Wat is jouw sterrenbeeld.. Herken je jezelf erin..

De boogschutters zijn op dit moment in de meerderheid… 14%

@faizaa wrote:

@Aapie27 wrote:
@faizaa wrote:
Mijn man is ook leeuw… :mrgreen:

Mijne ook…dus dat langzame praten…dat ligt bij hun aan hun sterrebeeld :wink:

whoehahahahaha echt waar??? :mrgreen: gaaf… :inlove:

Vind je mij dan ook langzaam praten Fai :think: ik ben ook een leeuw :mrgreen:

dena:

niemand kan toekomst voorspellen

ook een horoscoop niet.

je hebt deels gelijk dat je zegt dat je toekomst wordt bepaald door je verleden,

maar ook door je omgeving en door de keuzes die je maakt in je leven.

de manier waarop je die keuzes maakt, ligt vast in je karakter (die een horoscoop wel degelijk bepaalt)

dat verklaart ook hoe je omgeving jou ziet en op je reageert (en die manier van reageren ligt ook wel degelijk vast door die persoons horoscoop en zijn karakter, zijn verleden, zijn omgeving en zijn keuzes die hij gemaakt heeft en maakt)

het heeft allemaal invloed op elkaar

en daarom kan een horoscoop zoals die in de telegraaf staat ook niet jouw toekomst voorspellen. Je komt immers niet altijd in dezelfde situaties, je komt niet precies die mensen tegen die op een bepaalde manier op je reageren enz.

De maagden en de boogschutters zijn in de meerderheid… :mrgreen:

Diana, tjaaaaaaaaaa… ik spreek niet voor niks af met jou alleen als Az erbij is… in de hoop dat 2 leeuwen misschien 1 tweeling kunnen bijbenen… :mrgreen: :wink:

:inlove:

Hallooooooooooo

Hier nog een tweeling :lol: :lol:

Sommige dingen kloppen wel inderdaad :think:

Ik merk wel heel erg van mezelf dat ik echt twee kanten heb :lol: lief en duivels :lol: stoer en chic :smiley: Heb bijna een eindeloos geduld. Vind afwisseling inderdaad belangrijk maar niet teveel
:smiley:

Mijn vrouw is maagd en onze dochter is stier

@L word fan wrote:

Hallooooooooooo

Hier nog een tweeling :lol: :lol:

Sommige dingen kloppen wel inderdaad :think:

Ik merk wel heel erg van mezelf dat ik echt twee kanten heb :lol: lief en duivels :lol: stoer en chic :smiley: Heb bijna een eindeloos geduld. Vind afwisseling inderdaad belangrijk maar niet teveel
:smiley:

Mijn vrouw is maagd en onze dochter is stier

Ik zag dat je gereageerd had, ik WIST het gewoon :shifty: ik dacht meteen: ze is zeker een tweeling… :mrgreen: Leuk hoor!

Maagd en stier dus, je vrouw en je meiske… Heb je al gekeken of dat ook een beetje klopt?
vis:

Vissen zijn mensen met een groot talent: zij zijn in staat om zich echt in anderen te verplaatsen. Zij begrijpen de behoeften van anderen en het geeft hen een goed gevoel als ze iemand kunt helpen.

Dit talent heeft ook een keerzijde: omdat zij zo gevoelig zijn bestaat het gevaar dat zij snel stemmingen en emoties van anderen oppikken en overnemen. Met name als zij in de buurt zijn van boze, verdrietige of ongelukkige mensen is dit lastig. Toch kunnen zij de mensen niet mijden. Hun grootste vijand is eenzaamheid.

Zij zijn vaak wat verlegen, kwetsbare personen. Zij zullen zich pas openstellen voor anderen als zij die kunnen vertrouwen. De tranen schieten hen soms snel in de ogen. Alhoewel dit geen negatieve eigenschap is kan dit behoorlijk frustrerend zijn.

Yep hier herken ik me wel in ja :D

Veel maagden hier inderdaad. Raar op zo’n forum waar veeeeel kindjes worden geboren :mrgreen: :angel:

@Ziet wrote:

dena:

ook een horoscoop niet.

je hebt deels gelijk dat je zegt dat je toekomst wordt bepaald door je verleden,

de manier waarop je die keuzes maakt, ligt vast in je karakter (die een horoscoop wel degelijk bepaalt)

dat verklaart ook hoe je omgeving jou ziet en op je reageert (en die manier van reageren ligt ook wel degelijk vast door die persoons horoscoop en zijn karakter, zijn verleden, zijn omgeving en zijn keuzes die hij gemaakt heeft en maakt)

en daarom kan een horoscoop zoals die in de telegraaf staat ook niet jouw toekomst voorspellen. Je komt immers niet altijd in dezelfde situaties, je komt niet precies die mensen tegen die op een bepaalde manier op je reageren enz.

ALs dit waar zou zijn, hoe kan het dan dat een "goede"astroloog mijn sterrenbeeld niet kan geven aan de hand van mijn levensloop en karakterschets?

@Claudje wrote:

Veel maagden hier inderdaad. Raar op zo’n forum waar veeeeel kindjes worden geboren :mrgreen: :angel:

Hahahaha… eigenlijk wel ja… en helemaal als ze dan nog maagd en maagd zijn ook. :mrgreen:

Ik ben een echte tweeling … Juultje lacht, Juultje huilt … en twee tellen later lacht ze weer.

Ik communiceer graag (lees: klets je de oren van je kop in een sneltreinvaart) en leg makkelijk contact; ik denk een paar stappen vooruit (zodat anderen me vaak niet kunnen volgen); ik kan plannen ineens 180 graden veranderen; ik hou van afwisseling (na twee jaar ergens te wonen gaat het bij mij echt weer kriebelen) en ben heel nieuwsgierig. En over het algemeen ben ik erg vrolijk.

Ik moet er wel voor waken dat ik me wel ergens in verdiep, want kletsen kan ik als de beste, maar veel zeggen is wat anders … er zijn niet zoveel mensen die weten wat er in me om gaat. Ik heb de neiging om oppervlakkig te blijven en alles luchtig te houden. Ruzie kan ik ook niet goed tegen en in discussies voel ik me vaak ook niet prettig. En mijn nieuwsgierigheid is groot, maar mijn geduld niet zo en mijn aandacht verslapt dan ook snel.

Alleen “geduld”? Ik ken een boel “tweelingen”, maar die zijn net zo ongeduldig en onrustig als ik ben :mrgreen: Alleen met mijn kids heb ik eindeloos veel geduld.

@dena wrote:

@Ziet wrote:
dena:

ook een horoscoop niet.

ALs dit waar zou zijn, hoe kan het dan dat een "goede"astroloog mijn sterrenbeeld niet kan geven aan de hand van mijn levensloop en karakterschets?

omdat die goede astroloog niet kan zien wat jij allemaal hebt meegemaakt en wie je in je leven bent tegen gekomen.

daarnaast zou jij je ook nog kunnen verschuilen achter een muurtje (om ff een voorbeeld te noemen) en daar kijkt een astroloog niet doorheen,

het is immers geen psycholoog.

een goede astroloog werkt ook juist andersom;

vanuit de feiten (namelijk de stand van de sterren ten opzichte van zon en de maan op jouw geboortetijd en in jouw geboorteplaats op dat moment) komt er een karakterschets uit, en ook je ascendant, en nog veel meer.

niet andersom dus: ik ben zo en zo en vertel jij maar watvoor sterrenbeeld ik ben.

er is niks wazigs aan astrologie, het is puur meetkunde en feiten.

niet zoals bij bijvoorbeeld paranormalen; daar zou een goede misschien wel kunnen zeggen hoe jij in elkaar steekt :wink:

Hier nog een tweeling :mrgreen:

Wat forummen we graag hé? :lol: Lekker alles hap snap lezen, beetje reageren en ondertussen nog 3 andere sites open hebben staan :wink:

@Mutti wrote:

Ik communiceer graag (lees: klets je de oren van je kop in een sneltreinvaart) en leg makkelijk contact; ik denk een paar stappen vooruit (zodat anderen me vaak niet kunnen volgen); ik kan plannen ineens 180 graden veranderen; ik hou van afwisseling (na twee jaar ergens te wonen gaat het bij mij echt weer kriebelen) en ben heel nieuwsgierig. En over het algemeen ben ik erg vrolijk.

Ik moet er wel voor waken dat ik me wel ergens in verdiep, want kletsen kan ik als de beste, maar veel zeggen is wat anders … er zijn niet zoveel mensen die weten wat er in me om gaat. Ik heb de neiging om oppervlakkig te blijven en alles luchtig te houden. Ruzie kan ik ook niet goed tegen en in discussies voel ik me vaak ook niet prettig. En mijn nieuwsgierigheid is groot, maar mijn geduld niet zo en mijn aandacht verslapt dan ook snel.

Alsof je mij kent/bent. Grappig hoor!

@Mutti wrote:

Ik ben een echte tweeling … Juultje lacht, Juultje huilt … en twee tellen later lacht ze weer.

Alleen “geduld”? Ik ken een boel “tweelingen”, maar die zijn net zo ongeduldig en onrustig als ik ben :mrgreen: Alleen met mijn kids heb ik eindeloos veel geduld.

Ik ook hoor… onrustig en ongeduldig… ruzie? kan ik om wakker liggen en VREEEEEEEEEEET aan me… discussies, kom maar op… ik word er gekkkk van maar ga wel door en door en door en door… :mrgreen:

Verder herken ik veel weer in jouw beschrijving…

En idd een boel maagden hier zeg…

Welk sterrenbeeld is in de minderheid?

@Mip wrote:

Hier nog een tweeling :mrgreen:

Wat forummen we graag hé? :lol: Lekker alles hap snap lezen, beetje reageren en ondertussen nog 3 andere sites open hebben staan :wink:

yesss :mrgreen:

xxxxx

@Leentje22 wrote:

Hier een kreeft met tweelingtrekjes, ik ben een 22 juni kreeft dus randgevalletje :mrgreen:

nouw, stem dan maar tweeling… we staan achter jah… :snooty:

geintje… :mrgreen:

Leeuw en steenbok lopen achter :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Aapie27 wrote:
@faizaa wrote:
Mijne is tweeling… dit past bij mijn sterrenbeeld:

Tweelingen zijn mensen met een uitgesproken voorkeur voor afwisseling. Zij houden van reizen, van het zien van nieuwe dingen en het ontmoeten van nieuwe mensen. Het interesseert hen weinig hoe lang iets meegaat, als het hen maar stimuleert. Spelletjes vinden zij altijd leuk - als ze maar snel gaan.

Zij hebben een goed verstand en een snelle manier van denken. Zij vinden het leuk om nieuwe dingen te leren, hetzij uit boeken, hetzij van mensen. Duurt het echter te lang voordat er een antwoord op hun vragen komt, of is het antwoord te moeilijk, dan verliezen zij snel hun aandacht.

Zij zijn speelse personen, met wisselende stemmingen. Zij zullen nooit lang verdrietig of ongelukkig zijn: zodra er iets nieuws of interessants langskomt zijn zij hun stemming alweer vergeten. Hun grootste vijand is sleur en de daarbij behorende verveling.

Kan me er helemaal in vinden… de tekst klopt echt bij mij… :inlove: Ik merk ook meteen een klik met mensen die ook tweeling zijn… Deze vriendschappen zijn heftig maar gaan wel diep… 8)

Nou hier ook een 2ling, en deze tekst slaat dan ook precies op mij… ik ben ook de beste vrienden met andere 2ling mensen.

Raak idd snel mijn aandacht kwijt bij dingen die niet boeien, ne ben idd nooit lang in 1 stemming…mijn moeder zei vroeger al…je bent jantje lacht jantje huilt haha

Leuk topic

Owww jij bent het :mrgreen: :thumbup:

Leuk zeg…

Heb het ook hoor… tweelingen raken mij wel…

Kan heel erg ruzie mee maken maar ook heel erg mee lachen en janken…

Ik ook hahahaa… ik ben OF heel happy OF down… beetje pieken en dalen… als ik in een piek zit verlang ik bijna naar het dal en andersom :wall:

En ik flirt… ik hou van flirten… doe er verder niks mee hoor, maar die aandacht vind ik leukkkk…

Daarom zijn jullie mijn vriendinnetjes :mrgreen: :dance: :inlove:

Ik ben ook 2ling 8)

Mijn man is kreeft,die klopt ook zooooooooooooo!

Ik noem dat zijn oestermomentjes…dan is er niets te beginnen tot hij uit zichzelf weer open gaat…