Wat krijgen jullie kids van de sint?

Hier idem dito. Ik verzamel echt het hele jaar van alles bij action, kruidv*t enz… Ook heb ik heel veel via mp gekocht. Gewoon hartstikke mooi spul, maar net iets waar een ander op uitgekeken is. En wij zijn er weer blij mee :slight_smile: . Zo heb ik dat olifantenspel (vandaar dat ik niet weet hoe het heet :lol: ) via mp, het v/tech liedjesboek voor 8 euro en daar kreeg ik megablocks dieren bij :slight_smile: enz… Nu heb ik weer zo veel dat er weer een deel in de doos teruggaat :oops: Maar die komen het hele jaar van pas bij ziekte, beloning, vakantie of verjaardag van een ander kind :mrgreen:

Lara krijgt van de ene opa en oma, samen met ooms een XXXL duplo box,



Van de andere opa en oma een XL duplo box



en van ons een bolderkar.



Maar we doen het niet met sinterklaas maar met de kerst.



Volgend jaar zal het wel voor het eerst Sklaas worden denk ik.

Het gaat toch niet om hoe duur, een kind ziet geen verschil in prijs. Het is alleen erg veel.

Hier ook bijna alle sint-kadoos via MP :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Leuk zeg om te lezen…

Hier hebben we zaterdagavond pakjesavond gehad. Helaas was 1 van de Sinterklazen (mijn zusje) ziek.

Onze oudste zoon (4 jaar) heeft gekregen:

Het boshuis van Playmobil (van ons)

Playmobil auto met kart (van opa en oma)

Chocoladeletter (van opa en oma)



De jongste zoon (2 jaar) heeft gekregen:

Een pop met buggy (van ons)

Een tractor met aanhanger + koe (van opa en oma)

Chocoladeletter (van opa en oma)



Samen hebben ze van ons nog een spel gekregen. 1,2 huppekee van Janbibejan.



Dan hebben we dus nog voor allebei 1 kado van mijn zusje. Maar dit jaar komt dit dan ook echt van mijn zusje ipv sinterklaas. Dat zal dan ook pas in januari of nog wat later worden.



Beide waren enorm blij met alle kado’s.



In de schoen (2 keer gezet) hebben ze een klein beetje lekkers, een kleurboek en de tweede keer een klein carsautootje. En natuurlijk een brief van Zwarte piet…



Supertijd!!!

Sandra

Wij hebben gistermiddag met de beide opa’s en oma’s Sinterklaas gevierd!

Het was heel erg gezellig!



De Dora tv-globe is een groot succes!!!

@Marlous wrote:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij echt rot schrik… :silenced:




Waarom dan= Het zijn toch niet jouw kids die dat krijgen??? Dus waarom zou je je rot schrikken? Zou door een dergelijke opmerking idd al bijna weer discussie worden. Joh, laat iedereen doen wat ze willen. Daarbij wil je toch niet beweren dat het o zo slecht is als die kinderen zoveel krijgen? Als ouders dat willen doen dan mogen ze dat doen, en laat ze hier dat lekker schrijven zonder dat ze het gevoel hebben zich te moeten verontschuldigen. D

it komt echt ieder jaar weer terug blijkt wel weer…



Joël krijgt:


  • imitatie handspelcomputer met 60 spelletjes
  • lego hijskraan

    *draaiende discobol met lampje
  • een trein

    *chocoletter
  • horloge



    Yanniek krijgt:
  • Ballenbak
  • Nijntje met muziek
  • vormendoos



    Yanniek krijgt ivm leeftijd minder, die krijgt meer over het jaar en bijbehorende fase speelgoed.

hier krijgt lars



morgen bij opa en oma een duplo trein



en woensdag hier thuis met vrienden



boekje nijntje

boekje met voertuigen

een terugtrek treintje

playskool auto met oplegger

nijntje dvd

duplo blokken



en verder heeft hij de afgelopen dagen bijna alle atootjes gehad die je kon sparen bij de c1000 11 stuks :mrgreen: :mrgreen:

Arwen krijgt van ons met Sint:

  • kasteel LP
  • dvd LP
  • emmer met spulletjes voor in haar keukentje.



    Van mijn so krijgt ze een poppebad met toebehoren.

Wij vieren het a.s. woensdag trouwens.

Nou wij hebben het gisteren gevierd en onze kleine is schandalig verwend met geweldige leuke spullen. Hij beseft het toch nog niet, dus hij weet ook nog niet dat hij zo erg verwend is. Daarbij is het het eerste kleinkind/kind/neefje, dus iedereen wilde dit graag doen. Nou ik vind het prima. Ik heb liever dat hij met zulke dagen cadeaus krijgt en dan misschien wat meer of duurder, dan dat hij elke keer een cadeau krijgt tussendoor.



Hij heeft gekregen:


  • De Duplo luxe treinset (van opa/oma)
  • De Duplo Zoo en schoolbord (van de andere opa/oma)
  • Little People schoolbus (van oma’s werk)
  • Little People brandweerwagen (van oom)
  • Geld van overgrootoma, waar wij een loopwagen van hebben gekocht
  • Grote oplegger met auto’s (van ons)



    Daarbij had hij nog wat losse boekjes, kleurtjes etc van de week in de zak gehad.

Zaterdag bij mijn schoonouders heeft Florens van ons een boek over de boerderij gekregen en een chocoladeletter van opa en oma.



En aanstaande zaterdag bij mijn ouders/fam. krijgt hij van ons een trekker (gewoon om te duwen met zijn hand) en van opa en oma en z’n tante een kleinigheidje.

Amélie heeft gisteren dit gehad:


  • glijbaan (3 treden,van opa en oma)
  • ton Duplo (van andere opa en oma)
  • Teletubbieshuis waar je de tubbies bovenin kan doen en eruit glijden (van ons)
  • Ernie op een trike (eigenlijk voor in bad, van ons)
  • wasco (van ons)
  • Nijntje luisterboek (van broer en schoonzus)
  • Nijntje woordenboek (van broer en schoonzus)
  • Boek “Raad eens hoeveel ik van je hou” (van schoonzus en zwager)
  • Hond op wielen die blaft, hijgt en jankt (Tomy) (van zwager)
  • Chocolade Sint (van opa en oma)



    Woensdag krijgt ze op de creche nog iets en vrijdag vieren we het nog met een groepje vrienden en die zullen waarschijnlijk ook nog wel een kleinigheidje meenemen.

    Ik ben trouwens blij dat ze weer speelgoed heeft gekregen, want eigenlijk heeft ze helemaal niet zo veel.

@Trying wrote:

Arwen krijgt van ons met Sint:
  • kasteel LP
  • dvd LP
  • emmer met spulletjes voor in haar keukentje.



    Van mijn so krijgt ze een poppebad met toebehoren.




Ooow!! Dat poppenbad heeft Sascha ok gekregen. Tis een loeierd van een ding maar ze vindt hem zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hier Sint al geweest

Yannick heeft gehad

Lego autootjes (kleintjes)

Duplo trein

hot wheels racebaan

Autostoel voor kids vanaf 3 jaar



Milou heeft gehad

kinder digitale camera

littlest pet shop hotel met figuurtjes

feestkleding (mijn moeder wordt 60 komende week)

dagboek met slot en glittergelpennen



We hebben geleerd van vorig jaar, toen kregen ze veel kleine cadeautjes

Nu hebben alle opa’s en oma’s geld gegeven om bij te leggen bij de grotere cadeaus

Een doos met duploblokken en een knuffelbeer. That’s it.

Van ons niets :mrgreen:

Manon is net jarig geweest en heeft al een cadeau gehad. Remco is volgende week jarig en krijgt dan een verjaardagscadeau.



Sinterklaas vieren wij bij mijn schoonouders en daar krijgen ze al meer dan genoeg. Dus buiten wat kleine schoencadeautjes krijgen ze van ons niets met Sinterklaas (en bovendien komt de Kerstman langs bij mijn ouders, dus deze maand krijgen ze meeeeeeeeeeeeeer dan genoeg).