Heel saai… boodschappen doen voor de hele week. Even naar de Lidl en dan vanmiddag met de bakfiets nog even hier in de wijk naar de C1000. Verder niet zo veel bijzonders eigenlijk… misschien als het lukt de broeken van de jongens herstellen en een rondje skeeleren… oh en Ruud roept net dat hij de garage en tuin wil opruimen… hm… daar gaat mijn vrije zaterdag :mrgreen:
Net lekker boodschappen gedaan voor de week. Zak kibbeling gehaald en lekker aan het smullen.
Mark heeft Ronja, de roversdochter gisteren uitgelezen dus we gaan vanmiddag lekker op de bank met de kids naar die film kijken.
Een hangdag dus…
vanmorgen eerst wat boodschappen gedaan. En ben nu al me keukenkastjes aan het uitmesten geweest. Net even een tosti gemaakt en gegeten. Straks even de rommeltjes wegruimen. En dan kijken of ik er met vriendlief uit kom .We komen er niet over uit hoe we de woonkamer anders kunnen zetten.
:roll: :mrgreen: En mijn hormonen werken ook niet echt mee daarin :oops:
Vanmorgen heb ik met de jongens boodschappen gedaan voor de hele week. Altijd een heel gedoe, maar dan zijn we er maar wel weer lekker vanaf.
Justin is nu met papa mee werken, Noortje is nog logeren en wordt straks thuis gebracht. Mischa wil dat ik hem help met zoeken naar lego-stukjes dus dat ga ik zo even doen.
En daarna naai ik nog even verder aan het kikker-pak. Het eind is in zicht .
vanmorgen met ella en lune bij hun oom en tante naar de kalkoenen gaan kijken, papa mocht meehelpen met ze in een andere stal te zetten. nou Ella vond dat maar niets uiteindelijk wel in de tractor gezeten!
daarna even naar de winkel en verder lekker niks gepland. een weekendje niks, heerlijk!
Vandaag mijn hele was weggewerkt van een week vakantie, boodschappen gedaan om de kasten weer te vullen en onze nieuwe fietsen opgehaald. Nu zitten we lekker aan een broodje en soep. En voor de rest van de dag hoef ik helemaal niets. Lekker :thumbup:
nu zelf in bed liggen ziek zijn
Eerst hebben we heerlijk uitgeslapen tot 10:45. (Al heeft Siem wel om 7 uur nog een fles gehad, maar die slaapt daarna nog heerlijk door dus wij ook)
Daarna naar de markt in Hoorn geweest. Nu even de was ophangen en folders doorspitten :mrgreen: Nog even de badkamer doen en boven schoonmaken en dan niets meer doen.
Zo eerst lekker ontbijten, eitje, broodjes uit de oven en een grote kop cappucino erbij. Dan zwemspullen pakken van iedereen en gaan we gezellig recreatief zwemmen deze ochtend.
Vanmiddag Suuske op bed en rond 3 uur komen opa en oma nog een bakkie doen, die hebben hun kleinkinderen al de hele week niet gezien. Dus leuk!
Vanavond pannenkoeken bakken. Gewoon een relaxte zondag dus. :thumbup:
De dag begon hier om 6 uur.
Naar beneden wat gedronken kids tv gekeken.
Kids aankleden, Broodje gegeten.
Kids spelen , Mama aankleden.
mama even op de pc met thee . kids lopen nu met een balletje over te rollen/voetballen95 cm doorsnee soort stuiterbal.
Intussen een wasje aangezet. En ga zo mezelf proberen overeind te krijgen en de rommel op te ruimen. Hebben gistermiddag nog verzet en zijn niet meer aan de rommel opruimen toegekomen.Had al teveel gedaan en zo last van mijn bekken.
Dan vanmiddag even Voetbal kijken en veder alles op ons eigen tempo :mrgreen:
Ik ga met Wendy :inlove: naar de musical The Little Mermaid :dance: in Groningen :thumbup:
We hebben er zin in…nog even wachten.
Edit beheer: commerciele link verwijderd
Straks naar de kerk, en daarna eten en de speurtocht doen die de meiden vanmorgen in elkaar hebben gezet door het hele huis :inlove: .
Vanmiddag gaan we bezig in de tuin want er moet een hele heg uit…die is door de vorst (denken we) dood gegaan, en dat ziet er niet uit.
Ik zit nu nog steeds heerlijk in mn ochtendjas met een kop koffie.
Zo douchen, even stofzuiger en dweil door t huis en dan vertrekken we naar mn schoonouders
Laatste voetbalwedstrijd van t seizoen, spannend! Mannen voor de tv, vrouwen wat keutelen en lekker buiten zitten want 't is mooi weer :mrgreen:
Wij fietsen straks richting bos en gaan daar op ontdektocht en ergens lekker picknicken!
En dan optijd weer thuis zijn om vroeg te eten en optijd naar boven, douchen/badderen en naar bed… morgen weer naar school!
Plan gewijzigd. Vanmorgan wat opgeruimd. Kids zijn nu lekker buiten. En mama met de beentjes omhoog op de bank !
Wij zijn voor het eerst wezen zwemmen met Siem.
Nu moe op de bank, word altijd zo moe van zwemmen :oops:
voor de rest spullen voor morgen klaarzetten/pakken want ik moet weer aan het werk. Dus de werktas mag van zolder worden gehaald :mrgreen:
En we kijken naar documentaires op national geografic over woII.
Wij zijn vanochtend naar de kerk geweest.
Toen gezellig met z’n allen gegeten.
Was opgehangen en andere was gestreken en gevouwen.
Als het droog blijft even de tuin in aan de gang.
Wij zijn eerst naar mijn schoonzusje en zwager en kids geweest. Daarna heb ik thuis lekker cupcakes gebakken, in de tuin gerommeld en in het zonnetje in de tuin gezeten. Mijn zus en zwager zijn nog op visite geweest. Was een heerlijke dag!
Morgen weer werken :?
Vanochtend het nodige strijkwerk weggewerkt en door het hele huis stofgezogen, lekker naar de bloesemtuin in het adamse bos geweest met de kids en bomen geklomen, het was echt prachtig weer.
Daarna bij mijn moeder wat gedronken en gegeten. Kids slapen daar 2 nachten omdat ik moet werken. (mijn kinderen hebben natuurlijk weer 2 weken vakantie :roll: )…
Morgen van 7 tot 17 uur werken en daarna waarschijnlijk met een glas wijn chillen op de bank. 8)