Ik wilde er altijd 1, maar later bedacht ik me dat 2 ‘handig’ is, en leuker is voor de kinderen zelf.
Ik kom zelf uit een gezin van 6, en zou het zelf niet willen! dus 2 is de max!
Het liefst krijg ik een tweeling, en anders komt de 2de het liefst zo snel mogelijk achter de eerste aan
Mijn man is het hier helemaal mee eens
Zo,… hoe ‘bot’ wil je het hebben…
Ik voel me al zo gezegend dat ik nu in 1x zwanger ben! niet op hoeven wachten niets!
Ons idee 16 jaar terug toen ik 16 was geen kinderen
Lekker genieten van elkaar…maar toen de kriebels er waren na het trouwen.
Waren de gedachten 2 kindjes en in gedachte dan 2 jongens.
Liefst met een tussen pozen van 2 jaar.
We hebben nu een zoon (een mini sterretje) en een dochter met 2 jaar en 2 maanden leeftijdsverschil.
Heb ook het gevoel compleet te zijn.
Ook s zwanger zijn niet echt weg gelegd…dus blijf het hoogst waarschijnlijk hierbij.
Hier is de wens 3 kindjes!!!
We hebben al 2 prachtige kids, maar of de derde er komt dat is de grote vraag.
Ik ga eerst weer een opleiding doen, daarna kijken we of we er wel of niet voor gaan proberen. Ik ben dan wel wat ouder (volgens mijn norm) er zal dan meer tijd zitten tussen de kids, maar aan de andere kant zullen we waarschijnlijk financieel gezien meer ruimte hebben en dat is nu op dit moment nu net het euvel dat een derde kindjes wens lastiger maakt.
(maar die wens zal iig nooit verdwijnen denk ik!)
Ik heb voor 2 gekozen. Dat is het aantal wat ik vroeger al in gedachten had. Rinse ook.
Na het verlies van Jelte* (ik heb hem hier niet meegeteld) stonden we beide plots open voor misschien wel 3 kids.
We hebben er nu 2 (en Jelte*) en vinden het voorlopig wel goed zo. Tegen de tijd dat we misschien toch voor nog eentje zouden willen gaan, vind ik mezelf waarschijnlijk te oud
Mocht die 3e komen dan is het zeer gewenst, maar wel dwars door de mirena heen (en hebben we een probleem hoe we de kamers gaan verdelen, zolder moet weer verbouwd worden etc
)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik heb gekozen voor 2 kids in de poll. Na de komst van Nkia voelt het hier zó compleet! Terwijl ik tijdens de zwangerschap een evt 3e ook nog wel zag gebeuren…
Ach ik ben 25 dus een 3e kán altijd nog… maar ik denk nu dat het er bij 2 blijft, ook omdat hub het complete gevoel met mij deelt
Trouwens leuk topic dit :thumbup:
Vroeger wilde ik er vier, mede door mijn oppashuisje waar ze vier kinderen hadden, geweldig zo’n volle tafel smorgens.
Maar toen wist ik nog niet dat ik “de papa” pas na mijn 30e zou vinden.
We hebben nu 2 kinderen maar met ook nog eens 2 x een mk vind ik het wel goed zo. We zijn compleet.
Ik heb gekozen voor 5 kindjes… maar dat is puur wens zonder verder te denken over dingen als ruimte, kosten, gezondheidsrisico’s die er altijd voor baby’s zijn, misschien weer anderhalf jaar medicijnen moeten gebruiken om zwanger te raken, angst voor bevallen, kans op bekkeninstabiliteit, maandelange vermoeidheid, stapels was, luiers, over 10 jaar een tijdsplanning maken om gebruik te kunnen maken van de badkamer (als we nog 2 meiden krijgen) :mrgreen: enz…
Als vooral ruimte en kosten niet mee zou spelen zou ik 5 kindjes willen, wel met elk minimaal 2,5 jaar er tussen. Ik ben 29 dus nog tijd genoeg Maar ok, andere dingen spelen ook mee, dus kan best dat het bij 3 blijft. Maar we zien wel hoe dat we er over 2 jaar over denken…
@boefje wrote:
Vroeger wilde ik er vier, mede door mijn oppashuisje waar ze vier kinderen hadden, geweldig zo’n volle tafel smorgens.
Zei ik toevallig laatst tegen mijn man… mocht er ooit nog eentje komen… de hele tafel gewoon vol :inlove:
@Marda wrote:
Ik heb gekozen voor 5 kindjes… … over 10 jaar een tijdsplanning maken om gebruik te kunnen maken van de badkamer (als we nog 2 meiden krijgen) :mrgreen: enz…
:lol:
Hier gestemd voor vier. De eerste weken na de bevalling kon ik me echt niet indenken dat ik ooit weer zwanger zou worden, maar zodra ik er een beetje aan gewend was, wel weer. Toen werd ze mega onrustig en dan dacht ik weer ‘voorlopig niet’. Nu gaat t weer wat beter en stiekem wil ik nu al wel weer

Als J zou stemmen zou hij 5 of 6 zeggen…
Hoi,.
1 kindje :inlove:
Ik heb aardig wat doorstaan met de zwangerschap, dus dat wil ik niet nog een keer, anders had ik best 2 kindjes gewilt , wij zijn dolgelukkig met ons meisje :inlove:
Mocht er een door de pil heen glippen, dan is het uiteraard welkom .
maar die kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein :thumbup:
Ik heb 3 kindjes gekozen. En dat is, als het ons gegund is uiteraard, wel het minimum voor ons beide.
Maar ja, zolang we in dit huis wonen komt er geen 3e, want het huis is vol :lol:
Dus het duurt nog wel wat jaartjes voor de wens voor een 3e in vervulling gaat… Maar manlief kwam laatst al met het idee dat als de eerste 2 naar school gaan, dan weer 2 kindjes vlot op elkaar ook wel erg leuk zou zijn :inlove:
Als het aan hem zou liggen kregen we een compleet elftal hoor :lol:
:shifty:
Ik heb op 6 kids gestemd :oops: .
Vroeger wou ik er wel 12, maar dat was voordat ik wist hoe het was om ze ook daadwerkelijk op de wereld te zetten (en nu heb ik 2 super makkelijke bevallingen gehad).
Maar als ik een tweede leg mag krijgen, en dat hoop ik toch wel, dan zou ik zeker met nieuwe partner nog wel 2 kindjes willen, en dan zitten we al op 4… en wieweet neemt partner ook nog kinderen mee, gaan we plegen of adopteren of pers ik er toch in totaal nog 4 uit… als het me gegeven is.
Maar met de twee wonders die ik nu heb ben ik ook al suuuuuuuuuuuuper gelukkig en compleet.
Maar ik zou graag in elk geval 1x mutserig zwanger willen zijn, met pretecho’s, shoppen, samen genieten van een dikker wordende buik, baby kamer en spullen nieuw kopen of tweedehands maar precies zoals ik het wil, maar vooral het samen genieten van het zwanger zijn en het krijgen van een kindje.
Ik heb voor 2 gekozen, wou altijd maar 1 hebben, maar nu kriebelt het wel voor een tweede…wie weet komt er dan wel een tweede
Ik weet niet wat ik ‘moet’ stemmen: we zijn blij met één kindje, maar er is zeker nog wel een wens voor nog een kindje…hoe het verder loopt, weet ik nog niet, dat bekijken we tzt wel.
hier was de wens 2 kids… en dan nog het liefst een jongen en een meisje…
en dat is precies wat wij hebben mogen ontvangen :inlove:
een 3e zwangerschap zou fysiek ook niet meer vol te houden zijn, dus ben blij dat wij ons compleet voelen :mrgreen:
Hier was de wens 2 kinderen en die wens is uitgekomen,
we hebben 2 prachtige, lieve meiden :inlove:
Vóór ik kinderen had wilde ik er wel 10, het maakte me weinig uit, maar nu…mag het ietsje minder zijn?? 4/5/6 geen idee, alhoewel we wel een eettafel hebben voor 8 personen (6 kinderen dus) hmmm, wie weet?? Maar nu nog even niet!
Ik wilde heel graag 2 kindjes.
En toen kreeg ik de 3e er zomaar bij. Het voelt ook echt super nu met 3 kindjes, dus ik ben blij met mijn extra kadootje :inlove:
Als tiener wou ik er wel 5 , minimaal. Ik ben gek op kinderen en zag dat allemaal wel voor me.
Nu ik getrouwd ben is het geslonken tot 1 kindje. Wij vinden (met onze financien en huis) 1 kind genoeg. Hub heeft het wel eens over 3 kinderen als geld niet meespeelt maar alleen gevoel. Ja dan zou ik nog steeds wel die 5 kinderen willen :mrgreen:
Ook wachten we op de eerste ondertussen al 2,5 jaar en wil ook afwachten hoe dit verder afloopt.