piepers, bloemkool/sperciebonen en slavinken.
Vandaag eten we aardappels,groente(bloemkool of doppers)en een hamburgertje.
Vla toe.
Iets met Pastinaak en wortel… geen idee wat (moet nog even zien).
Broodjes tonijnsalade (zelfgemaakt) met veldsla en augurkjes.
Spruitjes, coedon bleu en piepers
Risotto met garnalen, groene asperges en pecorino, nu al zin in :drool:
Tagliatelle met kip/spinazie/roomsausje
Erwtensoep uit de slowcooker! Ik heb het er net allemaal ingestopt en vanavond is het heerlijke erwtensoep.
Kip masala trafasi! :mrgreen:
Spinazie, vissticks en piepers
Chipolata worstjes met gepimpte witte bonen in tomatensaus en aardappelpuree.
@Cynthia wrote:
Erwtensoep uit de slowcooker! Ik heb het er net allemaal ingestopt en vanavond is het heerlijke erwtensoep.
Gebruik jij de slowcooker vaak?
Zit er wel eens over na te denken om er 1 aan te schaffen. Maar hub ziet me aankomen :shifty:
We gebruiken heel vaak gewoon een ouderwets oliestelletje met een pan erop. Of de tajine.
Wij eten dit:
@Mutsie86 wrote:
@Cynthia wrote:Erwtensoep uit de slowcooker! Ik heb het er net allemaal ingestopt en vanavond is het heerlijke erwtensoep.
Gebruik jij de slowcooker vaak?
Zit er wel eens over na te denken om er 1 aan te schaffen. Maar hub ziet me aankomen :shifty:
We gebruiken heel vaak gewoon een ouderwets oliestelletje met een pan erop. Of de tajine.
Ik denk dat jouw methodes op hetzelfde neerkomen, maar dan zou ik niet zo snel de deur uit durven, denk ik. Met dit ding wel.
Ik denk dat ik 'm gemiddeld 1 keer per week gebruik, maar ik ben nog wel in de ontdekkingsfase hoor! (kip moet echt niet langer dan 3 uur, anders droogt ie uit. Kouseband liever helemaal niet, tenzij je van slurpboontjes houdt, brrr…)
Wij eten vandaag maar weer eens dinges. Iets met rijst en doperwten en wat erbij. Juul wil meehelpen koken (roeren!) en Toine is weg.
Vandaag macaroni ala moi! met een tomatensalade erbij.
Fussili met iets van kaassaus, en een courgettesalade met tonijn erbij
Macaroni met russische stroganofsaus en komkommersalade en augurken :drool:
broccoli, met aardappels en vlees
Vandaag eten we de spinazie, vissticks en piepers , kwam sinsdag niet goeduit.
Gisteren hebben we toch maar patat gegeten,dus vandaag macaroni ala moi. :mrgreen: