Oef eerst naar het ziekenhuis geweest voor mij zelf, toen door ziekenhuis bezoek met zus.
Daarna de beddenzaken langs en een nedbodem besteld.
Thuis bij zus gelunched.
Naar huis gewandeld.
Thuis afwas gedaan hamster schoon hok gegeven, gestofzogen was gedraaid en neu net opgehangen. De schilders binnen gelaten om de deuren en kozijnen te verven.
Net gemeld dat Rhi is bevallen van een zoon :inlove: :dance: in haar topic
en nu even zitten met een bakkie leut wachtende op de kapster. Dan kan ik na die tijd nog eens stofzuigen dweilen en dan douchen en eten en boodschappen doen en dan begint mijn avond lekker op de bank , zo tegen 20 uur. :mrgreen:
gisteren in de tuin bezig geweest en met de kindjes de trampoline weer opgezet en vandaag samen na de bouwmarkt plantjes en zand voor in de zandbak gekocht nog even wat nieuwe speeltjes voor in de zandbak en kinderen zijn de heledag al heerlijk aan het spelen buiten.
Werken,omdat dat morgen niet kan (ivm opvang jongens). Vanaf nu lekker vrij tot morgen.
Kan wel neerzetten wat ik van plan ben,maar misschien handiger achteraf te melden of het ook gelukt is. Wil een hoop, maar weer en jongens spelen een grote rol in of het lukt.
vanmorgen met mijn kleine draak naar de markt, supermarkt, supermarkt en dierenwinkel geweest… daarna lekker visje gehapt met ze allen… vanmiddag eerst bezig geweest met eten vast voorbereiden (ovenschotel) en bami gekookt voor morgen… moet dan werken en eer dat ik thuis ben heb ik geen zin om te koken meer… daarna was weggevouwen en weer nieuwe aangezet… en toen nog ff de zolder op geweest en alvast spullen uitzoeken en inpakken aangezien we met 2 maandjes willen verhuizen…
Vandaag heerlijk gewerkt. Hoop administratie weg gewerkt, 2 leuke afspraken gehad. Stamppot rauwe andijvie gegeten IN DE TUIN, onder mijn nieuwe zonnescherm en genoten van het feit dat eindelijk weer een droogmolen heb… Proest… Nu heerlijk op de bank! Morgen weer lekker werken en dan weekend.
@Duimelijntje wrote:
@klavertje4 wrote:al voor de 4e dag achter elkaar thuis zitten met een ziek kind![]()
Ach, is hij grieperig :hug:
beterschap :hug:
tnx!
Het begon met Matteo op zondag, met zeer hoge koorts, knallende hoofdpijn enz... op maandag sloot Milan zich erbij aan.. En gister sloot Manoël zich erbij aan .. Matteo en Manoël hebben oorontsteking.. Manoël heeft daarbij ws de 6e ziekte.. en Milan heeft koorts en pijn in keel en nek.. kortom een "gezellige" ziekenboeg die voorlopipg nog niet voorbij is..
Beterschap…
Vandaag ga ik in huis rommelen. Boven stofzuigen, wat wasjes doen, even met de kids naar de supermarkt…
Wellicht gaan we iets bakken ofzo… 8)
Proberen wakker te worden
genieten van de laatste dag kraamzorg
uiteraard genieten van mn kleinste man :inlove:
dan de minder leuke dingen…
kijken of mijn vermoedde klopt en Luna haar jas is omgeruild… Die kwam gisteren met een hele kapotte jas thuis en daar heb ik vannacht over liggen piekeren uiteindelijk naar beneden gegaan en volgens mij is het haar jas dus niet :think:
ze had ook totaal geen idee hoe die jas kapot kwam… (ze hadden met zn 3-en eenzelfde jas aan hadden hem bij de speelplaats uitgedaan en zij komt met een kapotte jas thuis…) dus straks even kijken hoe die andere jassen eruit zien want deze mist een kapot stukje die haar jas wel heeft :shifty: (en dat terwijl deze jas behoorlijk kapot is…)
wat werken (thuis), even door mijn huis heen met stofzuiger en plantjes kopen.
suzanne
Zit nog o de was uti de machine in de droger gooien. even de afwas doen. En een beetje opruimen. En dan is het eigenlijk de bedoeling alles de zuigen en dweilen :silenced: Dus kijken of dat wil lukken met mijn bekken. Maar ik doe rustig aan :mrgreen: .Kids spelen nu boven en mischien nog wat bakken met ze vanmiddag ofzo
Vanochtend aan het werk (vanuit huis) en vanmiddag naar de verloskundige. Tussendoor nog stofzuigen voor we tot onze knieën in de rommel staan :?
Gisteren heerlijk naar de Waarbeek geweest… Echt superleuk!
Vandaag aan het werk en vanavond uit eten met mijn zwemclub… :dance:
Hmm ik moet ook maar iets leuks gaan doen…
Voor er kinderen achter het behang zitten :wall:
Wilde eigenlijk opruimen en achter de naaimachine maar op deze manier gaat dat m nietworden.
Ik heb vandaag de vaatwasser leeg geruimd, stof gezogen, hond uitgelaten en boodschappen gedaan …dalijk komt iemand hier iets afleveren, dan moet ik snel nog even naar de markt fietsen en voor 12uur is Anne thuis van een week logeren bij opa en oma. Dan gaan we lunchen, ijsje eten, bijkletsen etc…heb er weer zin in ons meisje terug te zien :inlove:
Vannochtend naar de tandarts geweest om een gaatje te vullen. Direct een afspraak moeten maken voor een wortelkanaalbehandeling en nog 2 gaatjes vullen, en een afspraak bij de kaakchirurg :roll: .
Vanmiddag komt er een onbekend iemand een tartje met mij eten. Ik doe mee aan een kettingtaartje, dus jij krijgt iemand op bezoek waar je een taartje mee gaat eten en ik ga dan ook weer bij iemand op bezoek waarvoor ik een taartje ga maken, SPANNEND!
En verder niet teveel. L is niet lekker van de prikjes en K is gewoon moe
Vanmorgen eerst met de jongens naar de kapper geweest en straks lunchen en winkelen met mijn vriendin. Vannavond training van de jongens.
werken van 9 tot half 4, dan in de bus naar mijn schoonouders toe, daar knuffelen met mn kleine schatje die ik altijd erg mis als ik aan het werken ben, lekker eten bij mn schoonouders.
Rond half 8 weer naar huis, kleine in bed leggen en dan lekker relaxen totdat we naar bed gaan rond 12 uur…
dagje vrij!
vanmorgen met de kids op de mat gespeeld en met ella gekleid! daarna beneden wat gepoetst en nu liggen ze beide in bed. zo even dweilen en vanmiddag nog naar de winkel tandendruppels halen, doodgewone dag dus.
@Lune wrote:
Hmm ik moet ook maar iets leuks gaan doen…
Voor er kinderen achter het behang zitten :wall:
Wilde eigenlijk opruimen en achter de naaimachine maar op deze manier gaat dat m nietworden.
goed om te lezen dat dat niet alleen bij ons is! na 100 keer: “waarom?” heb ik het wel even gehad…
babykleren uitgezocht wat allemaal weg kan en dat is me toch veel (5 megagrote bakken)
vanmorgen was gevouwen…
zometeen op visite bij mijn nicht…