Dagje vrij ( nog in de ziektewet) Wendy hele dag bij mji ( heeft vakantie)
Ik moets naar fysio en huisarts.
Wendy mee naar fysio bij huisarts is ze thuisgebleven.
Thuis lekkere warme broodjes gemaakt en gegeten en geverfd/ collaga gemaakt met prul.
Straks even boodschappen doen samen en dan hutspot maken voor ons en zus en zwager.
Vanavond nog zwemmen met mijn vriendin en dan tegen half 11 lekker eens mijn bed in :thumbup:
Ow en ben de gehele dag al in touw om urine op te vangen 24 uur :roll: fun ( heb al een chronis blaasprobleem, catheteriseer er voor, en moet soms 3,4 keer in t uur naar de wc… dus overal waar ik moet hup fles mee en opvangen maar :lol: morgen naar t ziekenhuis brengen )
leuk idee!!
Vanmorgen gewerkt en boodschappen gedaan.
Vanmiddag de achter en voortuin gemaaid, morgen de zijtuin.
Plantjes gepoot en gezaaid en nu lekker uitpuffen met mijn tijdschrift.
Morgen met B’Elanna op controle naar het ziekenhuis, waarschijnlijk hechtingen eruit halen en nieuw gips en daarna verjaardag…
’s Middags dan weer de tuin in met Benthe…
@Pitje27 wrote:
babykleren uitgezocht wat allemaal weg kan en dat is me toch veel (5 megagrote bakken)
vanmorgen was gevouwen…
zometeen op visite bij mijn nicht…
Jammer dat je meiden hebt

nou ja jammer… je snapt me wel

Ik heb vandaag niets gedaan! Ja kind verzorgd en lekekr gekeuteld met hem.
@Mutsie86 wrote:
@Pitje27 wrote:babykleren uitgezocht wat allemaal weg kan en dat is me toch veel (5 megagrote bakken)
vanmorgen was gevouwen…
je zult niet geloven hoeveel jongenskleren ik heb… welke maat zit siem?
moet nog 1x alles nakijken en is een kleine moeite om er wat voor jullie kleine uk eruit te pikken…

Ik moet nu mijn bed uit om te gaan douchen de kinderen uit bed, lune voeden en samen naar mijn werk gaan!
leuk idee!
Straks even naar de markt, spijkerbroek kniestukken halen om de 8 kapotte knieën te repareren van de verder nog prima broeken :roll: Verder vakantiewas wegwassen/drogen/strijken en vouwen en als het nog een klein beetje droog word vandaag (ijdele hoop vrees ik) dan de tuin in om de bakken af te maken.
De kinderen mogen vandaag papa gebruiken als vraag maar raak paal… ik mag vandaag steeds zeggen “mama is niet beschikbaar, vraag maar aan papa” heeeerlijk… :thumbup:
Ik ga zo even met de kids op de fiets naar het winkelcentrumpje om verse groente en brood te halen. Het gaat als het goed in regenen dus ik hoop dat we daarvoor weer thuis zijn.
Dan gaan we eigenlijk gewoon helemaal neits doen.
Kinderen beetje spelen en doen en ik ben van plan te gaan lezen en een recept van jamie uit te proberen.
Werken en vanavond uit eten met een vriendin en daarna naar de bioscoop!
@Pitje27 wrote:
@Mutsie86 wrote:@Pitje27 wrote:babykleren uitgezocht wat allemaal weg kan en dat is me toch veel (5 megagrote bakken)
vanmorgen was gevouwen…
je zult niet geloven hoeveel jongenskleren ik heb… welke maat zit siem?
moet nog 1x alles nakijken en is een kleine moeite om er wat voor jullie kleine uk eruit te pikken…![]()
haha heb jij echt jongenskleding? :mrgreen:
Siem is nog een ukje zit nog in 56 al kan hij ook al wel een paar shirtjes van maat 62 aan die kleiner uitvallen.
Zit wel te prutsen met broekjes, hij is smal en lang. Maat 56 word net te kort maar qua lijf kan hij nog lang niet in 62 :? Heb nu twee broekjes van maat 62 die in de taille kan worden ingenomen. De rest slobbert zo van zijn kabouterbillen af :lol:
Maar tot/met maat 68 ben ik compleet. Heb je daarboven nog iets dan houd ik me aanbevolen 8)
Vandaag is het schoonmaak dag. Beneden stofzuigen en dweilen, was opvouwen en in de kast leggen, boven opruimen en stofzuigen en soppen. En boodschappen doen. Hoeven we morgen alleen maar te wassen.
Kindjes zijn nog bij oma en wij gaan vandaag een tent kopen. Spannend.
@Bella wrote:
Kindjes zijn nog bij oma en wij gaan vandaag een tent kopen. Spannend.leuk, wat wordt het? Wij hebben er vorige week een gekocht. super ding, maar hij past niet heel makkelijk in de auto :wall: dus nu maar op zoek naar nieuwe auto :mrgreen:
vandaag weer werken, vanmorgen nog even bij garage langs geweest om te vragen wat ze in hemelsnaam met mijn achter-ruitenwisser hebben gedaan.
en vanavond eens kijken of ik puf heb om uit te zoeken wat er met mijn naaimachine mis is.
Wat ik ga doen ? als ik zo voel weinig !
Ben erg verkouden en blijf hoesten. Heb vandaag gewoon geen zin.
Gistermiddag nog een hoop gedaan.
Dus veder dan wasjes draaien en drogen gebeurd er weinig :oops: :eh:
@fiep klophout wrote:
@Bella wrote:Kindjes zijn nog bij oma en wij gaan vandaag een tent kopen. Spannend.leuk, wat wordt het? Wij hebben er vorige week een gekocht. super ding, maar hij past niet heel makkelijk in de auto :wall: dus nu maar op zoek naar nieuwe auto :mrgreen:
vandaag weer werken, vanmorgen nog even bij garage langs geweest om te vragen wat ze in hemelsnaam met mijn achter-ruitenwisser hebben gedaan.
en vanavond eens kijken of ik puf heb om uit te zoeken wat er met mijn naaimachine mis is.
Ik ben benieuwd wat jij dan hebt gekocht. Ik ga al een tijdje voor een base camp 6 persoons tunnel tent. Ik ben ook al op zoek of naar een aanhanger of een dakkoffer (ipv een nieuwe auto :shifty: )
Wij gaan vandaag naar een zaak in purmerend die bekend staat om goede service oa voor base camp. En roel mag een leuk kookstel uitzoeken :mrgreen:
deze
leuk zo'n zwieberonderwerp :mrgreen:
Vandaag weer eens winkelen. Dit keer voor de oudste. ( mijn zusje gaat trouwen volgende week dus tja… Maar goed dat mijn man het vertikt om iets nieuws ervoor te kopen ( heeft pakken zat ivm zijn werk) het kost echt bakken met geld :evil: )
Vannaond naar de dodenherdenking. Max en Opa en mijn zusje spelen mee met het orkest die het wilhelmus speelt na 20 uur. Dat is altijd erg ontroerend. Door het moment natuurlijk maar ook om Je zoon, je vader en je zusje samen te zien spelen.
vanmorgen bezoek gehad… nu net een broodje gegeten met zijn allen zo dalijk mijn tas klaar maken en de ramen boven dicht doen…
mijn kleine draak naar oud buurmeisje (oppas) brengen en de oudste draak naar zijn vader en dan door naar mijn werk moet om 14 uur beginnen en moet dan tot een uur of 22/23 door… ik heb er zo hekel aan om op de vrijdagmiddag te moeten maar goed werk is geld maar ja om met tegen zin te moeten gaan… zit er over na te denken om de vrijdagmiddag te laten schieten (ik doe dit als extra er bij)… maar ja beetje dilemma… wil er na de zomervakantie over uit zijn of ik hiermee door wil gaan of niet…
liefss :vlinder:
Leuke tent Fiep! Is die geheel polyester, of?
Zometeen even met Kaya de deur uit omdat ik nog wat kopen moest. Ik ben alleen vergeten wat… :wall: Het had ook te maken met kamperen, maar ik weet het dus niet meer.
En in ieder geval weer een pak luiers kopen. Of 2? Hoeveel wegwerpluiers zou je nodig hebben voor een week kamperen?
1 pak luiers red je wel.
wij zijn net terug van boodschappen doen… samen met mijn moeder en oma…(en de kiddies natuurlijk)
Ik heb net Noortje haar logeertas ingepakt, ze gaat een nachtje bij opa en oma logeren.
Ik ben weer bezig aan het kikkerpak.
Vanavond moet ik met de harmonie spelen bij de dodenherdenking.
@fiep klophout wrote:
[
deze
leuk zo’n zwieberonderwerp :mrgreen:
:mrgreen: