Wat is jouw sterrenbeeld.. Herken je jezelf erin..

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
@Aapie27 wrote:
@faizaa wrote:
Mijne is tweeling… dit past bij mijn sterrenbeeld:

Tweelingen zijn mensen met een uitgesproken voorkeur voor afwisseling. Zij houden van reizen, van het zien van nieuwe dingen en het ontmoeten van nieuwe mensen. Het interesseert hen weinig hoe lang iets meegaat, als het hen maar stimuleert. Spelletjes vinden zij altijd leuk - als ze maar snel gaan.

Zij hebben een goed verstand en een snelle manier van denken. Zij vinden het leuk om nieuwe dingen te leren, hetzij uit boeken, hetzij van mensen. Duurt het echter te lang voordat er een antwoord op hun vragen komt, of is het antwoord te moeilijk, dan verliezen zij snel hun aandacht.

Zij zijn speelse personen, met wisselende stemmingen. Zij zullen nooit lang verdrietig of ongelukkig zijn: zodra er iets nieuws of interessants langskomt zijn zij hun stemming alweer vergeten. Hun grootste vijand is sleur en de daarbij behorende verveling.

Kan me er helemaal in vinden… de tekst klopt echt bij mij… :inlove: Ik merk ook meteen een klik met mensen die ook tweeling zijn… Deze vriendschappen zijn heftig maar gaan wel diep… 8)

Nou hier ook een 2ling, en deze tekst slaat dan ook precies op mij… ik ben ook de beste vrienden met andere 2ling mensen.

Raak idd snel mijn aandacht kwijt bij dingen die niet boeien, ne ben idd nooit lang in 1 stemming…mijn moeder zei vroeger al…je bent jantje lacht jantje huilt haha

Leuk topic

Owww jij bent het :mrgreen: :thumbup:

Leuk zeg…

Heb het ook hoor… tweelingen raken mij wel…

Kan heel erg ruzie mee maken maar ook heel erg mee lachen en janken…

Ik ook hahahaa… ik ben OF heel happy OF down… beetje pieken en dalen… als ik in een piek zit verlang ik bijna naar het dal en andersom :wall:

En ik flirt… ik hou van flirten… doe er verder niks mee hoor, maar die aandacht vind ik leukkkk…

Daarom zijn jullie mijn vriendinnetjes :mrgreen: :dance: :inlove:

Ik ben ook 2ling 8)

Mijn man is kreeft,die klopt ook zooooooooooooo!

Ik noem dat zijn oestermomentjes…dan is er niets te beginnen tot hij uit zichzelf weer open gaat…

Hmmm… aapie maandmama? :think:

Leuk zeg!

Hahaha ja die oester momenten… :mrgreen:

@pegje wrote:

hier ook een tweeling , maar de tekst er van is niet echt van toepassing op mij , hih ,

ik ben iemand die niet houd van afwisseling en hou meer van het zekere en ik plan het liefst alles zodats ook alles gaat hoe ik het wil en gepland had

ik hou niet van reizen ik viind het wel leuk hoor , maar ik ben een echte huismus die graag lekker thuis is

maar er staan wel wat dingen in die ik wel herken in mezelf :mrgreen:
Ligt ook aan je ascedant hoor…ik ben ook niet heel reislustig en ben ook een huismus :mrgreen:

Ik ben geloof ik kreeft van ascedant.

:think:

Ik ben een Ram

Marino is een Schorpioen

Broes is een Kreeft

Senne is een Maagd

Cas is een Tweeling

:angel: :mrgreen:

@faizaa wrote:

Mijn man is ook leeuw… :mrgreen:
Is hij leeuw :shock:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje dát verklaard een hoop zeg :roll:

Ik vertel het je morgen wel :mrgreen:

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:

Vergeet niet dat andere tweelingen meelezen!

Ik word nu zooooo nieuwschierig! :mrgreen:

tot nu toe gaan de maagden aan kop, wel typisch voor een zwangerschapsforum :wink:

Ik ben een waterman

Sam is waterman

Julia is tweelingen

hubbie is Vissen

mijn acendant is boogschutter en die klopt heel goed!!! mijn beste vriendin is een boogschutter met ascendant boogschutter, pittig wijffie! :inlove:

@Peetje wrote:

Ik ben een ram…mijn ascedant is ook ram… :roll:
oei :mrgreen:

8)

:-*

De Waterman is een sterk individu: vrij van geest en altijd op zoek naar nieuwe zaken en denkbeelden. Vastgeroeste denkwijzen en patronen boezemen hem afkeer in. Hij keert zich af van mensen die hem proberen in te tomen of ideeën op te leggen: hij wil zijn eigen weg kiezen.

Hij staat niet alleen open voor nieuwigheden, hij is ook standvastig. Een eenmaal genomen besluit zal hij niet zomaar over boord zetten. Hij kan dan ook wel eens het verwijt krijgen dat hij “koppig” is.

Als hij zich in een team bevindt streeft hij ernaar te doen wat voor iedereen het beste is, met inachtneming van zijn eigen behoeften. Op het moment dat het groepsbelang in strijd is met zijn eigen behoeften kan dit problemen opleveren. Echter, hij zal er altijd naar streven dat een ieder zijn deel krijgt.

nouwwwww klopt zeker hoor!!

en dan mijn ascendant

boogschutter:

Degenen met ascendant Boogschutter hebben er behoefte aan om hun eigen leven te leiden. Daarnaast voelen zij zich ook niet echt geroepen om anderen te vertellen hoe zij hun leven zouden moeten leiden. Zij willen niet verantwoordelijk zijn voor anderen, zij hebben genoeg aan hun eigen leven.

KLOPT

Zij zijn openhartige personen, eerlijk en open. Voor hen zijn warmte en sfeer erg belangrijk. Zij beschikken over een grote hoeveelheid energie en zij vinden het hoogstwaarschijnlijk heerlijk om buiten te zijn. Hun vrijheid is ze lief. Inperkingen, van welke aard ook, maken hen onrustig.

vetgedrukte klopt niet

Zij proberen het leven zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te houden. Sociale omgangsvormen maken dit af en toe onmogelijk en dat kunnen zij lastig vinden. Deze wens, gecombineerd met hun openhartigheid, leidt er soms toe dat zij “te eerlijk” zijn. Mensen kunnen hen dan bot en tactloos vinden en zich gekwetst voelen. Zij hebben echter nooit kwaad in de zin.

KLOPT :mrgreen:

@famkegb wrote:

ik ben kreeft!

Kreeft is het vierde teken van de Zodiak en vertegenwoordigt diepe gevoelens, een beschermende instelling en het huis. Als eerste waterteken symboliseert dit het begin van de volwassenheid, zich installeren in een eigen huis en het verkrijgen van introspectie als een middel om het leven beter te leren begrijpen. Kreeft kan in het bijzonder worden vergeleken met de evolutie en verfijning van de emotionele ervaring van de jonge volwassene. Met name bij het krijgen van een eerste kind komen er sterke, beschermende instincten boven.

Kreeft wordt geregeerd door de Maan en daardoor geassocieerd met met zeer persoonlijke emoties, evenals met de roerselen van het onderbewuste. Dromen vormen een integraal onderdeel van de wereld van de Kreeft. Als men van de zee, waarvan de getijden worden beïnvloed door de Maan, kan zeggen dat die het universum van de diffuse gevoelens vertegenwoordigt, dan symboliseert Kreeft zelf de kristallisatie van die gevoelens in de mens. Het Kreeftenpantser beschermt een gevoelig innerlijk tegen de buitenwereld. Kreeft kan worden beschouwd als het revolutionaire stadium tussen Tweelingen en Leeuw, waarin luchtige, verbale en veranderlijke energieën worden omgezet in vastliggende, standvastige en oprechte.

Fai,

A. is ook tweelingen! (niet ‘tweeling’, maar in t meervoud, om de dualiteit in de persoonlijkheid goed tot uiting te brengen…) En kreeft en tweelingen zijn een moeilijk/moeizaam koppel… :mrgreen: Maar als t werkt, dan werkt t fantastisch :inlove:

Dena,

iedereeeeeeeeeeeen weet dat ‘astrotijd’ geldklopperij is, net zoals de horoscoopjes in de margriet enzo…

Maar dat zegt niets over astrologie zoals al bekend was in de oude tijd! (denk aan de Chaldeeers…)

Hear hear…hier ook kreeft/tweelingen…al 12 jaar happy…

volgens mij zijn hub en ik ook een onmogelijke combinatie maar hier ook al 13 jaar zeer happy together :inlove:

@Bietje wrote:

Ik ben een Ram

Marino is een Schorpioen

Broes is een Kreeft

Senne is een Maagd

Cas is een Tweeling

Leuke combi :mrgreen:

Hier tweelingen (ik)

Kreeft (man dus)

Maagd ®

Schorpioen ©

Dus nu nog een Ram en wij zijn ‘‘hetzelfde gezin’’ :lol:

@renzosmam wrote:

@Bietje wrote:
Ik ben een Ram

Marino is een Schorpioen

Broes is een Kreeft

Senne is een Maagd

Cas is een Tweeling

Leuke combi :mrgreen:

Hier tweelingen (ik)

Kreeft (man dus)

Maagd ®

Schorpioen ©

Dus nu nog een Ram en wij zijn ‘‘hetzelfde gezin’’ :lol:

En ik nog een tweeling? :shock: :lol:

@Mip wrote:

@renzosmam wrote:
@faizaa wrote:

Tweeling Leeuw is een bijna onmogelijke combi…máár als ze bij elkaar zijn dan botsen en matchen ze en dan is het juist weer een combi die eeuwig kan blijven omdat ze elkaar niet los kunnen laten…

Dus het is een ‘‘goede’’ en ‘‘slechte’’ combi in 1 :mrgreen:

@Ziet wrote:

@dena wrote:
@Ziet wrote:
dena:

niemand kan toekomst voorspellen

ook een horoscoop niet.

je hebt deels gelijk dat je zegt dat je toekomst wordt bepaald door je verleden,

maar ook door je omgeving en door de keuzes die je maakt in je leven.

de manier waarop je die keuzes maakt, ligt vast in je karakter (die een horoscoop wel degelijk bepaalt)

dat verklaart ook hoe je omgeving jou ziet en op je reageert (en die manier van reageren ligt ook wel degelijk vast door die persoons horoscoop en zijn karakter, zijn verleden, zijn omgeving en zijn keuzes die hij gemaakt heeft en maakt)

het heeft allemaal invloed op elkaar

en daarom kan een horoscoop zoals die in de telegraaf staat ook niet jouw toekomst voorspellen. Je komt immers niet altijd in dezelfde situaties, je komt niet precies die mensen tegen die op een bepaalde manier op je reageren enz.

ALs dit waar zou zijn, hoe kan het dan dat een "goede"astroloog mijn sterrenbeeld niet kan geven aan de hand van mijn levensloop en karakterschets?

omdat die goede astroloog niet kan zien wat jij allemaal hebt meegemaakt en wie je in je leven bent tegen gekomen.

daarnaast zou jij je ook nog kunnen verschuilen achter een muurtje (om ff een voorbeeld te noemen) en daar kijkt een astroloog niet doorheen,

het is immers geen psycholoog.

een goede astroloog werkt ook juist andersom;

vanuit de feiten (namelijk de stand van de sterren ten opzichte van zon en de maan op jouw geboortetijd en in jouw geboorteplaats op dat moment) komt er een karakterschets uit, en ook je ascendant, en nog veel meer.

niet andersom dus: ik ben zo en zo en vertel jij maar watvoor sterrenbeeld ik ben.

er is niks wazigs aan astrologie, het is puur meetkunde en feiten.

niet zoals bij bijvoorbeeld paranormalen; daar zou een goede misschien wel kunnen zeggen hoe jij in elkaar steekt :wink:

Astrologie is zeker geen feit. Dan zou het nl wetenschappelijk bewezenmoeten zijn en dat is het niet. Omdat het dus niet andersom werkt: ik vertel mijn karakter en levensverhaal eerlijjk en astroloog vertelt mij hierna mijn sterrenbeeld is het dus de reinste kul. Als astrologie echt zou zijn dan zou het "dubbel blind "te bewijzen moeten zijn. En dat is dus niet het geval. Het is gewoon gissen (en commercie)

Wie kan mij iets vertellen mij iets over de combi maagd/weegschaal?

Hier trouwens:

Rich: weegschaal

Thom: maagd

Max: Vis

Fleur: Vis

Ikzelf: maagd

@dena wrote:

@Ziet wrote:
@dena wrote:
@Ziet wrote:
dena:

niemand kan toekomst voorspellen

ook een horoscoop niet.

je hebt deels gelijk dat je zegt dat je toekomst wordt bepaald door je verleden,

maar ook door je omgeving en door de keuzes die je maakt in je leven.

de manier waarop je die keuzes maakt, ligt vast in je karakter (die een horoscoop wel degelijk bepaalt)

dat verklaart ook hoe je omgeving jou ziet en op je reageert (en die manier van reageren ligt ook wel degelijk vast door die persoons horoscoop en zijn karakter, zijn verleden, zijn omgeving en zijn keuzes die hij gemaakt heeft en maakt)

het heeft allemaal invloed op elkaar

en daarom kan een horoscoop zoals die in de telegraaf staat ook niet jouw toekomst voorspellen. Je komt immers niet altijd in dezelfde situaties, je komt niet precies die mensen tegen die op een bepaalde manier op je reageren enz.

ALs dit waar zou zijn, hoe kan het dan dat een "goede"astroloog mijn sterrenbeeld niet kan geven aan de hand van mijn levensloop en karakterschets?

omdat die goede astroloog niet kan zien wat jij allemaal hebt meegemaakt en wie je in je leven bent tegen gekomen.

daarnaast zou jij je ook nog kunnen verschuilen achter een muurtje (om ff een voorbeeld te noemen) en daar kijkt een astroloog niet doorheen,

het is immers geen psycholoog.

een goede astroloog werkt ook juist andersom;

vanuit de feiten (namelijk de stand van de sterren ten opzichte van zon en de maan op jouw geboortetijd en in jouw geboorteplaats op dat moment) komt er een karakterschets uit, en ook je ascendant, en nog veel meer.

niet andersom dus: ik ben zo en zo en vertel jij maar watvoor sterrenbeeld ik ben.

er is niks wazigs aan astrologie, het is puur meetkunde en feiten.

niet zoals bij bijvoorbeeld paranormalen; daar zou een goede misschien wel kunnen zeggen hoe jij in elkaar steekt :wink:

Astrologie is zeker geen feit. Dan zou het nl wetenschappelijk bewezenmoeten zijn en dat is het niet. Omdat het dus niet andersom werkt: ik vertel mijn karakter en levensverhaal eerlijjk en astroloog vertelt mij hierna mijn sterrenbeeld is het dus de reinste kul. Als astrologie echt zou zijn dan zou het "dubbel blind "te bewijzen moeten zijn. En dat is dus niet het geval. Het is gewoon gissen (en commercie)

:lol: :lol: :lol:

je bent wel erg koppig

en ik ook haha

dus omdat het andersom niet werkt (en ja, dan moet iemand dus gissen ja) vind jij dat het niet geloofwaardig is?

ik denk juist dat er niets te geloven valt, dat bedoelde ik juist met gebaseerd op feiten.

in weze is de hele astrologie niets anders dan meetkundige berekeningen maken. wat is daar niet wetenschappelijk aan dan?

volgens mij zitten we over 2 soorten astrologie te praten… die uit de telegraaf of van een sbs programma

of die van geleerde astrologen, die dus helemaal geen toekomstvoorspellers zijn.

nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar je sterrenbeeld hoor :mrgreen:

Een sterrenkundige zal zich nooit wagen aan een uitspraak over je karakter. Bedoel je dat met astrologie? Ik heb het over de astrologen die karakterschetsen maken bij sterrenbeelden. Dát geloof ik dus niet omdat het gewoon weg niet kan en nooit wetenschappelijk bewezen is.

( ik ben een waterman… nu ga jij zeker zeggen; dacht ik al; koppige en eigenwijzie typjes :mrgreen: )

@renzosmam wrote:

@Mip wrote:
@renzosmam wrote:
@faizaa wrote:

Tweeling Leeuw is een bijna onmogelijke combi…máár als ze bij elkaar zijn dan botsen en matchen ze en dan is het juist weer een combi die eeuwig kan blijven omdat ze elkaar niet los kunnen laten…

Dus het is een ‘‘goede’’ en ‘‘slechte’’ combi in 1 :mrgreen:

Az en ik zijn tweeling/leeuw… en het is precies zoals je het zegt! :shock:

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:

Ja ik las het net… ik schrok er wel van… :o