Wat is jouw sterrenbeeld.. Herken je jezelf erin..

oh nee, ik had niet een waterman gedacht nee

eerder een een ram ofzo :mrgreen:

nee ik bedoelde geen sterrenkundigen, dat is weer wat anders.

ik bedoel, dat de astrologie, zoals daar ook een hele serieuze opleiding voor is, met meetkundige tekeningen zoals deze werkt:

waarin dus precies de stand van de sterren op een bepaald tijdstip, op een bepaalde datum en boven een bepaalde geboorteplaats staat.

En op die manier zou je ook de stand van de sterren in de toekomst kunnen berekenen, waar weer van alles uit blijkt (dus daar komt het ‘toekomstvoorspellen’ vandaan. Alleen word je toekomst niet zoals bijvoorbeeld in de telegraaf voorspeld, veel te algemeen, maar er komen bijvoorbeeld belangrijke jaartallen naar voren.

ben nu erg geneigd om te gaan zoeken naar wetenschappelijk bewezen feiten…

(dus dat doe ik dan maar :mrgreen: )

Natuurlijk zijn daar opleidingen voor maar dat wil niets zeggen. Ook al staan sterren in een bepaalde stand , op een bepaalde tijd boven een bepaalde plaats dan nog wil dat niets zeggen over het karakter van degene die daar leeft. Kijk maar eens op de site van de stichting Skepsis. Daar staan veel over de zin en onzin van astrologie…

Oja, ik ben erg benieuwd naar een feit. Tot nu toe niet tegengekomen nl…

Ik ben een maags, ascedant maagd… :shock:

Maagden zijn precieze en leergierige personen, stipt en met gevoel voor orde en netheid. Zij stellen hoge eisen aan zichzelf en verwachten dat eigenlijk ook van anderen. Zij kunnen dan ook vaak teleurgesteld zijn in anderen. Chaotische situaties in werk- en leefomgeving zijn eigenlijk hun “aartsvijand”: zij voelen zich daarin absoluut niet thuis.

Zij hebben een heldere kijk op mensen en situaties: die doorzien zij snel. Gaat er iets fout dan zullen zij dit vrijwel meteen duidelijk maken. Dit wordt hen niet altijd in dank afgenomen en leidt soms tot botsingen. Directe kritiek wordt maar zelden positief opgepakt, tenzij het tactvol verpakt is.

Maagden hebben er behoefte aan zich nuttig te voelen, met name door anderen te helpen. Zij hebben er geen problemen mee om hun eigen wensen opzij te zetten als iemand die zij graag mogen iets anders wil. Mensen waarderen hen hierom.

Klopt best wel… :mrgreen: :oops:

En ik mag lekker altijd in t wit trouwen… :wink: :dance:

Sari-Fay is een waterman (net als mijn pap), en ja, dat klopt ook helemaal…

Hoe gaat maagd en waterman eigenlijk samen???

@faizaa wrote:

@L word fan wrote:
Hallooooooooooo

Hier nog een tweeling :lol: :lol:

Sommige dingen kloppen wel inderdaad :think:

Ik merk wel heel erg van mezelf dat ik echt twee kanten heb :lol: lief en duivels :lol: stoer en chic :smiley: Heb bijna een eindeloos geduld. Vind afwisseling inderdaad belangrijk maar niet teveel
:smiley:

Mijn vrouw is maagd en onze dochter is stier

Ik zag dat je gereageerd had, ik WIST het gewoon :shifty: ik dacht meteen: ze is zeker een tweeling… :mrgreen: Leuk hoor!

Maagd en stier dus, je vrouw en je meiske… Heb je al gekeken of dat ook een beetje klopt?

Hihihi grappig he en dat je het wist :lol: Ja het sterrenbeeld maagd qua tekst komt ook overeen met Nancy :mrgreen: en de stier ja ik denk wel dat dat voor Shane ook zal zo zijn :wink:

Boogschutter:

De Boogschutter is een positief en opgewekt persoon, vriendelijk en nieuwsgierig. Mensen zijn graag bij hem in de buurt en hij is altijd op zoek naar mensen: hetzij om mee te spelen, hetzij om antwoorden te krijgen op zijn vragen. Vindt hij de antwoorden niet bij mensen, dan neust hij in boeken die hem kunnen helpen bij zijn zoektocht naar kennis. Daarbij is hij niet altijd zorgvuldig genoeg: soms trekt hij te vroeg conclusies.

Hij heeft de beschikking over een grote hoeveelheid energie, die hij kwijt moet kunnen, hetzij in het spelen van spelletjes, hetzij in activiteiten buiten de deur. Kan hij niet naar buiten, dan dreigt het gevaar dat hij wat stil wordt.

Hij vindt het soms lastig om binnen de grenzen die door anderen aan hem opgelegd zijn, te leven. Zijn sterke vrijheidsdrang speelt hem dan parten. Hij wil in ieder geval vrij zijn in het sluiten van vriendschappen: daarin neemt hij zeker geen “bevelen” aan. Hij is een gedisciplineerd persoon, met een grote zelfbeheersing.

Oef klopt voor 90 % :mrgreen:

Alleen waar mijn energie is moet ik nog ffen uitzoeken :lol: :lol:

Maagd in combi met Stier of Steenbok, kan toch altijd alleen maar goed zijn??

Ooit gehoord…

Leuke naam trouwens,… Abby-Shane!!!

@Bren1970 wrote:

Ik ben een maags, ascedant maagd… :shock:

Maagden zijn precieze en leergierige personen, stipt en met gevoel voor orde en netheid. Zij stellen hoge eisen aan zichzelf en verwachten dat eigenlijk ook van anderen. Zij kunnen dan ook vaak teleurgesteld zijn in anderen. Chaotische situaties in werk- en leefomgeving zijn eigenlijk hun “aartsvijand”: zij voelen zich daarin absoluut niet thuis.

Zij hebben een heldere kijk op mensen en situaties: die doorzien zij snel. Gaat er iets fout dan zullen zij dit vrijwel meteen duidelijk maken. Dit wordt hen niet altijd in dank afgenomen en leidt soms tot botsingen. Directe kritiek wordt maar zelden positief opgepakt, tenzij het tactvol verpakt is.

Maagden hebben er behoefte aan zich nuttig te voelen, met name door anderen te helpen. Zij hebben er geen problemen mee om hun eigen wensen opzij te zetten als iemand die zij graag mogen iets anders wil. Mensen waarderen hen hierom.

Klopt best wel… :mrgreen: :oops:

En ik mag lekker altijd in t wit trouwen… :wink: :dance:

Sari-Fay is een waterman (net als mijn pap), en ja, dat klopt ook helemaal…

Hoe gaat maagd en waterman eigenlijk samen???

Hmmm ergens herken ikk hier mijn vrouw ook in vooral in het hoge eisen stellen en dan teleurgesteld zijn als ik er niet aan voldoe :think: Bedankt voor je compliment voor Abby-Shane der naam :inlove: Ik weet niet hoe een maagd en stier en een steenbok samen gaan. Een tweeling en maagd gaan heel goed samen met stier erbij :mrgreen: Trouwens jou dochtertje draagt ook een mooie naam meis :thumbup:

@dena wrote:

Natuurlijk zijn daar opleidingen voor maar dat wil niets zeggen. Ook al staan sterren in een bepaalde stand , op een bepaalde tijd boven een bepaalde plaats dan nog wil dat niets zeggen over het karakter van degene die daar leeft. Kijk maar eens op de site van de stichting Skepsis. Daar staan veel over de zin en onzin van astrologie…

Oja, ik ben erg benieuwd naar een feit. Tot nu toe niet tegengekomen nl…

nah, ik ben er (voor vandaag) uit:

we gaan er niet uitkomen… :mrgreen:

ik kom overal voors en tegens tegen,

maar er is gewoon nauwelijks wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de astrologie.

de onderzoeken die wél zijn gedaan, konden zogenaamd bewijzen dat het onzin is,

maar ook die onderzoeken zijn al weerlegt, omdat de onderzoeken niet betrouwbaar genoeg waren.

eigenlijk kun je wel stellen:

wetenschappers kunnen niet bewijzen dat astrologie onzin is

en astrologen kunnen niet bewijzen dat het geen onzin is.

het zal dus voorlopig inderdaad wat jij zei een kwestie van geloven of niet geloven zijn.

Jeutje Ziet, ben je nou echt ruim 2 uur bezig geweest om dat allemaal uit te zoeken?? (Tja, boogschutter zeker… dingen tot het naadje willen uitzoeken :mrgreen: Pas je op dat je niet te vroeg conclusies trek? :wink: ) Ben dus zelf net zo…

Steenbok-Tweeling

Leuk om mee te flirten, maar verder niet. De Tweeling is te fladderig en te vluchtig voor de Steenbok, die veel meer tijd nodig heeft om iemand te leren kennen, en zo veel tijd wil de Tweeling niet geven.

:mrgreen: Ik zal het mijn man eens laten lezen … maar uh … ondertussen zijn we al wel bijna 14 jaar samen, dus ik kan heus wel wat geduld opbrengen. Bij ons werkt het juist omdat we zo verschillend zijn. Ik super druk, hij super rustig … pfff … ik zou gek worden van een druk iemand om me heen. Ik moet juist afgeremd worden op zijn tijd en niet aangespoord worden om nog drukker te doen.

@Mutti wrote:

Bij ons werkt het juist omdat we zo verschillend zijn. Ik super druk, hij super rustig … pfff … ik zou gek worden van een druk iemand om me heen. Ik moet juist afgeremd worden op zijn tijd en niet aangespoort worden om nog drukker te doen.

Hier ook zo… als mijn man net zo druk was zou ik het 2 weken geven… na die 2 weken is er 1 de pijp uit… :mrgreen:

Hoe weet ik dan wat mijn ascedant is?

Ik ben dus leeuw en mijn ex ook,daarom ging het zeker niet ok :think:

ttsss nu weet ik hoe je over mij denkt :snooty: ik neem az mee,want met Diana valt niet te praten :cry: stomme trut :hand: achja ik kan het erg goed vinden met Azzy :stuck_out_tongue: :mrgreen: dus blijf jij maar voortaan thuis :lol: :wink:

Hier trouwens

Jason, steenbok

Justin, ram

Jowena,waterman

ex,leeuw

Ik,leeuw

En mijn vader is een leeuw,2 neefjes en een nichtje :shock: :mrgreen:

@prinsjeJason wrote:

Hoe weet ik dan wat mijn ascedant is?

Ik ben dus leeuw en mijn ex ook,daarom ging het zeker niet ok :think:

ttsss nu weet ik hoe je over mij denkt :snooty: ik neem az mee,want met Diana valt niet te praten :cry: stomme trut :hand: achja ik kan het erg goed vinden met Azzy :stuck_out_tongue: :mrgreen: dus blijf jij maar voortaan thuis :lol: :wink:

Jaaaaaaaaaaaa veel plezier… misschien dat ik jullie thuis wel tegenkom… met jullie tempo ben ik al 3 uur thuis nl… :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ascendant had iemand hier geplaats Diana… even paar pagina’s terug zoeken… je moet je geboorteplaats weten, datum en tijd…

ppfff jij wel :snooty: weet je nog wat voor een goede conditie ik in de efteling had :stuck_out_tongue:

Ik ben een leeuw, getrouwd met een maagd. Kids zijn weegschaal en boogschutter, van alles wat dus.

@prinsjeJason wrote:

ppfff jij wel :snooty: weet je nog wat voor een goede conditie ik in de efteling had :stuck_out_tongue:

:angel: verrek… ja… 8) en IK was moe… :mrgreen:

maarja, we lullen teveel… :mrgreen:

De Leeuw is een sterke persoonlijkheid. Hij beschikt over veel wilskracht. Als hij eenmaal een besluit genomen heeft, dan is hij hier niet gemakkelijk van af te brengen: hij zal blijven proberen zijn doel te bereiken. Hij is een harde werker, die in staat is om anderen te laten doen wat hij wil. Dit kan er echter toe leiden dat hij anderen gaat manipuleren.

Hij staat graag in het middelpunt van de aandacht. Hij heeft daar ook een zekere flair voor, alhoewel dat soms wat misplaatst overkomt. Hij is een gevoelig en warm mens, trots en met zelfrespect. Hij sluit geen compromissen: zijn zelfrespect is voor hem net zo belangrijk als het respect van anderen. Eerlijkheid en openheid staan bij hem voorop.

Tijdens zijn leven kan hij, dankzij zijn persoonlijkheid en zijn harde werken, meermalen in een leiderspositie terecht komen.

Klopt wel :think: maar ik mis ook veel dingen,ik wil het eens helemaal lezen.

Mip, zodra ik iets weet, hoor je het :wink:

Heeft iemand nog tips voor Claudje de combi? :mrgreen: