Jassie, ooit komt de dag… :lol:
Jasia ik vind dat pony idee (zoals op die petfoto) wel leuk staan hoor bij Saba :thumbup: . Maar speltjes zijn lief hè :inlove: .
Ik heb nu andere elastiekjes geleent van de buren; die zijn daar nogal enthousiast over, we zullen zien .
Mamalien, zijn dat van die speciale niet-afzak, erg dunne maar hele sterke kinder elastiekjes? Die blijven inderdaad ietsje beter zitten (wel 3 minuten i.p.v. 30 seconden, hihihi), succes :mrgreen: !
@Jenni wrote:
Even volhouden nog… met een paar maanden gaat het vanzelf beter! Alleen wel doorgaan met die haarfrutsels!
Ik zal gelijk een lading speldjes kopen, want we raken ze ook allemaal kwijt en ga oefenen!!
@Jassie wrote:
Mamalien, zijn dat van die speciale niet-afzak, erg dunne maar hele sterke kinder elastiekjes? Die blijven inderdaad ietsje beter zitten (wel 3 minuten i.p.v. 30 seconden, hihihi), succes:mrgreen: !
Geen idee het is van dat rubber en ze zijn 1,5 cm in doorsnee +/-.
Ik vergeet het steeds :oops: ; vind Maaike niet erg denk ik :mrgreen: .
Ik heb 2 dochters, 1 met prachtig haar ( vind ik dan ) en met… euh…
laten we het zo zeggen: ietsje minder prachtig :mrgreen:
Ik hoop maar dat het ooit nog wat gaat worden :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Oh, wat een schatje met heerlijk steil haar :inlove: ! Wel een verschil met d’r zus, die heeft zeker mooie krullen, maar kennelijk hoort dat gewoon niet bij Niamh, krullen staan ook niet iedereen hoor.
Dat stug doorzetten met speldjes zet ik toch uit mijn hoofd, want ze begon vandaag te huilen en naar d’r speldje te wijzen…
@SeeSeeEm wrote:
Dat stug doorzetten met speldjes zet ik toch uit mijn hoofd, want ze begon vandaag te huilen en naar d’r speldje te wijzen…
Hahaha nee, dan zou ik inderdaad stoppen… het moet geen trauma worden bij die kleintjes! Het komt vanzelf goed. Ayla zegt nu na het wassen en tandenpoetsen zelf al “haartjes doen”? En komt dan met haar elastiekjesdoosje aansjouwen. En ze laat zich keurig op de commode bekammen en beëlastieken, terwijl ze keurig zit te duimen met haar knuffel…
:lol: Manuwela… wat een verschil :inlove: !
Hier is gel nu tijdelijk de oplossing. 's Ochtends wil ze zelf “haartjes” (= borstelen) en daarna gooien we er een klodder gel doorheen wat we op z’n “Bob-de-Roois” opzij ‘plakken’ en na een uurtje losborstelen en dan blijft het enigszins uit d’r gezicht. De stiekjes en speldjes… allemaal in poppen verwerkt door Saba zelf :roll: :mrgreen: !
Ooooooh, ik kan niet wachten tot Mila wat langer haar heeft, dan mag ik ook gaan klungelen :dance: Zo leuk, een dochter!
Kyan krijgt de gewone gel van papa in zijn haar. Die babygel blijft helemaal niet zitten, echt een miskoop geweest. En is wax of gum niet iets voor degene die de speldjes niet willen?
Ik heb speciale gel van de kapper. Wel vrij prijzig (8 euro per potje) maar het werkt waanzinnig, is niet slecht voor die gevoelige hoofdhuidjes en je doet er eeuwen mee… wellicht een tip?
gisteren ook weer eens een speldje geprobeert; ze ging huilen toen ik het speldje probeerde dicht te drukken . Dus toen ben ik maar opgehouden.
Morgen ga ik met haar naar de kapper.
Dan maar zonde van het geld voor die paar haartjes maar ik moet zelf ook dus als het niet te druk is gaan we .
Ik heb ook weer een afspraak met de kapper gemaakt. Ik ga vragen of ze de pony lekker kort wil knippen, halverwege d’r voorhoofd. Mocht het nou geen gezicht zijn, dan weet ik dat voor de volgende keer en anders zit het haar voorlopig niet in d’r ogen.
Hoe is lis geworden? Ben je al geweest?
Ik had uiteindelijk geen tijd om naar de kapper dus heb ik het zelf maar geknipt het weekend en DAT is zelfs al een verbetering :mrgreen: .
MAar ik ga binnenkort wel even .
kapper komt volgende week dinsdag, in de vakantie
foto’s voor en na :mrgreen: volgen natuurlijk
…
Zo, da’s een stuk korter, een staart is niet meer nodig zo te zien!
…
Heerlijk toch, dat dikke haar!
Mijn zus zei van de week nog tegen me dat Lis nog echt van dat babyhaar heeft…zal ik het maar een keer helemaal afscheren?