Wat eten we vandaag???

Hierbij een nieuw deeltje om recepten en ideetjes uit te wisselen. Veel plezier!

Pannenkoeken

Gister hadden we pannenkoeken

Vandaag mix van allerlei (roerbak)groente met kipfilet en rijst

Pasta (penne) met spinazie, champignons, doperwtjes, gerookte spekjes en roomsaus. :drool:

Gisteren bij mijn ouders spinazie, aardappels en een rundervinkje.

Wij zijn de restjes aan het opmaken. Aangezien we nog tomaten in blik hebben, knoflook, basilicum, gehakt en pasta daat manlief geloof ik pasta met zelfgemaakte tomatensaus maken.

Vanavond eten de mannen bloemkool, voor Ruben de eerst keer vers :mrgreen: ben benieuwd.

Ikzelf heb sla. (hou niet van bloemkool :silenced:)

Juul en ik gaan vanavond bij ‘de Slechte’ eten. (McDonalds) Toine heeft avonddienst, ik moet toch aan het eind van de middag in de stad zijn en het is vakantie; dan mag het wel een keertje.

Eens even bedenken wat ik daar dan moet bestellen, want ik ben er niet echt dol op…

@Cynthia wrote:

Eens even bedenken wat ik daar dan moet bestellen, want ik ben er niet echt dol op…

Ik ben ook niet zo dol op burgers, maar de Chicken Sensation vind ik erg lekker :drool:

Wij gaan vanavond mexicaans eten: ik tortilla’s en mijn man en de kids taco tubs, gevuld met ijsbergsla en een mengsel van geruld rundergehakt, knoflook, bosui, parika en tacomix.

Wij eten aardappels, boontjes en een sateburger? was de burger van de maand bij de appie. Ben benieuwd.

@Cynthia wrote:

Juul en ik gaan vanavond bij ‘de Slechte’ eten. (McDonalds) Toine heeft avonddienst, ik moet toch aan het eind van de middag in de stad zijn en het is vakantie; dan mag het wel een keertje.

De garnalen zij lekker als je niet zo van de hamburgers bent. Met een lekkere salade erbij! Eet smakelijk.

Gisteren bloemkool, krieltjes en verse worst.

Vandaag rijst, kipfilet en uncle bens.

Gebakken schol, gegrilde watermeloen, salade, komkommer in rode wijnazijn

Mexicaanse ovenschotel

@Sennapen wrote:

Wij eten aardappels, boontjes en een sateburger? was de burger van de maand bij de appie. Ben benieuwd.

Wij eten morgen aardappels , boontjes en een sateburger

van de appie :mrgreen:

kip broccoli schotel uit de oven met rijst

Spaghetti.

Wij eten vandaag chinees bij mijn zwager.

vandaag salade met gebakken pangafilet en patatjes erbij.

Frambozenvla toe.

Spaghetti met groenten en een sausje met erapste kaas.