake en beppe (opa en oma),

-Van v tech dierenbromtol.



Van zijn oom en tante,

-Een speelkleed met opblaasbare randen.

-Stapelbare bekertjes.

-En gips voor voet en hand afdrukjes.



En van sinterklaas op het werk,

-Van v tech baby’s eerste laptop.



En dat is ook echt meer dan genoeg voor onze kleine uk, want de kerstman heeft ook nog kadootjes voor hem, dus hij word gigantisch verwent.



En mijn vriend krijgt ook nog een paar kadootjes van de sint.(mij)

nano krijgt op mijn werk een auto van megablocks en dat was het. Ik vind hem nog te jong om met sinterklaas te overspoelen met cadeaus. Dus sinterklaas blijft dit jaar nog een feestje voor volwassenen, vanaf volgend jaar ga ik langszaam helemaal los :mrgreen: (nou ja,helemaal…dan maken we er een groot feest van met gewoon kleine cadeautjes. Het hoeft neit allemaal zo groot, en pech voor nano, maar een week later is ie ook nog jarig dus…)

Uhm Sam krijgt van de Sint :mrgreen: ;

  • Duplo blokjes
  • Zo’n vormending van Cotoons (zo heet dat merk toch?)
  • Een rol ding van Cotoons
  • En nog een verrassingscadeautje! (weet zelf ook niet wat erin zit) is van vriendlief voor Sam! :inlove:

    En heb voor Sam nieuwe kleertjes gehaald die hij dan aan mag :inlove:

Job krijgt:

  • werkbank
  • boerderij van little people
  • 2 puzzels
  • autogarage



    Daarnaast zal hij zondag nog verwend worden door de opa’s en oma’s en zijn (peet)tantes en peetoom.

Luna krijgt de 7 poppetjes van jungleboek en snoep en een chocoladeletter een kleintje en wij doen alleen schoen kadootjes geen pakjesavond



van sinterklaas en zwartepiet heeft ze een afwasbakje gehad (met sinterklaasviering)

De kinderen mogen 3 keer de schoen zetten, voor het idee. We vinden ze nog te klein om uitgebreid Sinterklaas mee te vieren. Eva weet nog maar net wie Sint en Piet zijn. Volgend jaar een nieuw feestje :smiley:

ooo, wat een leuke dingen :inlove: :inlove: . Noud en Marlot krijgen bij opa en oma morgen ook nog kado’s en bij mijn schoonouders zondag :slight_smile: . Oh, ja ze krijgen samen van Sint ook nog zo’n olifant die bloemetjes spuit :inlove: (toen ik gisteren op zolder ging kijken, kwam ik nog van alles tegen wat ik ooit gekocht heb :lol: :lol: ). Kijk nog wel even of ze dat nu krijgen of een andere keer…)

heb de little people kerststal gekocht want die vond ik zelf leuk :oops: :mrgreen:

Voor Anna Sofie (die lp nog steeds leuk vind al is ze bijna 6) en Lev. Geef het voor hen samen, Lev kan nog niet spelen en zij wel.

Wij houden t klein, ze is nog geen 2 en een maand later jarig.



Ze krijgt van mijn ouders een babypop (ze is al echt een poppenkind :inlove: )



Zelf hebben we een poppenbedje bij IKEA gekocht. Deze heb ik geschilderd. En ik heb er een dekbedhoesje en matrasje voor gemaakt. :inlove:



Ik geloof dat mn ouders nog een pyjama hebben gekocht, maar hier blijft het wel bij

niets…



Hij krijgt al genoeg van mijn ouders, schoonouders, 3 broers, mijn werk en Jeroen zijn werk…



gr patricia

Wij hebben een kartonnen boekje van Dikkie Dik en een slak waar ze mee kan rondlopen voor haar gekocht. Van mijn vader krijgt ze een poppenbuggy zodat ze daar achter kan lopen in plaats van achter haar loopkar, die is daar niet zo geschikt voor. En ze vind het heerlijk om ermee rond te sjouwen. Van mijn moeder krijgt ze Dipsy knuffel en dan komen mijn schoonouders ook nog. :shifty: Ze word dus erg verwend.

Bryan:

  • Fototoestel van vtech
  • beschermhoes voor fototoestel
  • 2x kinderknexx
  • Dora megablocks



    Danique:
  • Picknickset van little people
  • dierenset van little people
  • Dierensalon van little people
  • Verkleedset van assepoester met kroontje schoontjes en stafje
  • Robot van vtech ( die van de reclame)





    Van opa en oma 1

    Bryan:
  • 2x kinderknexx

    Danique:
  • Playskool stofzuiger (die pratende)



    Van opa en oma 2

    Bryan:
  • Dora wereldbol

    Danqiue
  • Babyborn paard en koets

We vieren het zondag met oma en oom en tante en kleine nichtje…Wat ze van hen krijgen weet ik niet, heb gevraagd het bij 1 kado (tje) te houden.



Isabel krijgt van ons het poppenbedje van Ikea en een chocolade Pietje



Jasmijn krijgt van ons een houten poppenhuis en een chocolade pietje.



Heb er wel zin in hoor!!! Isabel snapt het dit jaar vor het eerst allemaal, leuk dus!!!

Hier samen; houten poppenhuis



Aniek; houten speelkubus, rugzakje, pyama & cadeautjes van oma’s en opa’s (3x)



Femke; dora laptop, minilocoboekjes, k3 shirt, & cadeautjes van oma’s en opa’s (3x)

Ze krijgen hier ieder 7 cadeautjes, snoepgoed niet meegerekend:



Even een korte samenvatting :mrgreen:



Oudste dochter: kapsalon Bratz

Oudste zoon: Lego creator

Jongste dochter: Dora computer

Jongste zoon ( die krijgt er maar 1 ) Een ballen baan