Wat is jouw sterrenbeeld.. Herken je jezelf erin..

Mijne is tweeling… dit past bij mijn sterrenbeeld:



Tweelingen zijn mensen met een uitgesproken voorkeur voor afwisseling. Zij houden van reizen, van het zien van nieuwe dingen en het ontmoeten van nieuwe mensen. Het interesseert hen weinig hoe lang iets meegaat, als het hen maar stimuleert. Spelletjes vinden zij altijd leuk - als ze maar snel gaan.



Zij hebben een goed verstand en een snelle manier van denken. Zij vinden het leuk om nieuwe dingen te leren, hetzij uit boeken, hetzij van mensen. Duurt het echter te lang voordat er een antwoord op hun vragen komt, of is het antwoord te moeilijk, dan verliezen zij snel hun aandacht.



Zij zijn speelse personen, met wisselende stemmingen. Zij zullen nooit lang verdrietig of ongelukkig zijn: zodra er iets nieuws of interessants langskomt zijn zij hun stemming alweer vergeten. Hun grootste vijand is sleur en de daarbij behorende verveling.





Kan me er helemaal in vinden… de tekst klopt echt bij mij… :inlove: Ik merk ook meteen een klik met mensen die ook tweeling zijn… Deze vriendschappen zijn heftig maar gaan wel diep… 8)

Zo, en nu even kijken welk sterrenbeeld hier het meest rondhangt op kok… :inlove:



Ik zou al een paar uur geleden naar bed gaan… :wall:



Daaaaaag… :-*

ik ben boogschutster



waar haalde jij je tekst vandaan?

Hoi,



kreeft sterrenbeeld 3x hier in huis :mrgreen:

wel leuk ben benieuwt :angel:

Op mercurius streep astro punt com



Mag dit zo? :think:

@melanie wrote:

Hoi,



kreeft 3x hier in huis :mrgreen:

wel leuk ben benieuwt :angel:






Hahaha ja? merk je overeenkomsten?

vis :mrgreen:

Ziet: Boogschutter:





De Boogschutter is een positief en opgewekt persoon, vriendelijk en nieuwsgierig. Mensen zijn graag bij hem in de buurt en hij is altijd op zoek naar mensen: hetzij om mee te spelen, hetzij om antwoorden te krijgen op zijn vragen. Vindt hij de antwoorden niet bij mensen, dan neust hij in boeken die hem kunnen helpen bij zijn zoektocht naar kennis. Daarbij is hij niet altijd zorgvuldig genoeg: soms trekt hij te vroeg conclusies.



Hij heeft de beschikking over een grote hoeveelheid energie, die hij kwijt moet kunnen, hetzij in het spelen van spelletjes, hetzij in activiteiten buiten de deur. Kan hij niet naar buiten, dan dreigt het gevaar dat hij wat stil wordt.



Hij vindt het soms lastig om binnen de grenzen die door anderen aan hem opgelegd zijn, te leven. Zijn sterke vrijheidsdrang speelt hem dan parten. Hij wil in ieder geval vrij zijn in het sluiten van vriendschappen: daarin neemt hij zeker geen “bevelen” aan. Hij is een gedisciplineerd persoon, met een grote zelfbeheersing.

Melanie: kreeft:



De Kreeft is een gevoelig persoon. Niet alleen emotioneel, maar ook sensitief: hij is gevoelig voor de (onuitgesproken) signalen die elk mens uitzendt. In conversaties zal hij hoogstwaarschijnlijk net die zaken waar de ander niet over kon of wilde praten opmerken. Is de omgeving gevuld met negatieve emoties dan kan hij daar last van hebben.



Hij heeft een plek nodig waar hij alleen kan zijn met zijn gedachten. Wat er ook verandert in zijn leven: dit zal altijd het eerste zijn waar hij naar op zoek gaat. Naast de behoefte aan emotionele steun moet hij er zeker van zijn dat degene waar hij van houdt, ook van hem houdt. Hij moet van hem of haar op aan kunnen en samen creëert hij een plek waar hij op terug kan vallen.



Ontbreekt er iets aan zijn leefomstandigheden dan is dat direct merkbaar: hij kan onzeker worden en in zijn schulp kruipen. In een dergelijke periode is hij bijna zelfzuchtig: hij probeert “zijn portie” liefde, warmte en aandacht ten koste van anderen te krijgen.

Schoen: vis:



Vissen zijn mensen met een groot talent: zij zijn in staat om zich echt in anderen te verplaatsen. Zij begrijpen de behoeften van anderen en het geeft hen een goed gevoel als ze iemand kunt helpen.



Dit talent heeft ook een keerzijde: omdat zij zo gevoelig zijn bestaat het gevaar dat zij snel stemmingen en emoties van anderen oppikken en overnemen. Met name als zij in de buurt zijn van boze, verdrietige of ongelukkige mensen is dit lastig. Toch kunnen zij de mensen niet mijden. Hun grootste vijand is eenzaamheid.



Zij zijn vaak wat verlegen, kwetsbare personen. Zij zullen zich pas openstellen voor anderen als zij die kunnen vertrouwen. De tranen schieten hen soms snel in de ogen. Alhoewel dit geen negatieve eigenschap is kan dit behoorlijk frustrerend zijn.

@faizaa wrote:

Mijne is tweeling… dit past bij mijn sterrenbeeld:



Tweelingen zijn mensen met een uitgesproken voorkeur voor afwisseling. Zij houden van reizen, van het zien van nieuwe dingen en het ontmoeten van nieuwe mensen. Het interesseert hen weinig hoe lang iets meegaat, als het hen maar stimuleert. Spelletjes vinden zij altijd leuk - als ze maar snel gaan.



Zij hebben een goed verstand en een snelle manier van denken. Zij vinden het leuk om nieuwe dingen te leren, hetzij uit boeken, hetzij van mensen. Duurt het echter te lang voordat er een antwoord op hun vragen komt, of is het antwoord te moeilijk, dan verliezen zij snel hun aandacht.



Zij zijn speelse personen, met wisselende stemmingen. Zij zullen nooit lang verdrietig of ongelukkig zijn: zodra er iets nieuws of interessants langskomt zijn zij hun stemming alweer vergeten. Hun grootste vijand is sleur en de daarbij behorende verveling.





Kan me er helemaal in vinden… de tekst klopt echt bij mij… :inlove: Ik merk ook meteen een klik met mensen die ook tweeling zijn… Deze vriendschappen zijn heftig maar gaan wel diep… 8)






Nou hier ook een tweeling, en deze tekst slaat dan ook precies op mij… ik ben ook de beste vrienden met andere 2ling mensen.

Raak idd snel mijn aandacht kwijt bij dingen die niet boeien, ne ben idd nooit lang in 1 stemming…mijn moeder zei vroeger al…je bent jantje lacht jantje huilt haha



Leuk topic

wie is nog meer die tweeling? :inlove:

Boogschutter
23 november - 21 december
De temperamentvolle Boogschutter, een overmoedig kindje



De Boogschutter is een positief en opgewekt persoon, vriendelijk en nieuwsgierig. Mensen zijn graag bij hem in de buurt en hij is altijd op zoek naar mensen: hetzij om mee te spelen, hetzij om antwoorden te krijgen op zijn vragen. Vindt hij de antwoorden niet bij mensen, dan neust hij in boeken die hem kunnen helpen bij zijn zoektocht naar kennis. Daarbij is hij niet altijd zorgvuldig genoeg: soms trekt hij te vroeg conclusies.
Hij heeft de beschikking over een grote hoeveelheid energie, die hij kwijt moet kunnen, hetzij in het spelen van spelletjes, hetzij in activiteiten buiten de deur. Kan hij niet naar buiten, dan dreigt het gevaar dat hij wat stil wordt.

Hij vindt het soms lastig om binnen de grenzen die door anderen aan hem opgelegd zijn, te leven. Zijn sterke vrijheidsdrang speelt hem dan parten. Hij wil in ieder geval vrij zijn in het sluiten van vriendschappen: daarin neemt hij zeker geen "bevelen" aan. Hij is een gedisciplineerd persoon, met een grote zelfbeheersing.



het dikgedrukte klopt niet.


maar het gaat ook om je ascendant,
en dat is maagd
(dat komt misschien beter overeen met hoe anderen mij zien)

hm... die doet het niet :wall:
nu moet ik dus blijven zoeken tot ik het gevonden heb he

@faizaa wrote:

wie is nog meer die tweeling? :inlove:




ik dus…zie dat je ook de eigenschap ongeduldigheid hebt …net als ik :wink:

@Aapie27 wrote:

@faizaa wrote:
Mijne is tweeling… dit past bij mijn sterrenbeeld:



Tweelingen zijn mensen met een uitgesproken voorkeur voor afwisseling. Zij houden van reizen, van het zien van nieuwe dingen en het ontmoeten van nieuwe mensen. Het interesseert hen weinig hoe lang iets meegaat, als het hen maar stimuleert. Spelletjes vinden zij altijd leuk - als ze maar snel gaan.



Zij hebben een goed verstand en een snelle manier van denken. Zij vinden het leuk om nieuwe dingen te leren, hetzij uit boeken, hetzij van mensen. Duurt het echter te lang voordat er een antwoord op hun vragen komt, of is het antwoord te moeilijk, dan verliezen zij snel hun aandacht.



Zij zijn speelse personen, met wisselende stemmingen. Zij zullen nooit lang verdrietig of ongelukkig zijn: zodra er iets nieuws of interessants langskomt zijn zij hun stemming alweer vergeten. Hun grootste vijand is sleur en de daarbij behorende verveling.





Kan me er helemaal in vinden… de tekst klopt echt bij mij… :inlove: Ik merk ook meteen een klik met mensen die ook tweeling zijn… Deze vriendschappen zijn heftig maar gaan wel diep… 8)






Nou hier ook een 2ling, en deze tekst slaat dan ook precies op mij… ik ben ook de beste vrienden met andere 2ling mensen.

Raak idd snel mijn aandacht kwijt bij dingen die niet boeien, ne ben idd nooit lang in 1 stemming…mijn moeder zei vroeger al…je bent jantje lacht jantje huilt haha



Leuk topic




Owww jij bent het :mrgreen: :thumbup:

Leuk zeg…

Heb het ook hoor… tweelingen raken mij wel…

Kan heel erg ruzie mee maken maar ook heel erg mee lachen en janken…

Ik ook hahahaa… ik ben OF heel happy OF down… beetje pieken en dalen… als ik in een piek zit verlang ik bijna naar het dal en andersom :wall:

En ik flirt… ik hou van flirten… doe er verder niks mee hoor, maar die aandacht vind ik leukkkk…

@Aapie27 wrote:

@faizaa wrote:
wie is nog meer die tweeling? :inlove:




ik dus…zie dat je ook de eigenschap ongeduldigheid hebt …net als ik :wink:






proesttttttt ja… :mrgreen:





Az wordt soms gek van me… ik kan ook moeilijk naar hem luisteren soms, hij gaat zoooooooooooooo langzaam… :wall: :mrgreen:

@Ziet wrote:

Boogschutter

23 november - 21 december

De temperamentvolle Boogschutter, een overmoedig kindje







De Boogschutter is een positief en opgewekt persoon, vriendelijk en nieuwsgierig. Mensen zijn graag bij hem in de buurt en hij is altijd op zoek naar mensen: hetzij om mee te spelen, hetzij om antwoorden te krijgen op zijn vragen. Vindt hij de antwoorden niet bij mensen, dan neust hij in boeken die hem kunnen helpen bij zijn zoektocht naar kennis. Daarbij is hij niet altijd zorgvuldig genoeg: soms trekt hij te vroeg conclusies.

Hij heeft de beschikking over een grote hoeveelheid energie, die hij kwijt moet kunnen, hetzij in het spelen van spelletjes, hetzij in activiteiten buiten de deur. Kan hij niet naar buiten, dan dreigt het gevaar dat hij wat stil wordt.



Hij vindt het soms lastig om binnen de grenzen die door anderen aan hem opgelegd zijn, te leven. Zijn sterke vrijheidsdrang speelt hem dan parten. Hij wil in ieder geval vrij zijn in het sluiten van vriendschappen: daarin neemt hij zeker geen “bevelen” aan. Hij is een gedisciplineerd persoon, met een grote zelfbeheersing.






het dikgedrukte klopt niet.





maar het gaat ook om je ascendant,

en dat is maagd

(dat komt misschien beter overeen met hoe anderen mij zien)



hm… die doet het niet :wall:

nu moet ik dus blijven zoeken tot ik het gevonden heb he






Nieuwsgierig he… staat er ook tussen… :wink:

flirten…heerlijk…zat t van de week nog aan iemand te vertellen…het spelletje is zoooo leuk…maar ga altijd netjes weer terug naar mijn mannetje :inlove:



Ben je trouwens ook een recht door zee persoon? Of is dat gewoon een eigenschap die niets met mijn sterrebeeld te maken heeft?

andere site:


De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken maagd zijn:
ordelijk zorgvuldig dienstbaar
correct ijverig nuchter
helder kritisch kleinzielig
preuts degelijk zakelijk

De maagd is een behulpzaam mens. Het geeft de maagd een prettig gevoel als hij/zij anderen kan helpen. Ook als de maagd zijn/haar eigen belangen daarvoor opzij moet zetten, is hij/zij bereid zich voor andere mensen in te zetten. Mensen zullen het fijn vinden als een maagd iets voor ze doet, want wat de maagd doet dat doet hij/zij goed. De maagd houdt niet van half werk. De maagd is vooral een kei in het aanbrengen van structuur. Ook begrijpt hij/zij structuren heel snel en beschikt over een bijzonder goed analytisch vermogen. In een ongestructureerde of wanordelijke omgeving zal de maagd zich niet thuis voelen.

De maagd heeft een kritische instelling. Dit kan er wel eens toe leiden dat hij/zij andere mensen bekritiseert, omdat ze niet aan zijn/haar kwaliteitseisen voldoen. Toch zal de maagd moeten leren accepteren, dat niet iedereen zo'n perfectionistische instelling heeft. De maagd neemt meer tijd om zijn/haar zaken op orde te brengen dan andere mensen, hetgeen veelal resulteert in een hoger kwaliteitsniveau. Dit is een gave waar de maagd zeker zijn/haar voordeel mee kan doen. Als de maagd zich teveel aan kritiek overgeeft, zou dat wel eens kunnen leiden tot frustraties en gevoelens van ongenoegen.

De maagd houdt zowel van intellectuele als praktische uitdagingen. Nadat de maagd de structuur van iets begrepen heeft, duikt hij/zij meestal vrij snel in de details. Ook als hij/zij praktische zaken aanpakt, heeft de maagd bijzonder veel oog voor details. Omdat de maagd zulke hoge kwaliteitseisen aan zichzelf stelt, zijn de resultaten vaak goed. Door de kritische instelling zal hij/zij er zelf echter niet zo snel tevreden mee zijn. De maagd zou eens iemand anders moeten vragen, wat hij/zij ervan vindt en dan ook moeten vertrouwen op zijn/haar oordeel.



yep... ik ben meer een maagd dan een boogschutster :mrgreen:

@Aapie27 wrote:

flirten…heerlijk…zat t van de week nog aan iemand te vertellen…het spelletje is zoooo leuk…maar ga altijd netjes weer terug naar mijn mannetje :inlove:



Ben je trouwens ook een recht door zee persoon? Of is dat gewoon een eigenschap die niets met mijn sterrebeeld te maken heeft?






Jaaa idd het gaat om het spel… daar de kick van krijgen… voor de rest ben ik saai, ik hou van saai… ga altijd terug naar het ventje ja…



Ben ook recht door zee… soms TE… heb geleerd me een beetje te beheersen… mensen schrikken er soms van… :oops: