Wat kan ik nou met dit haar (meisje)?

Dat heb ik vaker gehoord. Dat als je het afscheert, er mooier en dikker haar voor terugkomt… Hadden mijn paps en mams bij mij ook wel mogen doen dan. Ik heb van dat vlashaar!

Hmmm, wat wil je dan met dat kale koppie doen Carola? Verkopen ze ook dreumespruikjes? :think:

staat idd niet zo leuk op de foto’s he? misschien een bandana? als ze die ophoudt…!

een foto’s van vlak na de knipbeurt (kapper heeft alleen aan de zijkant wat langer gehouden dat wipt nu omhoog maar zoals ik al eerder schreef, ik wil er zelf niet aan gaan knippen)

**foto verwijderd in aanval van privacy

:inlove:

Wat scheelt dat al hè :wink: .

Ik heb het dus wel zelf gedaan maar dat is er niet mooier op geworden; het hangt alleen niet meer in haar ogen. Als het weer een beetje is bijgegroeit :oops: :mrgreen: dan laat ik het op één lengte recht knippen net als bij Lis.

Ik kan me voorstellen dat het zelfknippen zonder ervaring erin te hebben bij Maaike niet voor herhaling vatbaar is. Om een of andere manier heeft het bij de jongens niet zoveel uitgemaakt als ik zelf knipte maar bij Lis durfde ik het al niet aan, misschien omdat ze van dat dunne haar heeft of omdat ze een meisje is. Ik ben trouwens nog niet tevreden, maar daar kan de kapper niet echt iets aan doen (of ze moet extensions en permanentje bij Lis doen)!

Nee een mooi bos haar kunnen ze er niet van maken hè maar dat komt vanzelf. Na het tweede jaar gaat het snel vind ik (als ik dat zo om mij heen zie).

Maaike heeft net zo’n bosje jaar als Lis.

Wel een hele schattige foto trouwens hoor van broer en zus :inlove: .

Ben eigenlijk wel 's benieuwd naar de tussenstand met de dames en hun “bad hairdays”… :think: :mrgreen: !?

Hier is een hele metamorfose en kleine aardverschuiving geweest. Begonnen met iedere dag een paar minuutjes “tiekje in” is nu uitgelopen in een échte meid met échte staartjes… de héle dag! Dus opbouwtraining helpt soms :mrgreen: !

oh wat lief die staartjes :inlove:

Jeetje, wat heeft Saba veel haar, of lijkt dat maar zo?

Staat wel goed, hé, die staartjes. Wil het hier ook gaan proberen. Langzaam opbouwen dus…oké.

:inlove: SUPER :inlove:

wij zijn nog steeds niet naar de kapper geweest; zie tegen het lange wachten op voor mijzelf :? . hoelang duurt zo’n knipsessie ongeveer?

het wordt nu ook achter bij Maaike echt heel onregelmatig te lang (wel 5cm verschil in lengte) en het gaat krullen :inlove: .

ik had ook krullen als baby maar nu niet meer.

(Owwww, die foto van jouw avatar Mamalien!!! :inlove: :thumbup: :lol: )

thanx :mrgreen: lekker ranzig kind zo hè :wink: :mrgreen: en stoer 8)

Geweldige avatar ja :thumbup: :inlove: !

Mamalien, zo’n knipsessie duurt bij Saba max. een kwartiertje (veel langer houdt ze het ook niet vol in die stoel :wink: ). Ze komt binnen, in de “knipauto”, Bert & Ernie kijken vanaf het plafond mee, natspuiten en knippen maar. Föhnen doen we “au naturel” buiten. En dat voor een luttele Euro 12,75 :liar: :wink: ! Had ik maar een kappersopleiding gevolgd :roll: !!

Wat leuk, die staartjes! :inlove:

Ik heb nou een soort haarband gekocht die je ook als soort hoofddoekje kunt doen. Ze wil hem alleen niet ophouden, maar in ieder geval zakt het niet uit zichzelf al uit, zoals haarspeldjes.