Tijd voor een nieuw topic dacht ik zo.
Ik ben zo benieuwd wat jij gaat doen vandaag…
Ik ga de schuur uitmesten. Wij hebben een heul klein schuurtje, heel veel troep en 4 fietsen die ik het liefste achter slot en grendel zet in de avond. Dus ik ga kijken hoe ik deze megapuzzel kan oplossen. Het is prachtig weer dus daar zal het niet aan liggen.
Heel veel buiten zijn tussen de slaapjes van zoonlief.
Vanmiddag naar een kennis (lekker wandelend).
Ik krijg zo iemand op bezoek, en vanmiddag ga ik verder naaien aan het kikker-pak voor Justin, die dinsdag kleuterfeest heeft en verkleed mag komen als een personage uit kikker en zijn vriendjes.
Helaas…gewoon werken :roll:
werken, en als ik thuis kom snel eten in elkaar gooien, kinderen op bed en wslk net als de rest van de week op de bank in slaap ploffen…
boring…
Straks een cadeautje kopen voor een meisje dat morgen 6 wordt, als Nynke slaapt een tafeltje en 2 stoeltjes verven en vanavond pannenkoeken bakken (hebben ze nu al zin in!).
De kindjes zijn een dagje met opa en oma naar het openluchtmuseum. Wij gaan klussen op zolder. Tenminste… ik zal vooral de opdrachten geven i.v.m mijn bi Maar gaan dus behangen, verven en een beetje puinruimen.
Sterkte voor iedereen die moet werken!
Boodschappen en opruimen…
vannochtend, kinderarts met L, zometeen cb met L.
Daarna werken van 1 tot 8 :roll:
Vanochtend naar opa en oma geweest met R. Nu even tijd voor mezelf en dan vanmiddag er even op uit met hem, het is zulk lekker weer.
Ben begonnen met was vouwen vanmorgen. Het rommelkamertje weer uitgemest. Zoonlief had ze kamer opgeruimd en al ze speelgoed kratten daar gezet 3 dagen terug :doh:
Net even gegeten. Zo de gevouwen was wegleggen. Ondertussen draaien en drogen we wasjes. En Straks even boodschappen doen. En vanavond pannenkoeken bakken.(vraagt zoonlief al een paar dagen om)
Daarna de kids douchen en op bed leggen. En dan uitgeblust met zere bekken op de bank ploffen.
Vanmorgen lekker de stad in gegaan met de dames. En daarna door naar de kapper…
ze zien er weer fris en fruitig uit.
Nu picknicken in de tuin, en vanmiddag zien we nog wel wat er komt.
Net een jaarmarkt overgeweest en schoenen voor hub gehaald voor zijn werk.
Nu twee wassen ophangen, maar eerst nog een wasje eraf halen en opvouwen en opruimen.
zo nog even naar de bieb en voor de rest lekker rustig aan doen.
Leuk idee Madre :thumbup:
Ik ben vanmorgen met Victor naar de oogarts geweest ( en hij ziet heel goed Dat was een opluchting want broer van 11 bleek een heel slecht oog te hebben)
Verder hebben we bij de ikea even 2 wasmanden en wat glazen gehaald. En een ijsje natuurlijk :mrgreen:
Vanmiddag ga ik in de tuin zitten en Victor speelt in de wijk met vriendjes. Max is met een vriendje mee.
Wassen, opvouwen enzo doe ik ergens tussendoor.
boodschappen gedaan, gewassen, op jacht geweest naar goede schoenen om te sporten, niet geslaagd, met dochter weer naar huis gefietst, brood gemaakt en gegeten, boek gelezen en straks nog koken en naar de fysio en de tassen van man en dochter inpakken die vanavond weer moeten sporten.
Ik heb al schoongemaakt, nu moet ik straks nog drie en een half uur gaan werken, eigenlijk gewoon een saaie dag. :roll:
al voor de 4e dag achter elkaar thuis zitten met een ziek kind
@klavertje4 wrote:
al voor de 4e dag achter elkaar thuis zitten met een ziek kind![]()
Ach, is hij grieperig :hug:
beterschap :hug:
Hier van alles tegelijk :shifty: schoonmaken/ plaatsen/ ruimen /bellen…
koffie drinken want het vocht moet ook aangevult worden he

Boodschappen gedaan, bij schoonmoeder op de thee, thuis wat opruimen. Hier is het koud en wordt nu heel donker buiten…dus rest van de dag maar fijn binnen spelen samen.
Hier druk geweest in huis, 2 sollicitaties eruit gestuurd, spelen met mn vrolijke mannetje :inlove: en wilde eigenlijk nog even wandelen, maar begint net te regenen :roll:
Vanavond nog even strijken en uitgebreid bellen met een vriendin!