Wat ga jij doen vandaag???

kids naar school… mezelf van koffie voorzien, luciferhoutjes tussen mijn oogleden geplakt en de dag begonnen (ben moe, understated moe) Peet zijn kamer uitgemest, afgestoft, bed verschoond en gezogen. Suus d’r kamer uitgemest, afgestoft, bed verschoond en gezogen en Mies zijn kamer uitgemest, afgestoft, bed verschoond en zuigen moet daar nog, maar inmiddels lag Suus alweer te tukken.

Straks nog even zuigen dus, 2 wassen weggevouwen die nog in de kast moeten en nog bedenken wat te eten vanaaf… gaan om 19.30 voor een 2e poging groot niet te vermijden naar t Theater…

8 uur op kantoor, 18 klaar met werk… nu lui op de bank met laptopje campings voor de zomervakantie aan het zoeken!

@EstHe wrote:

Vanmorgen wat opruimen in huis, wasjes draaien.

Vanmiddag niet echt wat bijzonders, was opvouwen etc, mannetje ligt nu nog in bed, als t droog blijft hopelijk nog even naar buiten.

Lonneke, leuk! Veel plezier :smiley:

dank je! nog even en dan gaan we!

Mijn lieve vriendinnetje is 10 dagen weggeweest, bofkont, en is gisteren terug gekomen. We gaan met de kids naar Ballorig zodat zij lekker kunnen razen en wij heerlijk kunnen mutsen en kletsen…

Ariel, wat opgeknapt voor de bruiloft?

Ik rij vanavond naar Emmen voor een nacht en vandaag zie ik wel :wink:

Wel een beetje maar inmiddels hoor ik de jongste ook hoesten en klagen :?

De dozen paracetamol gaan mee. Het meest hoop ik dat mijn vader ook weer opgeknapt is. Die heeft al de hele week ziek in bed gelegen.

Vanmorgen brengt mijn man de jongens naar school dus ik kan lekker rustig aan alles klaar leggen voor vanmiddag… Kleding strijken enzo. Nagels lakken.

Vanmiddag dus het trouwen van mijn zusje.

Behalve dat ik de kinderen van en naar school moet brengen en er een vriendinnetje mee komt lunchen en dat ik wat kleine boodschapjes moet halen, hoef ik vandaag helemaal niets. En dat vind ik wel best.

Werd wakker met een zere keel en ik heb een druk programma dit weekend, geloof dat ik het verder rustig houd vandaag. Eens kijken of mijn vriendin vandaag tijd heeft om koffie te leuten en bij te kletsen :slight_smile:

Ik ben al 4 dgn thuis, gekneusde ribben, en daar boven op griep en verkoudheid. En beginnende longontsteking.

Vandaag ga ik voor het eerst weer even er uit naar Wendy. Blijf zij zus in huis om daar op de bank te liggen.

Huisarts stelde mijn ziek zijn vast, heb behoorlijk medicatie. Niks aan dat ziek zijn en niet buiten kunnen zijn. Maar ik knapp nu eindelijk wat op.

Overigens heb ik de gekneusde ribben al 2,5 week, ziek zijn is bijkomstigheid.

Ieder 1 fijne dag gewenst.

ik mag naar de huisarts omdat ik aleen week niet lekker ben

vorige week dinsdagavond naar huis gekomen van het werk omdat ik me benauwd voelde

medicijnen gekregen maar moest terug komen omdat mijn bloeddruk iets te hoog was voor mijn doen ook al heb ik daar medicijnen voor

van arbo zou ik vanavond weer moeten werken maar heb net werk gebeld om te zeggen dat ik me nog steeds niet goed voel

verder alleen mijn man ophalen van het werk anders komt ie niet thuis

Vanmorgen vroeg al wezen hardlopen. De oudste naar school gebracht. Nu even bankhangen. Straks wasje draaien en strijken. Dan boodschappen doen en vanmiddag even stofzuigen en de keuken schoonmaken. Verder houd ik het daarbij. Even tijd aan mijn kinderen besteden.

Weinig. Heb gister teveel gedaan voor mijn bekken.dus heb veel pijn eraan. ook pijn op me rug en mijn borst.Assistente ging met de huisarts overleggen.En straks naar de klinisch verloskundige!

Vanmorgen lekker koffie gedronken met schoonzus, heerlijk gespeeld met de kinderen.

Net rondje door het huis gedaan, de wasmachine draait de laatste was weg, nog even wat strijken, en een begin maken met de administratie weer op orde krijgen :shifty:

@ariel wrote:

Wel een beetje maar inmiddels hoor ik de jongste ook hoesten en klagen :?

De dozen paracetamol gaan mee. Het meest hoop ik dat mijn vader ook weer opgeknapt is. Die heeft al de hele week ziek in bed gelegen.

Vanmorgen brengt mijn man de jongens naar school dus ik kan lekker rustig aan alles klaar leggen voor vanmiddag… Kleding strijken enzo. Nagels lakken.

Vanmiddag dus het trouwen van mijn zusje.

Met mij ging het wel goed, maar m’n vader is echt doodziek. Hij is er in het gemeentehuis bij geweest en met taart en eten ook. Maar tussendoor en tijdens het hele feest heeft hij op bed gelegen. Ze vierden het op een lokatie met hotel erbij dus dat was maar goed ook.

Hoewel trouwen absoluut niet mijn ding is vond ik dit wel verschrikkelijk. En maak me ook erg zorgen. Morgen de dokter weer bellen.

Wij gaan straks de tuin es flink onder handen nemen. En dat wordt tijd ook, we hebben heel hardnekkig het onkruid genegeert :oops: maar nu gaan we 't dan toch echt maar doen.

Vanmorgen eerst maar es langs het tuincentrum voor nieuwe plantjes etc :slight_smile:

Ariel, beterschap voor je vader! Wat vervelend dat ie er maar deels bij kon zijn op de bruiloft van zn dochter. Hopelijk knapt ie snel op! :hug:

Ariel beterschap voor je vader.

Ondanks dat ik echt een zeer lijf heb. Is er vandaag toch weer een druk dagje gepland. Gister eind van de middag begonnen met de slaapkamers verplaatsen en draaien. En dat moet vandaag afgemaakt worden.

Vriendlief is nu eerst even ze oma helpen met iets.Dan ga ik zo even boodschappen doen met de kinderen. Kids mogen dan hun kamer opruimen en ik ga onze kamer even schoonmaken en dweilen.Er zijn nieuwe kozijnen geplaatst dus alles stoffig en vies.En rond het middag uur mogen de kids lekker buiten gaan spelen als ze dat willen :slight_smile:

Ik en zoonlief gaan zo naar mijn zus.

Nou ja, mijn zus is dan waarschijnlijk nog niet thuis, die is in het ziekenhuis bij haar kleine meisje.

Wij gaan vandaag onze broedeieren ophalen, dus over een weekje of 3 hebben wij kuikentjes :dance:

boodschappen zijn al binnen, zometeen komen er als het goed is kopers voor de kinderwagen (poging 4, 3 eerdere kwamen gewoon niet opdagen :roll:) Daarna naar zusje van mijn zwager om duowagen te droppen bij d’r en dan door naar neefje, helpen schilderen van zijn kozijnen en dan vanmiddag nog even naar de stad, moederdagcadeau halen voor Ruuds moeder en ik mag zelf iets uitzoeken… :? Ach ja, ben het al gewend.

Voor je het weet is de dag alweer om…

Hier ook nog steeds ziek,nog 3 dgn ab kuur te gaan.

S morgens gaat het, s avonds is helemaal pet en hoest ik de longen uit mijn lijf. Codeïne is dan uitgewerkt denk ik.

Ik krijg vandaag bezoek. Gellukiig ook want na een hele week alleen thuis is niks aan.

Gisteren heel even Wendy :inlove: gezien en mijn zus is heel even geweest boodschappen brengen.

Fijn dus even bezoek te krijgen.

Verder wel even de afwas gedaan, t hok van de hamster schoon en de 1e was hangt. Morgen maar verder want heb totaal geen enrgie :thumbdown:

Iedereen fijne dag gewenst. !