Wat is jouw sterrenbeeld.. Herken je jezelf erin..

whaha wij lijken op elaar…ik heb dat niet kunnen luisteren vanwege langzaamheid ook heel erg…dan vraag ik me halverwege t verhaal echt af …ja en wanneer komt nou je punt?? Schiet op, heb wel meer te doen haha



Ik hou ook van snel, ff dit ff dat…en ik hou van het onverwachtse en spontane, je kan op elk uur van de dag zo bij me voor de deur staan…vind ik zo gezellig

hoi,



Klopt wel ja :thumbup:



als chinese astrologie ben ik een geit en dat klopt ook wel :oops: een geit mekkert graag :?

Ik heb wel eens stom toeval hoor, er was iemand die zei, je ziet er goed uit, gisteren niet dan zei, ik :oops:



later had ik eens het boek gekocht en wat stond erin, ja precies hetzelfde :oops:



en het verzamelen alles kunnen gebruiken :oops: :? :doh:

@Ziet wrote:

andere site:


De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken [maagd](https://www.ikenmama.nl/sterrenbeeld-maagd-kind-gek-op-natuur/) zijn:
ordelijk zorgvuldig dienstbaar
correct ijverig nuchter
helder kritisch kleinzielig
preuts degelijk zakelijk

De maagd is een behulpzaam mens. Het geeft de maagd een prettig gevoel als hij/zij anderen kan helpen. Ook als de maagd zijn/haar eigen belangen daarvoor opzij moet zetten, is hij/zij bereid zich voor andere mensen in te zetten. Mensen zullen het fijn vinden als een maagd iets voor ze doet, want wat de maagd doet dat doet hij/zij goed. De maagd houdt niet van half werk. De maagd is vooral een kei in het aanbrengen van structuur. Ook begrijpt hij/zij structuren heel snel en beschikt over een bijzonder goed analytisch vermogen. In een ongestructureerde of wanordelijke omgeving zal de maagd zich niet thuis voelen.

De maagd heeft een kritische instelling. Dit kan er wel eens toe leiden dat hij/zij andere mensen bekritiseert, omdat ze niet aan zijn/haar kwaliteitseisen voldoen. Toch zal de maagd moeten leren accepteren, dat niet iedereen zo'n perfectionistische instelling heeft. De maagd neemt meer tijd om zijn/haar zaken op orde te brengen dan andere mensen, hetgeen veelal resulteert in een hoger kwaliteitsniveau. Dit is een gave waar de maagd zeker zijn/haar voordeel mee kan doen. Als de maagd zich teveel aan kritiek overgeeft, zou dat wel eens kunnen leiden tot frustraties en gevoelens van ongenoegen.

De maagd houdt zowel van intellectuele als praktische uitdagingen. Nadat de maagd de structuur van iets begrepen heeft, duikt hij/zij meestal vrij snel in de details. Ook als hij/zij praktische zaken aanpakt, heeft de maagd bijzonder veel oog voor details. Omdat de maagd zulke hoge kwaliteitseisen aan zichzelf stelt, zijn de resultaten vaak goed. Door de kritische instelling zal hij/zij er zelf echter niet zo snel tevreden mee zijn. De maagd zou eens iemand anders moeten vragen, wat hij/zij ervan vindt en dan ook moeten vertrouwen op zijn/haar oordeel.



yep... ik ben meer een maagd dan een boogschutster :mrgreen:


Ziet, een kritisch maar onafhankelijk gestructureerd persoontje dus.. :mrgreen: :thumbup:

even nog de boogschutster van dezelfde site :mrgreen: :


De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken boogschutter zijn:
spontaan tolerant rondreizend
open onrealistisch sportief (whahaha)
overdreven idealistisch extrovert
levenslustig rusteloos eigenwijs

De boogschutter is een spontaan mens. De boogschutter is bijzonder eerlijk en direct in alles wat hij/zij doet en zegt. De waarheid is erg belangrijk voor de boogschutter. Ook al heeft hij/zij niet de intentie om mensen te kwetsen, de eerlijkheid en directheid kan er soms toe leiden dat hij/zij mensen pijn doet. Het optreden van de boogschutter is niet altijd even tactvol. Waarschijnlijk kan het hem/haar niet zoveel schelen, omdat het voor de boogschutter nu eenmaal belangrijk is de waarheid te vertellen. Toch is het goed voor de boogschutter af en toe eens stil te staan bij de manier waarop hij/zij op andere mensen overkomt en hier rekening mee te houden in zijn/haar communicatie met andere mensen.

De boogschutter heeft een optimistische instelling en kijkt altijd naar de toekomst. Heeft de boogschutter een doel bereikt, dan stelt hij/zij onmiddellijk het volgende doel vast en begint daaraan te werken. Het leven moet voor de boogschutter avontuurlijk zijn, met telkens nieuwe uitdagingen en mogelijkheden om zich verder te ontwikkelen. De boogschutter staat nooit lang stil en wil het leven in volle teugen genieten.

De boogschutter houdt ervan om op pad te gaan, zodat hij/zij zijn/haar enorme hoeveelheid energie kwijt kan. De boogschutter houdt van reizen en van sporten, en dan vooral buiten sporten, maar ook van uitgaan. De boogschutter wil graag onder de mensen zijn, vooral mensen die hem/haar nieuwe interessante dingen kunnen vertellen. De boogschutter is nu eenmaal nieuwsgierig en wil het antwoord op elke vraag weten. De boogschutter wordt vrij gemakkelijk in een groep opgenomen, omdat hij/zij spontaan en prettig in de omgang is. Hij/zij beschikt over een natuurlijke charme die hem/haar vooral aantrekkelijk maakt voor mensen van het andere geslacht.

De boogschutter heeft een enorme behoefte aan vrijheid in de ruimste zin van het woord. Als mensen een boogschutter beperkingen proberen op te leggen, zal hij/zij zich daar op alle mogelijke manieren tegen verzetten. De boogschutter wil het leven leven zoals het uitkomt. Ook is de boogschutter niet gemakkelijk te beïnvloeden. De boogschutter is pas bereid van richting te veranderen, als hij/zij zelf tot de conclusie is gekomen dat die andere richting de juiste is.



de uitleg klopt dan wel weer meer,
maar er kloppen nog steeds een aantal dingen niet.

@Aapie27 wrote:

whaha wij lijken op elaar…ik heb dat niet kunnen luisteren vanwege langzaamheid ook heel erg…dan vraag ik me halverwege t verhaal echt af …ja en wanneer komt nou je punt?? Schiet op, heb wel meer te doen haha



Ik hou ook van snel, ff dit ff dat…en ik hou van het onverwachtse en spontane, je kan op elk uur van de dag zo bij me voor de deur staan…vind ik zo gezellig






och ik heb dat zoooooooo erg… ik heb ook tegen Az gezegd kom op kerel maak je punt… en dan zegt ie: je weet niet eens wat ik wil zeggen… Nou zeg ik dan, ga dan dooooooor… mennnn je maakt me gek… Is ie weer 10 sec stil voordat ie verder gaat… dat trek ik niet hoor… dan zit ik alweer te denken welk wasje ik ga draaien…

@melanie wrote:

hoi,



Klopt wel ja :thumbup:



als chinese astrologie ben ik een geit en dat klopt ook wel :oops: een geit mekkert graag :?

Ik heb wel eens stom toeval hoor, er was iemand die zei, je ziet er goed uit, gisteren niet dan zei, ik :oops:



later had ik eens het boek gekocht en wat stond erin, ja precies hetzelfde :oops:



en het verzamelen alles kunnen gebruiken :oops: :? :doh:






Hahahaha een verzamelaar… goed dat wij niet met elkaar getrouwd zijn dan… of jij met Ziet, die van structuur houdt… :mrgreen:

Alle vrouwen zijn geiten hoor Melanie… :snooty: :mrgreen: :wink:

hier ook een tweeling , maar de tekst er van is niet echt van toepassing op mij , hih ,

ik ben iemand die niet houd van afwisseling en hou meer van het zekere en ik plan het liefst alles zodats ook alles gaat hoe ik het wil en gepland had

ik hou niet van reizen ik viind het wel leuk hoor , maar ik ben een echte huismus die graag lekker thuis is

maar er staan wel wat dingen in die ik wel herken in mezelf :mrgreen:

@Ziet wrote:

even nog de boogschutster van dezelfde site :mrgreen: :


De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken boogschutter zijn:
spontaan tolerant rondreizend
open onrealistisch sportief (whahaha)
overdreven idealistisch extrovert
levenslustig rusteloos eigenwijs

De boogschutter is een spontaan mens. De boogschutter is bijzonder eerlijk en direct in alles wat hij/zij doet en zegt. De waarheid is erg belangrijk voor de boogschutter. Ook al heeft hij/zij niet de intentie om mensen te kwetsen, de eerlijkheid en directheid kan er soms toe leiden dat hij/zij mensen pijn doet. Het optreden van de boogschutter is niet altijd even tactvol. Waarschijnlijk kan het hem/haar niet zoveel schelen, omdat het voor de boogschutter nu eenmaal belangrijk is de waarheid te vertellen. Toch is het goed voor de boogschutter af en toe eens stil te staan bij de manier waarop hij/zij op andere mensen overkomt en hier rekening mee te houden in zijn/haar communicatie met andere mensen.

De boogschutter heeft een optimistische instelling en kijkt altijd naar de toekomst. Heeft de boogschutter een doel bereikt, dan stelt hij/zij onmiddellijk het volgende doel vast en begint daaraan te werken. Het leven moet voor de boogschutter avontuurlijk zijn, met telkens nieuwe uitdagingen en mogelijkheden om zich verder te ontwikkelen. De boogschutter staat nooit lang stil en wil het leven in volle teugen genieten.

De boogschutter houdt ervan om op pad te gaan, zodat hij/zij zijn/haar enorme hoeveelheid energie kwijt kan. De boogschutter houdt van reizen en van sporten, en dan vooral buiten sporten, maar ook van uitgaan. De boogschutter wil graag onder de mensen zijn, vooral mensen die hem/haar nieuwe interessante dingen kunnen vertellen. De boogschutter is nu eenmaal nieuwsgierig en wil het antwoord op elke vraag weten. De boogschutter wordt vrij gemakkelijk in een groep opgenomen, omdat hij/zij spontaan en prettig in de omgang is. Hij/zij beschikt over een natuurlijke charme die hem/haar vooral aantrekkelijk maakt voor mensen van het andere geslacht.

De boogschutter heeft een enorme behoefte aan vrijheid in de ruimste zin van het woord. Als mensen een boogschutter beperkingen proberen op te leggen, zal hij/zij zich daar op alle mogelijke manieren tegen verzetten. De boogschutter wil het leven leven zoals het uitkomt. Ook is de boogschutter niet gemakkelijk te beïnvloeden. De boogschutter is pas bereid van richting te veranderen, als hij/zij zelf tot de conclusie is gekomen dat die andere richting de juiste is.



de uitleg klopt dan wel weer meer,
maar er kloppen nog steeds een aantal dingen niet.


hahahahahaha... doorgaan tot je het vindt.. :mrgreen:

@pegje wrote:

hier ook een tweeling , maar de tekst er van is niet echt van toepassing op mij , hih ,

ik ben iemand die niet houd van afwisseling en hou meer van het zekere en ik plan het liefst alles zodats ook alles gaat hoe ik het wil en gepland had

ik hou niet van reizen ik viind het wel leuk hoor , maar ik ben een echte huismus die graag lekker thuis is

maar er staan wel wat dingen in die ik wel herken in mezelf :mrgreen:






Ik ook wel een beetje hoor… ik hou van afwisseling qua ideeen en emoties maar verder ben ik ook wel iemand van structuur… maar dat komt ook meer omdat ik nu kids heb…

ja ik doe net of ik hier alleen zit hoor

(wat nou anderen willen graag bij me zijn? wat nou ik ben gezellig en open whahahaha)



nog ff 1 ding, voordat ik uitgehuwelijkt word met een geit:

ik ben helemáál niet ordelijk :mrgreen:

dus ik zou zeggen: lekker verzamelen hoor :thumbup: :mrgreen:



(ik moet alleen niet van die beeldjes in mijn huis…)

@Ziet wrote:

ja ik doe net of ik hier alleen zit hoor

(wat nou anderen willen graag bij me zijn? wat nou ik ben gezellig en open whahahaha)



nog ff 1 ding, voordat ik uitgehuwelijkt word met een geit:

ik ben helemáál niet ordelijk :mrgreen:

dus ik zou zeggen: lekker verzamelen hoor :thumbup: :mrgreen:



(ik moet alleen niet van die beeldjes in mijn huis…)






whoehahahahaha lig hier in een deuk hahhaaa… :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:



mennn ik moet gaan slapen… :wall:

whahaha

uit dit topic haal je zo ieders sterrenbeelden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

de chinese astrologie slaat toch wel de spijker op zijn kop…

ik ben een Os:


De Os is evenwichtig, geduldig, behoudend en standvastig. Een harde en toegewijde werker met een ordelijke en vastberaden manier van handelen.

De Os neemt verantwoordelijkheden ernstig, is oprecht en heeft vertrouwen in de medemens. Toch is de Os een beetje een eenling, rustig en teruggetrokken hecht hij aan ouderwetse waarden en principes.

De Os kan tobben over de toekomst en over de toekomst van zijn of haar kinderen, houdt van rituelen, orde en tradities en een ouderwetse rolverdeling.

Daarentegen kan een Os in vriendschappen juist de excentriekeling opzoeken, alsof de andere mensen alle gevaarlijke en risico-volle dingen moeten doen die de Os zelf niet aandurft.

De Os is de meest betrouwbare vriend van de Chinese dierenriem, maar is in staat zijn vrienden te verjagen door met een botte eerlijkheid kritiek te leveren en zich overal mee te willen bemoeien.

Als kind houden Ossen van leren, lezen en tijd in hun eentje doorbrengen. Ze kunnen al op jonge leeftijd erg volwassen lijken, maar bij tijd en wijle een fikse driftbui krijgen. Als ouder is een Os koesterend, liefhebbend, beshermend en erg geduldig.



De vijf typen
Water: charmant en gezellig, een gelukkige Os die ervan houdt tijd in de natuur door te brengen. Dit type is het meest los en ruimdenkend van alle Ossen.
Hout: deze Os heeft creatieve gaven, een intuïtief type wat zich in anderen kan inleven.
Vuur: geliefd om zijn of haar warmte en geduld en altijd in staat tijd vrij te maken voor een ander.
Aarde: dit is de meest evenwichtige Os, hij/zij kan nogal succesvol zijn en heeft een aangeboren charisma.
Metaal: de meest principiële en vastberaden Os van alle vijf de Ossen, maar wordt tegelijkertijd toch graag aardig gevonden.


ik heb geen idee wat mijn sterrenbeeld in het chinees is :think:

http://www.catharinaweb.nl/astrologie/chinese/

Hoi,



Ik ben al getrouwd met een paard :mrgreen:





nee echt beeldjes verzamelen doe ik niet, moet zeggen, het wordt minder :angel: maar lintjes, inpak papiertjes kaartjes alles bewaarde ik.

Nu niet lachen hoor maar ik haalde zelfs als de schoenen versleten waren en de veters nog goed waren die veters eruit :oops: :? :angel: :shifty:



gr mel

:o :o :o

ow ik lig in een deuk hier…

heb vandaag een nieuwe dekbedhoes gekocht

beetje barok, met bruine krullen en blauw er in en ook nog creme…

net ff op het bed gegooid

en het eerste wat ik zeg is:

:think: toch wel een beetje rommelig zo… in die rommelige kamer



zal ik dan toch ergens wel iets ordelijks hebben? :mrgreen:

Ziet bedankt voor het linkje :-*





dit stukje kan ik me zelf wel in vinden



De Haan is onbevangen, beschermend en nauwgezet. Een Haan heeft een kleurrijk karakter en een goed organisatievermogen. Ook heeft hij gevoel voor humor, maar met onwrikbare opvattingen. Hij houdt van discussie.



Hanen zijn niet zo tactvol en soms erg wispelturig. Ze hebben een waardige en gezaghebbende houding. Financieel zijn ze bekwaam.



De Haan maakt veel notities en is ambitieus, maar soms een beetje irreëel. Hij houdt niet van kritiek, maar wel van tradities en rituelen, van optochten en pracht en praal.



Een Haan kan erg trots zijn en besteedt meestal veel aandacht aan het uiterlijk. Over het algemeen zijn Hanenkinderen erg onafhankelijk en hebben ze hun zaakjes goed voor elkaar. Ze kunnen zichzelf goed vermaken.













Ook kan een Hanenouder niet zo goed affectie tonen. Het zijn in wezen hele goede ouders, maar ze gedragen zich vaak iets te afstandelijk tegenover hun kinderen.



en in dit stukje helemaal niet , ik ben net het tegenovergestelde van wat ze hier zeggen , ik ben iemand die elk moment waar een knuffel in past of een zoen dat ik dat moment ook met bijde handen aangrijp

:mrgreen: en mijn dochter is ook zo , gelukkig voor mij hihihi :inlove:



en mijn vriend is een os , leuk om zoiets te lezen allemaal

grappig; Tygo is ook een haan

en ze kunnen goed met Ossen inderdaad

(oef, gelukkig!)



Mario is een varken :silenced: :mrgreen: