Wat ga jij doen vandaag???

Vanmorgen de kast met foto’s en foto albums uitgeruimd, ontzettend veel bende weggegooid. Het blijkt allemaal prima te passen als je eenmaal de nutteloze dingen wegwerkt.

Alle losse foto’s bij elkaar gezocht, diverse lege albums gevonden om ze in te stoppen.

Mijn man mag aan de slag. Wilde de baby albums van de jongens eens uitzoeken. Na 5 albums van Jo.as begon ik me af te vragen waar de albums van Eli.as waren :oops: :oops: :oops:

Euh…eentje…(en wat familie albums, die door moesten gaan als baby album van Eli.as).

Er moet er dus nog 1 bijkomen van 1 jaar tot 2 jaar, alleen voor Eli.as.

Er kwam zoveel naar boven van Jo,dat Eli echt begon te sputteren. “En waarom was ik daar niet bij, waarom heb ik niet zo’n foto, wat is nou van mij?”.

In de middag naar het park met de heren. Lekker fietsen over het ‘stuntparkje’ en met de bal en frisbee. Het was gezellig druk in het park.

oi Mandy… daar zeg je zowat… moeten wij ook nog doen :oops: Loop ook wel enigszins achter daarin.

Mutsie, werk ze vandaag, altijd spannend ook zo’n eerste werkdag weer, succes!

Hier is de dag alweer begonnen :mrgreen: zometeen kinderen uit bed praten en helpen met aankleden/aansturen. Dan ontbijten, tassen klaar, naar school brengen, hup in de auto. Ruud heeft mijn auto volgegooid met grofvuil, of ik dat maar even weg wil brengen en ineens heb ik haast want mijn zusje komt vandaag op bezoek en mijn auto moet wel leeg ivm zwemles later vandaag.

Met wat mazzel moet het allemaal net passen allemaal… :shifty: (qua tijd)

Vanmiddag dan weer de wekelijkse race tussen 15.45 en 18.00 uur om de kleintjes naar oma te brengen en met de groten te gaan zwemmen en dan eten en na het eten de kids alleen op bed want Ruud gaat zijn neef helpen schuren in zijn nieuwe huisje.

Cell: dank je wel! succes met de race tegen de klok :wink:

Vandaag dus werken van 9:30-18:00. 18:30 thuis, eten en dan zal ik wel half dood op de bank liggen van vermoeidheid :lol:

Op naar morgen :lol:

Hier vandaag werken van 8 tot 17:30 na een heerlijk weekje vakantie. Maar vandag vertrek ik trouwens om 17:00 uur met een collega naar Katwijk om een locatie te bekijken voor ons personeelsuitje. Dus een leuke afsluiter aan de kust met een van mijn gezelligste collega’s. Niet verkeerd~!

Wassen, strijken en puinruimen :mrgreen: Het weekje vakantie is weer voorbij!

Vanmorgen om 8 uur eerste dagcruve prik wezen doen.

Toen naar huis wat gegeten met de kids wat gerommeld. En opgeruimd.

Nu even thee drinken en dan om 11 uur weer prikken en om 3 uur prikken en daartussen door eten rommelen schoonmaken met de kids wat doen :mrgreen:

Wassen,strijken,opruimen, en vanmiddag misschien nog een langs het uitzendbureau en een vriendin.

Kleine man is bij oma, even een dagje voor mezelf vandaag :mrgreen:

Ik ga vandaag helemaal niets doen…

En de kids hoeven ook niets. Normaal heb ik restricities op de wii of tv, of de pc, maar vandaag lekker niet. :mrgreen:

Vanochtend zou ik met de kleuters naar de kinderboerderij lopen, maar dat is afgelast vanwege de regen. Daarom zijn de boodschappen al gedaan, staat het eten al klaar voor vanavond, heb ik 3 wassen weggewerkt en ben ik nu het huis aan het opruimen. Vanmiddag komt mijn schoonmaakster en daarna ga ik nog even de laatste klusjes doen in de kamer van de jongste. (van haar behang was 1 rol niet goed geprint en de nieuwe is nu binnen, schilderijtjes ophangen en plinten zetten).

ik vanochtend gesport, heb nu de tweede was in de machine zitten en ga zo mijn meisje weer van school halen. voor vanmiddag geen plannen, even niks doen. vanavond stofzuigen en dweilen en dan vind ik het wel weer goed geweest :wink:

ik hoop vandaag nog verder te herstellen van mijn bij en voorhoofdsholte ontsteking. De koorts is nog niet helemaal weg. En depijn in de rest van mijn lijf ook niet. Morgen gaat mijn zusje trouwen en dan heb ik dus een drukke dag en geen tijd om uit te zieken :?

Helaas moet ik straks nog wel op boodschap voor het eten en nog wat laatste dingen voor morgen.

Vanochtend de keuken onderhanden genomen. Ben nu de woonkamer aan het opruimen.Maar ga eerst de kids een boterham geven ! Dan de laatste rommel wegruimen en even stofzuigen en dweilen :mrgreen:

Vannochtend de oudste naar school gebracht en daarna mee gedaan met het lifeline onderzoek van het umcg. Nu broodje eten en vanmiddag komen er twee vriendinnetjes van k en l waarop ik mag oppassen dus probeer ik nog een beetje te zorgen dat mijn huis niet ontploft haha

Vanmorgen alleen twee wassen gedraaid. Die ga ik vanmiddag, als de oudste op school zit en de andere twee jongens op bed liggen verder wegwerken. Verder beneden stofzuigen, de vloer van plinten ontdoen, en dan weer naar school. Als het mee zit lopend. Vanavond nog even hardlopen.

hmmm niet veel boeiend…

Werken tot half 4…

Daarna de bus pakken naar mn schoonouders die op mn zoontje passen, daar eten en dan rond half 8 naar huis.

Zoontje in bed leggen, dan lekker zelf douchen en verder ontspannen op de bank :smiley:

Vanmorgen op kraamvisite geweest bij een prachtig mannetje :inlove: , nu een was erin, broodje eten en Daniël weer ophalen bij een vriendje.

ik ben alles in aan het pakken om een weekendje weg te gaan!

Vanmorgen wat opruimen in huis, wasjes draaien.

Vanmiddag niet echt wat bijzonders, was opvouwen etc, mannetje ligt nu nog in bed, als t droog blijft hopelijk nog even naar buiten.

Lonneke, leuk! Veel plezier :smiley:

Zo klaar . straks nog even boodschappen doen. Veder zorgen dat de kids de boel niet weer overhoop halen. Kids hebben nog vakantie tot de 20ste :roll: :mrgreen:

Vanmorgen de hond naar de dierenkliniek gebracht voor een knie-operatie (TTA), haar kan ik om 15:45uur weer ophalen, nadat ik Anne om 15:15uur van school heb gehaald.

Mijn partner is met mijn broer de voortuin opnieuw aan het bestraten en ondertussen zijn we aan het wachten op de levering van de schanskorven voor in de voortuin.

Vanavond even lekker uitleven met Taekwondo.